- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку роботи кадрових комісій
1. Затвердити Порядок роботи кадрових комісій, що додається.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його оприлюднення.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Генеральний прокурор |
Р. Рябошапка |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Генерального прокурора
17.10.2019 № 233
ПОРЯДОК
роботи кадрових комісій
2. Комісії забезпечують:
- проведення атестації прокурорів та слідчих Генеральної прокуратури України (включаючи прокурорів та слідчих Головної військової прокуратури, прокурорів секретаріату Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів), регіональних прокуратур, місцевих прокуратур, військових прокуратур;
- здійснення добору на посади прокурорів;
- розгляд дисциплінарних скарг про вчинення прокурором дисциплінарного проступку та здійснення дисциплінарного провадження щодо прокурорів.
Комісія, що розглядає дисциплінарні скарги про вчинення прокурором дисциплінарного проступку та здійснює дисциплінарне провадження щодо прокурорів, в межах реалізації своїх повноважень забезпечує участь при розгляді судом справ про оскарження її дій чи бездіяльності, рішень та інших актів, ухвалених за результатами дисциплінарних проваджень щодо прокурорів, у тому числі Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів, через голову, секретаря та членів цієї комісії, а також за рішенням комісії через працівників підрозділу, який забезпечує її діяльність (самопредставництво).
3. Для здійснення повноважень, передбачених абзацами другим і третім пункту 2 цього Порядку, утворюються комісії у складі шести осіб, з яких не менше трьох - особи, делеговані міжнародними і неурядовими організаціями, проектами міжнародної технічної допомоги, дипломатичними місіями.Членами комісії можуть бути особи, які є політично нейтральними, мають бездоганну ділову репутацію, високі професійні та моральні якості, суспільний авторитет, а також стаж роботи в галузі права.
Для здійснення повноважень, передбачених абзацом четвертим пункту 2 цього Порядку, утворюється окрема комісія у складі семи осіб з числа працівників органів прокуратури, прокурорів та інших залучених осіб за їх згодою.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Офісу Генерального прокурора
№ 65 від 04.02.2020 )
4. Склад комісії затверджує Генеральний прокурор, який визначає її голову та секретаря.
5. Голова комісії:
- організовує роботу комісії, веде її засідання;
- встановлює порядок повідомлення членів комісії про проведення її засідань;
- підраховує голоси членів комісії під час голосування;
- підписує рішення комісії та протоколи її засідань;
- вносить Генеральному прокурору пропозиції про зміну персонального складу комісії у разі об'єктивної неможливості членом комісії виконувати свої повноваження;
- відповідає за зберігання документації, пов'язаної з роботою комісії, складання та виготовлення рішень і протоколів засідань комісії, витягів із протоколів засідань комісії.
У разі відсутності голови комісії його обов'язки виконує член комісії (крім секретаря комісії та членів комісії, делегованих міжнародними неурядовими організаціями, проектами міжнародної технічної допомоги, дипломатичними місіями), обраний більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії, про що відзначається у протоколі засідання.
Голова комісії, що розглядає дисциплінарні скарги про вчинення прокурором дисциплінарного проступку та здійснює дисциплінарне провадження щодо прокурорів, є повноважною особою для підписання довіреностей, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, заяв за нововиявленими або виключними обставинами, а також інших процесуальних документів, у тому числі у справах, у яких відповідна кадрова комісія бере участь як сторона або третя особа.
( Пункт 5 доповнено новим абзацомзгідно зНаказом Офісу Генерального прокурора
№ 145 від 13.03.2020 )
6. Секретар комісії організовує підготовку матеріалів з питань, що розглядаються комісією. У разі відсутності секретаря комісії виконання його обов'язків за рішенням голови комісії або члена комісії, який виконує обов'язки голови комісії, покладається на одного із членів комісії, про що відзначається у протоколі засідання.
7. Член комісії має право:
- ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд комісії, брати участь у їх дослідженні;
- зазначати свої мотиви та міркування, а також надавати чи запитувати додаткові документи з питань, що розглядаються;
- вносити пропозиції щодо проекту рішення комісії з будь-яких питань, голосувати "за" або "проти" рішення комісії;
- брати участь у проведенні співбесіди;
- виконувати інші повноваження, пов'язані з діяльністю комісії.
8. Комісія правомочна ухвалювати рішення, здійснювати інші повноваження, якщо на її засіданні присутня більшість членів комісії. У разі неявки члена комісії більше двох разів поспіль без поважних причин, такий член комісії підлягає заміні відповідно до пункту 19 цього Порядку.
................Перейти до повного тексту