1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
21.02.2019 № 255
Про внесення змін до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України
Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада) від 02.04.2008 № 652 іноземну програму "TV XXI" (має юрисдикцію Латвії) було включено до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.
За результатами моніторингу, в ефірі телеканалу "TV XXI" 09.11.2018 о 00:58 було зафіксовано розміщення інформаційної заставки з текстом такого змісту: "Свидетельство о регистрации средства массовой информации ТВ - 21М за № ЭлNФС77-49537 от 26 апреля 2012 выдано Федеральной службой по надзору в сфере связи, информационных технологий и массовых коммуникаций (Роскомнадзор)".
Крім того, в ефірі телеканалу 08.11.2018 було зафіксовано розміщення регіональної реклами, яка мала такі елементи: об 11:21 "Вижн Визор", о 13:12 "Пауэр Гроу Комб", о 16:56 "Ливингтон Трипл Слайсер", о 19:22 "Светящий трек" - з оплатою в рублях, з посиланням на російський сайт www.tvsale.ru та адресу пункту продажу у вигляді рухомого рядка: ООО "Регион маркет SXS", 127018, г. Москва, ул. Складочная, д.1, стр. 1 подъезд 5, этаж 2, офис 2029, ОГРН 1157744514456.
З огляду на вказане вище, Національна рада звернулася до регулятора Латвійської Республіки (вих. № 22/15 від 25.01.2019) з проханням надати роз'яснення щодо правових підстав розповсюдження на території України програми "TV XXI", яка має європейську ліцензію на мовлення відповідно до законодавства Латвійської Республіки, а також надати роз'яснення щодо контенту з наявністю інформації про дозвільні документи іншої країни, зокрема свідоцтва про реєстрацію телемовника, що видане Федеральною службою з нагляду у сфері зв'язку, інформаційних технологій і масових комунікацій Російської Федерації, та реклами, розміщеної суб'єктами рекламної діяльності Російської Федерації.

................
Перейти до повного тексту