- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 13 квітня 2014 року № 262 |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Центральної виборчої комісії
№ 131 від 25.06.2020 )
Про Порядок надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України
Відповідно до пункту 9 частини другої статті
25, частин четвертої, п’ятої статті
58, частин першої, третьої, четвертої, дев’ятої статті
60, частин другої, четвертої - восьмої, десятої, одинадцятої статті
61, частин першої, другої, сьомої статті
63, частини третьої статті
64 Закону України
"Про вибори Президента України" , керуючись статтями
11 -
13, пунктом 17 статті
18 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" , Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Встановити Порядок надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України (додається).
2. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення і радіомовлення України, Національній суспільній телерадіокомпанії України, редакціям газет "Голос України" та "Урядовий кур’єр", а також оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
Голова Центральної виборчої комісії |
М.ОХЕНДОВСЬКИЙ |
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 13 квітня 2014 року № 262
ПОРЯДОК
надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України
Цей Порядок розроблено з метою однакового застосування
Закону України "Про вибори Президента України" (далі - Закон) щодо надання кандидатам на пост Президента України (далі - кандидати) ефірного часу на радіо і телебаченні для проведення передвиборної агітації та друкованих площ для опублікування їх передвиборних програм за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України.
1. Загальні положення
1.1. Ефірний час та друковані площі для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України, надаються кандидатам для:
- проведення передвиборної агітації в електронних (аудіовізуальних) засобах масової інформації на загальнонаціональних теле-, радіоканалах, у тому числі й у разі призначення повторного голосування;
- опублікування передвиборних програм кандидатів у газетах "Голос України" та "Урядовий кур’єр".
1.2. Передвиборна агітація за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України, здійснюється з додержанням принципу рівних умов надання кандидатам рівноцінної друкованої площі в друкованих засобах масової інформації та рівноцінного ефірного часу в електронних (аудіовізуальних) засобах масової інформації.
2. Порядок надання кандидатам ефірного часу для проведення передвиборної агітації
2.1. Ефірний час для проведення передвиборної агітації кандидатами надається на суспільно-політичних загальнонаціональних каналах Суспільного телебачення та Суспільного радіо Національної суспільної телерадіокомпанії України.
2.2. Ефірний час надається кандидатам для проведення передвиборної агітації у загальному обсязі не менше 30 хвилин на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення Національної суспільної телерадіокомпанії України та не менше 30 хвилин на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного радіо Національної суспільної телерадіокомпанії України.
Цей час надається кандидату на кожному із зазначених каналів у двох рівних частках від загального обсягу виділеного часу - по 15 хвилин у два етапи.
Кожна чергова частка ефірного часу надається кандидату після використання всіма кандидатами попередньої частки ефірного часу.
( Пункт 2.2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.3. Відповідний ефірний час надається між дев’ятнадцятою і двадцять другою годинами за результатами жеребкувань, що проводяться Центральною виборчою комісією за участю кандидатів, їх довірених осіб або уповноважених представників кандидатів у Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу (далі - уповноважений представник).
2.4. Результати жеребкувань щодо черговості надання ефірного часу кандидатам для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів, публікуються в газетах "Голос України" та "Урядовий кур’єр" у триденний строк після дня їх затвердження Центральною виборчою комісією.
2.5. Національна суспільна телерадіокомпанія України за результатами жеребкувань складає розклад ефірного часу із зазначенням передвиборних агітаційних теле-, радіопрограм, конкретної дати і часу виходу їх в ефір.
Такий розклад складається з урахуванням положень пункту 2.2 цього Порядку.
При цьому зазначений розклад складається таким чином, щоб ефірний час, який надається кандидату для проведення його передвиборної агітації, на першому та другому етапах був розмежований у даті та часі.
( Пункт 2.5 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.6. У разі призначення повторного голосування ефірний час для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, надається кандидатам, включеним до виборчого бюлетеня для повторного голосування:
- Національною суспільною телерадіокомпанією України на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення в останній четвер перед днем повторного голосування між 20 та 22 годинами - тривалістю 30 хвилин;
- Національною суспільною телерадіокомпанією України на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного радіо в останню середу перед днем повторного голосування між 20 та 22 годинами - тривалістю 30 хвилин.
Відповідний ефірний час надається кандидатам в один етап без розподілу на частки.
Черговість надання ефірного часу кандидатам визначається послідовністю розміщення кандидатів у виборчому бюлетені для повторного голосування.
( Пункт 2.6 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.7. Ефірний час, що надається кандидату для проведення передвиборної агітації, може використовуватися як для виступу кандидата в прямому ефірі, так і для розповсюдження попередньо записаної на відповідному носії інформації передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми.
Запис теле-, радіопрограм здійснюється відповідно до вимог щодо аудіо-, відеозапису передач, установлених телерадіоорганізацією, на носіях інформації, що використовує така телерадіоорганізація.
2.8. Запис передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми кандидата (оригінал та дві копії) подається телерадіоорганізації кандидатом або його уповноваженим представником, довіреною особою не пізніше ніж за два дні до виходу програми в ефір.
У разі неподання кандидатом або його уповноваженим представником, довіреною особою запису передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми в установлений строк, кандидат вважається таким, що бажає використати ефірний час для виступу в прямому ефірі.
2.9. Працівники Національної суспільної телерадіокомпанії України у присутності кандидата або його уповноваженого представника, довіреної особи переглядають чи прослуховують запис передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми цього кандидата з метою виявлення відповідності такого аудіо-, відеозапису вимогам, установленим телерадіоорганізацією.
................Перейти до повного тексту