- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Регламенту Міністерства регіонального розвитку та будівництва України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
регіонального розвитку та будівництва
N 696 від 26.12.2008 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 року
N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" та з метою подальшого удосконалення організації роботи центрального апарату Міністерства регіонального розвитку та будівництва України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Міністерства регіонального розвитку та будівництва України згідно з додатком.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра та керівникам структурних підрозділів Міністерства забезпечити неухильне виконання вимог цього Регламенту.
3. Керівникам структурних підрозділів у місячний строк переглянути та привести у відповідність із вимогами цього Регламенту накази Міністерства.
4. Адміністративному департаменту (Парасюк І.Л.) довести цей наказ до відома першого заступника, заступників Міністра, керівників департаментів, самостійних управлінь та відділів.
5. Наказ Мінбуду від 25 грудня 2006 року N 429 "Про затвердження Регламенту роботи Мінбуду" вважати таким, що втратив чинність.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінрегіонбуду
30.05.2008 N 229
РЕГЛАМЕНТ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО
РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Регламент Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (далі - Міністерство) визначає організацію діяльності Міністерства, його структурних підрозділів, створюваних при ньому дорадчих органів, а також взаємодію всіх цих структур в реалізації функцій, покладених на Міністерство в цілому.
До Регламенту включено розділи, що регулюють процеси підготовки та прийняття рішень, здійснення контролю за їх виконанням, процедуру розроблення та узгодження проектів законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України і визначають роль тих чи інших посадових осіб Міністерства, розмежування та узгодження їхньої діяльності з метою уникнення дублювання функцій.
Розділ 1. Загальні положення
1. Регламент Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Міністерства, пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. Міністерство спрямовує свою діяльність на виконання
Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програм діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Регламент розроблений відповідно до
Конституції України, Закону України від 16.05.2008 року
N 279-VI "Про Кабінет Міністрів України", постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2007 року
N 750 "Деякі питання Міністерства регіонального розвитку та будівництва", постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 року
N 950 "Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України", постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 року
N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" та інших нормативних актів.
4. Міністр регіонального розвитку та будівництва України (далі - Міністр) розподіляє функціональні обов'язки між заступниками Міністра й надає їм своїм наказом відповідні повноваження, покладає відповідними наказами на одного із заступників Міністра виконання обов'язків Міністра на період його тимчасової відсутності.
5. Міністерство в межах своїх повноважень на основі та на виконання нормативних та розпорядчих актів видає накази, організовує та контролює їх виконання, а у разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Міністерства, прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності, громадянами.
6. Міністерство під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
7. Діяльність Міністерства є відкритою і прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівників Міністерства.
8. Зміни та доповнення до Регламенту вносяться наказом Мінрегіонбуду.
Розділ 2. Організація роботи Міністерства
Параграф 1. Порядок планування роботи Міністерства
1. Міністерство розробляє та затверджує перспективний та поточні плани основних заходів на рік, квартал.
План роботи Міністерства на поточний рік визначається планом основних організаційно-технічних заходів, до якого включаються загальнодержавні, регіональні, міжгалузеві, галузеві, міжнародні заходи та заходи за участю міжнародних організацій, що випливають із стратегічних документів розвитку держави та галузі регіонального розвитку та будівництва.
2. Підготовлений Організаційним відділом Адміністративного департаменту план основних організаційно-технічних заходів Міністерства на поточний рік погоджується першим заступником та заступниками Міністра, розглядається на засіданні колегії та вводиться в дію наказом Мінрегіонбуду.
3. Пропозиції до плану основних заходів Міністерства на наступний квартал розробляються самостійними структурними підрозділами на основі завдань, що стоять перед Міністерством з урахуванням послань, указів Президента України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, постанов, розпоряджень та доручень Уряду, державних цільових програм тощо, затверджуються заступником Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень і надаються за 7 днів до початку кварталу для узагальнення в Організаційний відділ.
4. План основних заходів Міністерства на квартал формується Організаційним відділом Адміністративного департаменту, погоджується першим заступником та заступниками Міністра і затверджується наказом Мінрегіонбуду.
Параграф 2. Планування роботи структурних підрозділів
1. Структурні підрозділи Міністерства розробляють плани роботи на місяць, квартал та рік.
Місячні та квартальні плани роботи структурного підрозділу розробляються з урахуванням законів України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, плану основних організаційно-технічних заходів Міністерства, наказів, рішень колегії, науково-технічної ради, архітектурно-містобудівної ради, науково-методичної ради з питань реставрації та реконструкції історичної забудови, Громадської ради, інших консультативно-дорадчих органів Міністерства, доручень керівництва Міністерства тощо та затверджуються першим заступником або заступником Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
2. Перший заступник та заступники Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень здійснюють контроль за виконанням плану основних заходів структурних підрозділів Міністерства за рік, квартал та місяць, заслуховують та затверджують звіт щодо його виконання.
Параграф 3. Порядок підготовки структурними підрозділами звіту та аналітичної довідки
1. За результатами виконання плану основних організаційно-технічних заходів Мінрегіонбуду, структурні підрозділи Міністерства щоквартально готують звіт про виконання плану основних заходів.
Звіт про виконання плану основних заходів готується відповідним структурним підрозділом у вигляді таблиці, погоджується першим заступником або заступником Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень і надається до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом для узагальнення в Організаційний відділ Адміністративного департаменту.
