- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про питання організації правової роботи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
управління державної служби
N 299 від 16.11.2007 )
З метою забезпечення належного рівня правової роботи в територіальних управліннях державної служби Головного управління державної служби України та виконання абзацу восьмого пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.01
N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
1.1. привести до 20.07.06 стан організації правової роботи в управліннях у відповідність до Загального Положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.95
N 690, та постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.01
N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади";
1.2. працівників, які призначені на посади юрисконсультів, до 10.07.06 підпорядкувати безпосередньо начальнику управління;
1.3. Забезпечити подання до юридичного управління інформації про стан правової роботи за перше півріччя до 28 червня та за друге півріччя і окремо за поточний рік до 28 грудня згідно з додатками 1-5.
( Підпункт 1.3 пункту 1 в редакції Наказу Головного управління державної служби
N 299 від 16.11.2007 )
2. Юридичному управлінню узагальнювати отримані дані та подавати Міністерству юстиції України інформацію щодо стану організації правової роботи в Головному управлінні державної служби України в терміни, установлені постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.01
N 1693.
3. Начальнику управління організаційної роботи, документообігу та контролю (Яцуба О.І.) ознайомити першого заступника, заступників Начальника, директора департаменту персоналу державних органів та місцевого самоврядування, директора Центру сприяння інституційному розвитку державної служби та керівників структурних підрозділів Головдержслужби України з цим наказом.
4. Юридичному управлінню (Баланюк В.П.) в п'ятиденний термін забезпечити розсилку цього наказу управлінням державної служби Головдержслужби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головного управління державної служби України Буяльського В.Ф.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Додаток N 1
ІНФОРМАЦІЯ
про стан правової роботи Управління державної служби Головдержслужби України в ________________________________ (назва управління) за _____ півріччя 200 ___ року
Розгля- нуто праців- ником звер- нень фізич- них та юридич- них осіб |
Участь у розгляді |
Надано роз'яс- нень засто- сування чинного законо- давства |
Підго- товле- но мето- дичних реко- менда- цій |
Навчання з правових питань. Проведено: |
Стан претензійно-договірної роботи |
Циві льних (ЦПК) |
Адміні- стра- тивних (КАС) |
Семінарів з правових питань для |
Занять на право- ві теми в Управ- лінні |
Кіль- кість дого- ворів |
Кіль- кість пре- тен- зій |
Кіль- кість позов- них заяв |
Кіль- кість підго- товле- них пояс- нень, запере- чень, відгу- ків |
Праців- ників органів місцевої виконав- чої влади та самовря- дування |
Праців- ників Управ- ління |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник управління _______________________ (П.І.Б.)
(підпис)
Додаток N 2
У додатку N 2 подається інформація про кількісний і якісний склад працівників управління, які призначені на посади юрисконсультів.
При направленні зазначеної інструкції до Головдержслужби України (додатки N 1 і N 2) у супровідному листі слід також додатково надавати дані щодо участі працівника-юрисконсульта у проведенні керівником прямих телефонних ліній, у наданні консультацій громадянам і юридичним особам з правових питань у телефонному режимі, на особистому прийомі юрисконсультом чи за його участю керівником, а також назви підготовлених методичних рекомендацій, тем семінарів і занять та висвітлювати інші питання правової роботи.
Інформація з правової роботи має надаватись територіальними управліннями завчасно і надходити до Головдержслужби України не пізніше 25 грудня та 25 червня щороку, починаючи з 2006 року.
Додаток N 3
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо порядку підготовки та подання інформації про стан правової роботи
При підготовці інформації про стан правової роботи за півріччя необхідно враховувати наступне.
Додаток N 1
У графі 1 зазначається тільки кількість звернень громадян, підприємств, установ і організації, які розглянуті працівником-юрисконсультом безпосередньо або за його участю.
У графах 2, 3 - кількість цивільних і адміністративних справ, у яких приймав участь працівник як представник позивача, відповідача, третьої особи.
У графі 4 - кількість наданих працівниками чи за його участю письмових роз'яснень з питань застосування законодавства про державну службу і службу в органах місцевого самоврядування.
У графі 5 - кількість підготовлених працівником чи за його участю методичних рекомендацій з питань застосування законодавства про державну службу і службу в органах місцевого самоврядування.
У графах 6, 7, 8 - подається інформація про кількість проведених занять, семінарів як безпосередньо працівником, так і за його участю з працівниками управління, органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування.
У графах 9, 10, 11, 12 - кількісні показники претензійно-правової роботи.
( Зміни до Додатку 3 див. у Наказі Головного управління державної служби
N 299 від 16.11.2007 )
Додаток 4
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи із зверненнями громадян в Управлінні державної служби Головного управління державної служби України в _____________________________________ назва управління за ______ півріччя 200__ року (за 200__ рік)
Звернення громадян |
Надійшло: |
Вид звернення |
Статус заявника |
Кіль- кість грома- дян, які зверну- лися |
Джерело надходження: |
З яких питань: |
Стан розгляду: |
Всього |
З них: |
колек- тив- них |
повторних від: |
грома- дян |
депу- татів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
Письмові |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усні: |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- особистий прийом |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- пряма телефонна лінія |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту