1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Н А К А З
N 237/5 від 21.06.2002
м. Київ
( Наказ скасовано на підставі Наказу Державного комітету статистики N 453/553 від 04.12.2009 )
Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві
У зв'язку з затвердженням доповнень до Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 та зміною бази обчислення окремих складових кошторисної вартості будівництва
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити типові форми первинних облікових документів у будівництві N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт", що додаються, і запровадити їх застосування з 1 липня 2002 року.
2. Поширити типові форми:
N КБ-2в - на будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності;
N КБ-3 - на усі будівельні підприємства та будівельні структурні підрозділи підприємств усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту будівель і споруд та інші підрядні роботи за рахунок усіх джерел фінансування.
Для підприємств, що виконують роботи з поточного ремонту господарським способом, складання вищезазначених форм не є обов'язковим.
3. Управлінню справами Держкомстату України (Царський В.І.) у місячний термін надіслати зразки затверджених форм первинної облікової документації Головному управлінню статистики в Автономній Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики, органам виконавчої влади.
4. Управлінню статистики інвестицій та будівництва Головного управління статистики підприємств Держкомстату України (Луценко Н.Г.) та управлінню цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві Держбуду України (Губень П.І.) надавати методологічну допомогу будівельним підприємствам і організаціям у процесі впровадження в облікову практику затверджених типових форм первинного обліку, зазначених в п. 1 цього наказу.
5. Скасувати спільні накази Держкомстату України та Держбуду України "Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві" від 29.12.2000 N 416/299, "Про внесення доповнень до наказу Держкомстату та Держбуду від 29.12.2000 N 416/299" від 26.04.2001 N 205/110 та "Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку капітального будівництва" від 27.01.97 N 26/5 в частині затвердження типової форми N 4-а "Довідка про вартість виконаних проектно-вишукувальних робіт".
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Держкомстату України Шишкіну К.М. та першого заступника Голови Держбуду України Беркуту А.В.
Голова Держкомстату України
Голова Держбуду України
О.Г.Осауленко
В.І.Череп
Типова форма N КБ-2в
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державного комітету
статистики України і
Державного комітету України
з будівництва та архітектури
21.06.2002 р. N 237/5
Код за ДКУД _______ (______)
___________________________________________
(підприємство, організація - складач форми)
Ідентифікаційний код підприємства,
організації - складача форми за ЄДРПОУ (______________________)
Замовник _____________________________
Генпідрядник _________________________
Субпідрядник _________________________
Контракт (договір) N ______ від "___"_________ 20__ року
Найменування будівництва та його адреса _________________________
Найменування об'єкта ____________________________________________
Підстава: договірна ціна, складена в поточних цінах станом
на _____________
АКТ N
приймання виконаних підрядних робіт*
за ____________ 20__ року
------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування робіт і витрат|Обгрунту- |Одиниця|Кіль-|Поточна |Виконано |Витрати |
|п/п | |вання |виміру |кість|ціна |робіт |труда |
| | |(шифр і N | | |одиниці,|(витрати),|праців- |
| | |позиції | | |грн. |грн. |ників на |
| | |нормативу)| | | | |обсяг |
| | | | | | | |робіт, |
| | | | | | | |люд.-год.|
|-----+---------------------------+----------+-------+-----+--------+----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----+---------------------------+----------+-------+-----+--------+----------+---------|
| 1.| | | | | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------+-----+--------+----------+---------|
| 2.| | | | | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------+--------------+----------+---------|
| | | | | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| I.|Разом прямі витрати | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| | у тому числі: | | | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |- вартість матеріалів, | | | | | |
| |виробів та конструкцій | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |- заробітна плата | | грн. | | | |
| |вартість експлуатації машин| | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| II.|Загальновиробничі витрати | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| III.|Кошти на зведення та | | | | | |
| |розбирання тимчасових | | | | | |
| |будівель і споруд | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| IV.|Додаткові витрати при | | | | | |
| |виконанні будівельно- | | | | | |
| |монтажних робіт у зимовий | | | | | |
| |(літній) період | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |Разом вартість | | | | | |
| |будівельно-монтажних робіт | | | | | |
| |(I + II + III + IV) | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |у тому числі зворотні суми | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| V.|Інші супутні витрати | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |Разом | | | | | |
| |(I + II + III + IV + V) | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| VI.|Прибуток | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| VII.|Адміністративні витрати | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
|VIII.|Кошти на покриття ризику | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| |Разом (I + II +III + IV | | | | | |
| |+ V + VI + VII + VIII) | | грн. | | | |
|-----+---------------------------+----------+-------| |----------+---------|
| IX.|Податки, збори, | | | | | |
| |обов'язкові платежі, | | | | | |
| |встановлені чинним | | | | | |
| |законодавством і не | | | | | |

................
Перейти до повного тексту