Узагальнений звіт про виконання плану основних заходів Міністерства за квартал Адміністративний департамент подає на розгляд Міністру.
2. Самостійні структурні підрозділи Міністерства за результатами роботи протягом кварталу, року готують аналітичні довідки про проведену роботу за відповідний період.
Аналітичні довідки, погоджені першим заступником або заступником Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень надаються до Сектору аналітичної роботи Адміністративного департаменту для узагальнення у такі строки:
квартальні - до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом;
річні - до 15 січня наступного за звітним роком.
3. Аналітичні довідки за результатами роботи протягом кварталу готуються обсягом до 2 сторінок (без урахування графіків та діаграм). У довідках подається стислий виклад основних заходів, здійснених структурним підрозділом у звітному періоді, спрямованих на вирішення пріоритетних завдань Уряду або окремих проблемних питань у відповідних сферах діяльності, для поліпшення стану галузі та ліквідації негативних тенденцій з відображенням конкретних фактів, показників та критеріїв оцінки. До аналітичних довідок додаються таблиці у форматі Excel, графіки, діаграми, які відображають динаміку процесів та реальні досягнення Міністерства у відповідних сферах діяльності.
З урахуванням цих вимог, але у розширеному форматі, готуються аналітичні довідки за результатами роботи протягом року.
4. На основі поданих самостійними структурними підрозділами Міністерства аналітичних довідок Сектором аналітичної роботи Адміністративного департаменту щокварталу готуються матеріали про підсумки роботи у сферах, які віднесено до компетенції Міністерства, для подання до Міністерства економіки України.
5. За підсумками роботи Міністерства за рік Сектором аналітичної роботи Адміністративного департаменту готується аналітична довідка про підсумки роботи у сферах регіонального розвитку, будівництва, архітектури та містобудування, удосконалення адміністративно-територіального устрою України, підготовки до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу "ЄВРО-2012", яка погоджується першим заступником та заступниками Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень, розглядається на засіданні колегії та висвітлюється в засобах масової інформації.
Параграф 4. Планування роботи керівників центрального апарату
1. Міністр планує свою діяльність із урахуванням необхідності участі у засіданнях Кабінету Міністрів України, урядових комітетів, інших утворюваних Кабінетом Міністрів України органів, колегій центральних органів виконавчої влади, у роботі Верховної Ради України, міжнародних заходах, форумах, семінарах, нарадах тощо.
2. Заступники Міністра, директори департаментів, начальники самостійних управлінь та відділів планують свою діяльність із урахуванням необхідності участі в заходах, які проводяться Міністром та його заступниками, а також за його дорученням у заходах, які проводяться у Секретаріаті Президента України, Кабінеті Міністрів України, Верховній Раді України, центральних органах виконавчої влади та в органах місцевого самоврядування, інших заходах.
Параграф 5. Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Міністерства
1. Розмежування функціональних обов'язків та повноважень керівництва Міністерства визначається Положенням про Мінрегіонбуд та наказом про розподіл функціональних обов'язків та повноважень між Міністром регіонального розвитку та будівництва України, його першим заступником та його заступниками.
2. Заступник Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться структурний підрозділ Міністерства здійснює контроль за діяльністю цього підрозділу.
3. Доручення заступника Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться структурний підрозділ Міністерства, є обов'язковими для всіх працівників.
4. Перший заступник, заступники Міністра несуть повну відповідальність за роботу структурних підрозділів, що належать до сфери їх функціональних повноважень.
5. Основні завдання та функції, покладені на самостійні структурні підрозділи Міністерства, визначаються структурою апарату Міністерства та Положеннями про структурні підрозділи.
6. Розподіл обов'язків між відділами у складі департаменту здійснюється керівником відповідного департаменту і затверджується в Положеннях про них наказом Мінрегіонбуду.
7. Функції та обов'язки інших працівників апарату Міністерства визначаються Положеннями про структурні підрозділи, в яких вони працюють, та посадовими інструкціями.
8. Узгодження діяльності структурних підрозділів Міністерства є обов'язковим:
при плануванні роботи, виконанні наказів;
під час розроблення проектів спільних документів (наказів, рішень колегії, інформаційних бюлетенів, методичних посібників, інших документів) та підготовки завдань підпорядкованим підприємствам, установам та організаціям;
під час підготовки та проведення виїздів у підприємства, установи та організації сфери управління Мінрегіонбуду з метою їх перевірки та з інших питань;
при вивченні та узагальненні роботи галузі в цілому та з окремих напрямів діяльності;
з інших питань, які потребують взаємодії при їх вирішенні.
Розділ 3. Консультативно-дорадчі органи Міністерства
Для погодженого, виваженого вирішення питань з найважливіших напрямків діяльності галузі в Міністерстві можуть утворюватися постійні та тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Порядок утворення та діяльність консультативно-дорадчих органів визначається Положеннями.
Параграф 6. Колегія
1. Колегія Міністерства є постійним консультативно-дорадчим органом, який утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямків діяльності Міністерства.
2. У своїй роботі колегія керується
Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2007 року
N 750, а також наказом Мінрегіонбуду від 23 квітня 2008 року
N 184 "Про колегію Міністерства регіонального розвитку та будівництва України".
3. До складу колегії входять:
Міністр (Голова колегії), перший заступник та заступники Міністра, представники центральних і місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, керівники урядових органів державного управління, що діють у складі Міністерства, керівники структурних підрозділів Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (за рішенням Міністра), представники громадських організацій (за згодою) та інші.
4. Організаційною формою роботи колегії є засідання, періодичність проведення яких визначається Міністром.
5. Засідання колегії проводяться у разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
6. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто. Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
7. У разі проведення спільних засідань колегій двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення.
8. Керівники структурних підрозділів Міністерства за 10 днів до початку кварталу подають Організаційному відділу Адміністративного департаменту, для узагальнення, перелік питань для розгляду на засіданнях колегії погоджений з першим заступником або із заступником Міністра, відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
9. Узагальнений Організаційним відділом Адміністративного департаменту план засідань колегії затверджується наказом Мінрегіонбуду та розсилається членам колегії, керівникам структурних підрозділів Міністерства, урядових органів державного управління.
10. Відповідальність за якісну та своєчасну підготовку матеріалів на засідання колегії покладається на керівників структурних підрозділів та заступників Міністра, відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
11. Підготовлені матеріали на засідання колегії, погоджені в установленому порядку, надаються Організаційному відділу Адміністративного департаменту для узагальнення та комплектування за 7 днів до початку засідання.
12. Організаційно-технічне забезпечення діяльності колегії Міністерства здійснює Адміністративний департамент.
13. Рішення колегії доводяться до виконання наказом Мінрегіонбуду.
14. Матеріали засідань колегії та рішення зберігаються в Організаційному відділі Адміністративного департаменту.
Параграф 7. Науково-технічна рада
1. Науково-технічна рада Міністерства є постійно діючим дорадчим органом, який утворюється з метою розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо визначення основних напрямів у формуванні та забезпеченні реалізації державної регіональної політики і політики у сфері будівництва, архітектури та містобудування, обговорення найважливіших програм, а також рекомендацій щодо використання та впровадження новітніх досягнень вітчизняної та зарубіжної науки, наукових та науково-технічних розробок, проектів нормативно-правових та нормативних актів, нормативних документів.
2. У своїй діяльності науково-технічна рада керується
Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство регіонального розвитку та будівництва України та Положенням про НТР, затвердженим наказом Мінрегіонбуду від 24.04.2008 року
N 186 "Про Науково-технічну раду Міністерства регіонального розвитку та будівництва України".
3. Науково-технічна рада проводить свою роботу на основі колегіальності, у формі колективного обговорення, обміну думками та ділової критики.
4. Організаційне забезпечення роботи науково-технічної ради здійснює Відділ наукового розвитку.
5. Головою ради є Міністр, який своїм наказом затверджує склад ради. У складі ради утворюється президія та секції відповідно до напрямків діяльності Міністерства.
6. Основною формою роботи Президії та секцій ради є засідання, які проводяться один раз на місяць згідно із щоквартальним планом роботи.
7. Прийняті на засіданні секції рішення оформляються протоколами, які зберігаються у секретаря секції та у Відділі наукового розвитку.
8. На засіданнях Президії розглядаються питання, попередньо розглянуті на засіданнях секцій.
9. Рішення науково-технічної ради мають рекомендаційний характер та вводяться в дію наказами Мінрегіонбуду.
Параграф 8. Архітектурно-містобудівна рада
1. Архітектурно-містобудівна рада Міністерства регіонального розвитку та будівництва (далі - рада) утворюється для колегіального та професійного розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних рішень у проектах особливо важливих об'єктів архітектури та містобудування, які мають важливе загальнодержавне значення.
2. Рада утворюється наказом Мінрегіонбуду і постійно діє як дорадчий орган при Міністерстві.
3. Основними завданнями ради є активізація містобудівної діяльності на державному та регіональному рівнях відповідно до чинного законодавства, підвищення відповідальності місцевих органів влади та їх спеціально уповноважених органів містобудування та архітектури за проведення державної політики з планування і забудови територій, виконання указів Президента, Кабінету Міністрів України та Мінрегіонбуду. Рада надає органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам місцевих органів влади з питань містобудування та архітектури рекомендації щодо реалізації державної політики з питань планування і забудови територій.
4. Рада розглядає проектну документацію і надає рекомендації щодо їх подальшого доопрацювання та затвердження:
схем планування територій та іншої містобудівної документації;
проектної документації на особливо важливі об'єкти загальнодержавного значення архітектури;
проектів регіональних правил забудови.
5. Організація роботи архітектурно-містобудівної ради, порядок підготовки та розгляд матеріалів на її засіданні здійснюється відповідно до Положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 15.05.2008 року
N 205 "Про затвердження Положення про архітектурно-містобудівну раду Міністерства регіонального розвитку та будівництва України та її складу".
Параграф 9. Науково-методична рада з питань реставрації та реконструкції історичної забудови
1. Науково-методичну раду з питань реставрації та реконструкції історичної забудови утворено наказом Мінрегіонбуду від 22.05.2008 року
N 219 для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо визначення основних напрямків реалізації державної політики у сфері збереження історичних ареалів, традиційного характеру середовища населених пунктів, пам'яток архітектури та містобудування, а також рекомендацій щодо впровадження наукових та науково-методичних розробок, проектів нормативно-правових та нормативних актів.
2. Організаційне забезпечення роботи науково-методичної ради здійснює Управління реконструкції забудови, реставрації та збереження історичної спадщини.
3. Головою науково-методичної ради є заступник Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
4. У складі науково-методичної ради утворюється президія та секції відповідно до напрямків діяльності.
5. До складу президії науково-методичної ради входять голова ради, його заступники, керівники секцій, керівники провідних науково-дослідних та проектних організацій, що належать до сфери управління Міністерства, провідні вчені інших установ.
6. Основною формою роботи науково-методичної ради є засідання, які проводяться відповідно до плану роботи ради.
7. На розгляд президії науково-технічної ради виносяться, як правило, питання, попередньо розглянуті на засіданнях секцій і вимагають прийняття відповідного рішення.
8. Прийняті на засіданні ради (президії, секції) рішення оформлюються протоколом, який зберігається у секретаря науково-технічної ради.
9. Рішення науково-методичної ради носять рекомендаційний характер та вводяться в дію наказами Мінрегіонбуду.
Параграф 10. Громадська рада
1. З метою забезпечення участі громадськості у процесі підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під час їх виконання при Міністерстві діє Громадська рада відповідно до Типового положення про громадську раду при центральному, місцевому органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.10.2004 року
N 1378 "Деякі питання щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики".
2. Громадська рада створюється з метою залучення громадськості до формування та реалізації регіональної політики та політики у сфері містобудування, будівництва та архітектури.
3. Наказом Мінрегіонбуду затверджуються Положення та Регламент Громадської ради, склад Громадської ради та її секретаріат.
4. Громадська рада здійснює свою діяльність відповідно до затвердженого річного плану роботи.
5. Основною формою роботи Громадської ради є засідання, які проводяться у міру необхідності, але не рідше одного разу на квартал.
6. Громадська рада на своїх засіданнях приймає рішення, які рекомендовані для розгляду і врахування на засіданнях колегії Міністерства, науково-технічної ради та у роботі структурних підрозділів.
7. За результатами кожного засідання Громадська рада складає протокол, який підписує головуючий та керівник секретаріату.
8. Громадська рада систематично інформує громадськість через засоби масової інформації про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.
Параграф 11. Комісія з розгляду матеріалів щодо представлення до нагородження державними, урядовими нагородами України та відомчими відзнаками Мінрегіонбуду працівників галузі
1. З метою попереднього розгляду питань, пов'язаних із нагородженням державними та урядовими нагородами України, відомчими відзнаками Мінрегіонбуду наказом Мінрегіонбуду утворюється Комісія з розгляду матеріалів щодо представлення до нагородження державними, урядовими нагородами України та відомчими відзнаками Мінрегіонбуду працівників галузі (далі - Комісія), яка є дорадчим органом.
2. Комісія утворюється у складі голови, відповідального секретаря (головний спеціаліст Відділу кадрів Міністерства) та членів.
3. Основним завданням Комісії є підготовка висновків щодо порушених перед Міністерством клопотань про нагородження державними та урядовими нагородами України, відомчими відзнаками Мінрегіонбуду.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
здійснює попередній розгляд клопотань щодо нагородження державними та урядовими нагородами України, відзнаками Мінрегіонбуду;
готує протоколи за результатами розгляду порушених перед Міністерством клопотань про нагородження державними та урядовими нагородами України, відзнаками Мінрегіонбуду;
розглядає заяви та скарги, пов'язані з нагородженням;
розглядає клопотання та готує для подання до Секретаріату Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України пропозиції щодо видачі дублікатів нагород та документів до них особам, які з різних причин їх втратили;
здійснює контроль за виготовленням відомчих відзнак Мінрегіонбуду.
5. Комісія здійснює свою діяльність на громадських засадах. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, що проводяться раз на тиждень.
Рішення Комісії оформляються у вигляді протоколу і підписуються Головою та відповідальним секретарем Комісії.
Підготовку матеріалів на засідання Комісії, її організаційне забезпечення здійснює Відділ кадрів.
Розділ 4. Управління персоналом та проходження державної служби
Параграф 12. Порядок прийняття та державну службу та порядок припинення державної служби
1. Організація кадрової роботи у Міністерстві здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
Прийняття на державну службу до Міністерства здійснюється:
Міністра - на підставі постанови Верховної Ради України про призначення на посаду;
першого заступника, заступників Міністра - на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України про призначення на посаду;
працівників - Міністром шляхом конкурсного відбору, стажування або з кадрового резерву;
працівників патронатної служби - Міністром без проведення конкурсу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99 року
N 851 "Про затвердження Порядку перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Кабінету Міністрів України та голів місцевих державних адміністрацій".
3. Прийняття кандидатів на державну службу до центрального апарату Мінрегіонбуду здійснюється відповідно до Закону України
"Про державну службу" на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено чинним законодавством України.
Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у центральному апараті Мінрегіонбуду регулюється Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року
N 169.
4. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у центральному апараті Мінрегіонбуду наказом Мінрегіонбуду утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.
Очолює конкурсну комісію в центральному апараті Мінрегіонбуду перший заступник Міністра.
Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається Міністру.
Кожний член комісії може додати до протоколу свою особисту думку, викладену у письмовому вигляді.
Рішення про призначення на посаду державного службовця приймає Міністр на підставі пропозицій конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
5. При прийнятті осіб на державну службу рішенням керівника може встановлюватись випробувальний термін до шести місяців.
6. При негативному результаті випробування особа звільняється з роботи відповідно до законодавства про працю.
7. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей осіб, які претендують на посади державних службовців, може проводитися в установленому порядку стажування терміном до двох місяців із збереженням заробітної плати за основним місцем роботи.
Державна служба в Міністерстві припиняється:
Міністра - на підставі постанови Верховної Ради України про припинення повноважень;
першого заступника, заступників Міністра - на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України про звільнення з посади;
1) порушення умов реалізації права на державну службу (стаття
4 цього
Закону) ;
2) недотримання вимог, пов'язаних із проходженням державної служби, передбачених статтею
16 цього
Закону;
3) досягнення державним службовцем граничного віку проходження державної служби (стаття
23 цього
Закону) ;
4) відставки державних службовців, які займають посади першої або другої категорії (стаття
31 цього
Закону) ;
5) виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню державного службовця на державній службі (стаття
12 цього
Закону) ;
6) відмови державного службовця від прийняття Присяги, передбаченої статтею
17 цього
Закону;
7) неподання або подання державним службовцем неправдивих відомостей щодо його доходів, передбачених статтею
13 цього
Закону;
працівників патронатної служби - Міністром, крім вищезазначених підстав, які стосуються працівників на посадах III-V категорій, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99 року
N 851 "Про затвердження Порядку перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Кабінету Міністрів України та голів місцевих державних адміністрацій" у разі зміни керівника.
Параграф 13. Присвоєння рангів
1. Присвоєння рангів працівникам центрального апарату Мінрегіонбуду здійснюється відповідно до статті
26 Закону України
"Про державну службу" та Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96 року
N 658.
2. Першому заступнику Міністра, посада якого належить до першої категорії, заступникам Міністра, директорам департаментів, посади яких належать до другої категорії, ранги присвоюються Кабінетом Міністрів України.
3. Ранги працівникам центрального апарату Мінрегіонбуду присвоюються одночасно з прийняттям їх на державну службу або з призначенням на вищу посаду.
4. Особам, які вперше зараховані на державну службу, присвоюється, як правило, найнижчий ранг, у межах відповідної категорії посад.
5. Черговий ранг працівникам центрального апарату Мінрегіонбуду присвоюється через два роки після присвоєння відповідного рангу Міністром за поданням безпосередніх керівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, погодженим із першим заступником або заступниками Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
6. За виконання особливо відповідальних завдань працівникам може бути присвоєно черговий ранг достроково у межах відповідної категорії посад.
7. Черговий ранг не може бути присвоєно працівникові, до якого протягом року застосовувалися дисциплінарні стягнення, а також у період проведення службового розслідування.
8. Затримка у присвоєнні чергового рангу до одного року може застосовуватися до працівника як захід дисциплінарного впливу.
9. Особам, які призначені на посади державних службовців з випробувальним терміном, ранг державного службовця присвоюється після успішного проходження випробувального терміну.
Параграф 14. Формування кадрового резерву
1. Кадровий резерв у центральному апараті Мінрегіонбуду формується відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2001 року
N 199.
2. Зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців I-II категорій у центральному апараті Мінрегіонбуду здійснюється відповідно до Порядку проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої - третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2007 року
N 272.
3. До кадрового резерву Мінрегіонбуду зараховуються професійно підготовлені працівники, які успішно справляються з виконанням службових обов'язків, виявляють ініціативу, володіють навиками роботи з комп'ютером, мають організаторські здібності, необхідні для виконання посадових обов'язків.
4. Зарахування до кадрового резерву в центральному апараті Мінрегіонбуду затверджується наказом Головдержслужби України.
Параграф 15. Порядок надання відпусток
2. Черговість надання відпусток визначається графіком, який затверджується Міністром та погоджується з профспілковою організацією не пізніше 15 січня нового року і доводиться до відома всіх працівників.
3. Графік відпусток керівників підприємств, установ та організацій сфери управління Мінрегіонбуду затверджується Міністром не пізніше 15 січня нового року і доводиться до їх відома.
4. Згідно з наказом Мінрегіонбуду, у разі службової необхідності, за рішенням Міністра або особи, яка виконує його обов'язки, працівники можуть бути відкликані зі щорічної або додаткової відпустки (відповідно до статті
20 Закону України
"Про державну службу") .
5. Частина невикористаної відпустки, що залишилась, надається працівникові у будь-який інший час поточного року або приєднується до щорічної відпустки в наступному році на підставі відповідного наказу.
6. Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформленням документів, пов'язаних з відпустками, здійснює Відділ кадрів.
Параграф 16. Оцінка діяльності персоналу
1. З метою підвищення ефективності діяльності державних службовців та відповідальності за доручену справу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 року
N 1922 "Про затвердження Положення про проведення атестації державних службовців", наказу Головдержслужби України "Про проведення атестації державних службовців" та методики процесу "Методичне керівництво атестацією та щорічною оцінкою діяльності державних службовців" один раз на три роки в центральному апараті Мінрегіонбуду проводиться атестація державних службовців.
2. Особливості проведення атестації Міністра, першого заступника, заступників Міністра, посади яких належать до першої та другої категорій, визначаються органами, що призначають їх на посаду.
3. Під час атестації оцінюються результати роботи, ділові та професійні якості, виявлені працівниками при виконанні службових обов'язків, визначених у посадових інструкціях.
5. Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівниками під час проведення планомірної ротації кадрів на окремих посадах.
Параграф 17. Професійне навчання персоналу
1. Порядок підготовки та підвищення кваліфікації персоналу в центральному апараті Мінрегіонбуду регламентується постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.97 року
N 167, іншими нормативно-правовими актами.
2. Організацію та координацію процесу перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу здійснює Відділ кадрів.
3. Основними видами підвищення кваліфікації є:
навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації державних службовців;
систематичне самостійне навчання (самоосвіта);
тематичні постійно діючі семінари;
тематичні короткотермінові семінари;
Параграф 18. Розпорядок та внутрішній режим роботи
1. Відповідно до статті
50 КЗпП України тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
2. Режим роботи центрального апарату Мінрегіонбуду встановлюється такий:
початок робочого дня о 9.00;
закінчення робочого дня о 18.00, у п'ятницю - о 16.45;
обідня перерва - 45 хвилин (з 13.00 до 13.45).
3. Напередодні святкових і неробочих днів (стаття
73 КЗпП України) тривалість роботи працівників (крім працівників, зазначених у статті
51 КЗпП України) , скорочується на одну годину.
4. У структурних підрозділах центрального апарату Мінрегіонбуду ведеться табель обліку робочого часу.
5. Для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить робота Мінрегіонбуду, за наказом Мінрегіонбуду можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до трудового законодавства.
6. Перебування працівників структурних підрозділів центрального апарату Мінрегіонбуду зі службових питань у робочий час за межами приміщень Міністерства погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів.
7. Керівники структурних підрозділів центрального апарату Мінрегіонбуду повідомляють про свою відсутність за службовою необхідністю у робочий час першого заступника або заступників Міністра (відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень).
8. Перший заступник та заступники Міністра повідомляють про свою відсутність за службовою необхідністю у робочий час Міністру.
9. У разі тимчасової непрацездатності працівники центрального апарату Мінрегіонбуду повідомляють про свою хворобу керівника відповідного структурного підрозділу; керівники структурних підрозділів - першого заступника Міністра або заступника Міністра, якій здійснює керівництво відповідним підрозділом.
Параграф 19. Порядок оформлення відряджень
1. Залежно від місця призначення, відрядження поділяються на відрядження в межах України та відрядження за кордон і здійснюються, як правило, відповідно до плану роботи Міністерства та доручень вищих органів у межах передбачених на це асигнувань.
2. Порядок проведення службових відряджень, оформлення документів, одержання коштів та підготовка фінансового звіту про відрядження в межах України та за кордон працівниками Міністерства здійснюється відповідно до наказу від 27.12.2007 року N 391 "Про затвердження Порядку проведення службових відряджень у межах України та за кордон".
Розділ 5. Нормотворча діяльність
Параграф 20. Загальні положення щодо нормотворчої діяльності
1. Нормотворча діяльність Міністерства регіонального розвитку та будівництва України проводиться на підставі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до
Конституції і законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програм діяльності Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, а також з ініціативи Міністерства.
2. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 року
N 950 "Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України", Правилами підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 06.09.2005 року
N 870 "Про затвердження Правил підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України", Орієнтованим планом законопроектної роботи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Управління правової та законопроектної роботи щороку розробляє, за поданням структурних підрозділів Міністерства, План нормотворчої діяльності Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, вносить на затвердження колегії та здійснює контроль за його виконанням.
4. Проекти актів законодавства з питань вироблення ефективної державної регіональної політики та політики у сфері будівництва, архітектури та містобудування вносяться на розгляд та обговорення колегії Міністерства за участю заінтересованих органів виконавчої влади, експертів, науковців та представників громадських організацій.
( Параграф 20 розділу 5 доповнено пунктом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва
N 696 від 26.12.2008 )
Параграф 21. Розроблення та погодження нормативно-правових актів
1. Розроблення проекту нормативно-правового акта у Міністерстві покладається на структурні підрозділи, відповідно до їх компетенції, у сфері питань, що потребують правового регулювання, визначеного Положенням про структурний підрозділ, затвердженим наказом Мінрегіонбуду.
2. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися, за наказом Міністра, робоча група.
3. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта: проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту акта;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється відповідність проекту нормативно-правового акту (стратегії, концепції, основних напрямків реалізації державної політики тощо, які затверджуються нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України чи Законом України) законодавству вищої юридичної сили, міжнародним договорам, законодавству Європейського Союзу з урахуванням acquis communautaire;
забезпечується громадське обговорення проектів актів, що мають важливе суспільне значення, стосуються прав та обов'язків громадян, згідно з Порядком проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 року
N 1378;
забезпечується погодження проекту акта з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
вживаються заходи до усунення розбіжностей та проводяться узгоджувальні процедури, зокрема, організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
4. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Міністру обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, Управлінням правової та законопроектної роботи та заступником Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
5. Структурний підрозділ Міністерства - розробник проекту нормативно-правового акта, є відповідальним за проведення процедури узгодження проекту акта із заінтересованими органами виконавчої влади та внесення його на розгляд Кабінету Міністрів України.
6. Нормативно-правові акти Міністерства, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають у встановленому чинним законодавством порядку реєстрації в Міністерстві юстиції.
Параграф 22. Проведення правової експертизи нормативно-правового акта
1. Головний розробник (структурний підрозділ Міністерства) після погодження і візування проекту нормативно-правового акту із заінтересованими центральними органами виконавчої влади та підрозділами Міністерства разом із пояснювальною запискою і відповідними матеріалами (оригінали листів із пропозиціями і зауваженнями центрального органу виконавчої влади) подає документ (не пізніше, як за 4 дні до закінчення визначеного у дорученні терміну) Управлінню правової та законопроектної роботи для проведення правової експертизи нормативно-правового акту.
2. Порядок проведення правової експертизи включає здійснення концептуальної, системно-юридичної та юридико-технічної оцінок предмета експертизи.
2.1. Концептуальна оцінка:
визначення відповідності змісту правового акта сфері суспільних відносин, які він має регулювати у відповідній галузі права;
ступінь відповідності проекту існуючій правовій системі - наявність суперечностей у проекті положенням
Конституції України, законів відповідної галузі права, переліку питань, які згідно зі статтею
92 Конституції України визначаються та встановлюються виключно законами України; наявність у проекті норм, що звужують зміст та обсяг існуючих прав і свобод людини і громадянина та конституційних гарантій їх забезпечення, дублювання предмету регулювання іншими нормативними актами;
неповнота структурної побудови, наявність суперечностей між структурними блоками проекту.
2.2. Системно-юридична оцінка (базується на результатах концептуальної оцінки проекту, конкретизує її):
узгодженість проекту із чинними міжнародними договорами та законодавством Європейського Союзу;
місце в ієрархії правових актів у правовій системі України, його зіставлення з нормативно-правовими актами більшої юридичної сили, що містять положення загального характеру, з максимально більшими за предметом регулювання актами одного рівня та актами меншої юридичної сили, які мають визначати порядок та механізми виконання приписів проекту.
2.3. Юридико-технічна оцінка має на меті дослідження рівня редакційної підготовки проекту, його відповідності правилам граматики та логіко-лексичного оформленню.
Відповідність структури проекту таким принципам нормотворення, як:
уникнення повторів загальних приписів в інших частинах, розділах або главах без крайньої потреби;
передування матеріальних норм процесуальним;
відповідність послідовності викладу спеціальних положень проекту логіці предмета регулювання;
розміщення наприкінці проекту положень про контроль за виконанням правового акта, відповідальність за його порушення, у разі необхідності - перехідних та прикінцевих положень;
оцінка стилістики проекту, розміщення спочатку більш загальних, а потім більш конкретних положень, їх об'єднання в окремі частини, розділи або глави;
вживання незрозумілих, багатозначних, нечітко сформульованих, загально відомих термінів в іншому значенні, вживання складних речень, слів іншомовного походження, застарілих, рідковживаних слів, канцеляризмів, мовних штампів, абревіатур та скорочень.
3. Експертний висновок складається зі вступної, аналітичної та підсумкової частин.
Вступна частина визначає об'єкт та предмет правової експертизи.
Аналітична частина містить обґрунтовані зауваження до тексту проекту, блоків питань та окремих його правових приписів.
Підсумкова частина містить загальну оцінку проекту та формулюється на підставі всіх трьох оцінок за результатами аналітичного дослідження.
Вирішальний вплив на остаточний висновок мають результати концептуальної та системно-юридичної оцінок. Негативний наслідок таких оцінок є підставою для відхилення проекту акта.
Негативна юридико-технічна оцінка обумовлює висновок про перероблення змісту проекту або внесення змін до нього.
Розділ 6. Організація роботи з документами
1. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Міністерстві будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, затвердженої наказом та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 року
N 1153.
2. Організація діловодства покладається на Загальний відділ Адміністративного департаменту. Технічне забезпечення електронного документообігу - на Відділ інформатизації та зв'язку Адміністративного департаменту.
3. Всі зовнішні документи надходять до Загального відділу, де здійснюється їх реєстрація в день надходження або в перший робочий день у разі одержання документів у вихідні дні або неробочий час.
4. Інформація, що надходить на ім'я Міністра факсом та електронною поштою до приймальні Міністра, обліковується працівником приймальні, передається до Загального відділу у друкованому вигляді для реєстрації і доведення до виконавців.
5. Кореспонденція, одержана Загальним відділом: закони України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України, рішення Кабінету Міністрів України, доручення Прем'єр-міністра України, а також інші документи, в яких встановлено завдання, реєструються автоматизовано на ПК шляхом введення з документа обов'язкових реквізитів.
Кожний документ реєструється лише один раз.
Безпосередній контроль за виконанням документів у структурних підрозділах Міністерства здійснюють працівники, відповідальні за діловодство (далі - діловоди).
Реєстрація вихідної кореспонденції у Міністерстві здійснюється децентралізовано.
6. Документи та листи, що помилково надійшли до Міністерства, після попереднього розгляду керівництвом відправляються Загальним відділом за належністю, у разі коли можна визначити організацію, яка компетентна у вирішенні питання, порушеного у листі. В іншому випадку лист повертається на пошту. (Алгоритм процедури розгляду вхідної кореспонденції, помилково надісланої до Міністерства, або з питань що не належать до повноважень Міністерства, подано у додатку 6.1).
7. У разі коли розгляд документа потребує термінового реагування та надання пропозицій від декількох виконавців, слід застосовувати систему електронного документообігу та листування електронною поштою.
Параграф 23. Окремі доручення Міністра
1. Проект окремого доручення Міністра готується структурним підрозділом, який ініціює підготовку доручення, спільно з Відділом забезпечення діяльності Міністра (патронатною службою). Відділ забезпечення діяльності Міністра забезпечує реєстрацію доручень, ведення їх електронної бази та зберігання оригіналів доручень разом із документами, які підтверджують їх виконання. Контроль за виконанням окремих доручень Міністра здійснює Відділ контролю. Розмноження та розсилання доручень забезпечує структурний підрозділ, який ініціює підготовку доручення. (Алгоритм процедури підготовки та виконання окремих доручень Міністра подано у додатку 6.2).
2. Окремі доручення заступників Міністра готуються у структурному підрозділі, визначеному заступником Міністра відповідальним. Доручення реєструються, розмножуються та розсилаються виконавцям діловодом відповідного структурного підрозділу.
3. Проект окремого доручення Міністра та заступників Міністра готується на бланку Міністерства встановленого зразка з дотриманням вимог ДСТУ 4163-2003
"Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації" та Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 року
N 1153.
Параграф 24. Порядок роботи з документами, що надійшли від органів влади вищого рівня
1. За результатами попереднього розгляду документів, який здійснює Загальний відділ, документ передається відповідальному працівникові Відділу забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) для підготовки проекту резолюції та подається на підпис Міністру або тимчасово виконуючому його обов'язки.
2. У резолюції зазначається зовнішній номер документа, прізвище заступника Міністра, якому доручається виконання документа, зміст доручення, термін виконання (за необхідності), дата видачі доручення, номер внутрішньої реєстрації.
3. До складу виконавців включається один із заступників Міністра, на якого покладається координація та контроль за виконанням зазначеного доручення.
4. У разі наявності у складі виконавців двох і більше заступників Міністра загальна координація робіт покладається на заступника Міністра, за яким скликання.
5. Документ із резолюцією Міністра передається Відділом підготовки та супроводу документів до Загального відділу, який надає його Відділу контролю для відмітки "Контроль", після чого повертається до Загального відділу для внесення резолюції до комп'ютерної бази даних.
6. Працівник Загального відділу передає документ помічникові заступника Міністра (або головному спеціалісту), на якого покладена координація, під підпис.
7. Помічник заступника Міністра (або головний спеціаліст) забезпечує розгляд документа заступником Міністра та повернення його до Загального відділу Адміністративного департаменту не пізніше наступного дня з визначеними виконавцями.
8. Головним виконавцем, відповідальним за виконання доручення, є керівник структурного підрозділу Міністерства або інша посадова особа, чиє прізвище вказане заступником Міністра координатором цього питання - першим. Для виконання доручення головному виконавцю надається право скликати інших виконавців, у тому числі з інших структурних підрозділів за погодженням з їх керівниками.
9. Працівник Загального відділу вносить інформацію у базу даних та виготовляє реєстраційно-контрольну картку (РКК) у 2 примірниках та передає доручення з однією РКК діловоду відповідного структурного підрозділу, якого визначено виконавцем, під підпис.
10. Подальша передача документа від одного виконавця до іншого здійснюється Загальним відділом Адміністративного департаменту через відповідальних за проходження документів у підрозділах (діловодів). При цьому термін розгляду документа підрозділом не може перевищувати одного дня. Виконання термінових доручень організовується в оперативному порядку.
11. Проходження документа реєструється в РКК, а факт ознайомлення і розгляду його посадовою особою засвідчується підписом напроти свого прізвища на резолюції з обов'язковим зазначенням дати розгляду.
12. Після проходження всіх виконавців документ через Загальний відділ Адміністративного департаменту передається до головного виконавця. Питання повторного розгляду документа іншими виконавцями регулюється головним виконавцем.
13. Усі співвиконавці повинні у погоджений головним виконавцем термін внести свої пропозиції або надати необхідні для виконання доручення матеріали.
14. Головний виконавець не пізніше встановленого терміну надає оригінал документа разом з матеріалами, які свідчать про його виконання, до Відділу контролю Департаменту управління майном, відомчого контролю і аудиту із зазначенням заходів (номерів листів, назв та реквізитів підготовлених документів тощо) для зняття з контролю.
15. У разі несвоєчасного повернення РКК або відсутності чіткої та конкретної інформації про виконання доручення, воно вважається невиконаним, про що наступного дня начальник Відділу контролю зобов'язаний доповісти заступникові Міністра, відповідальному за проходження документа.
16. Оригінал документа разом з матеріалами, що свідчать про його виконання, зберігається у Загальному відділі Адміністративного департаменту.
17. Відправлення документів до органів влади вищого рівня здійснюється кожного робочого дня о 15.30 з обов'язковим наданням автомобіля для вчасної доставки. (Алгоритм процедури розгляду документів, що надійшли від органів влади вищого рівня, подано у додатку 6.3).
18. Всі вихідні документи, які підписуються Міністром, обов'язково візуються літературним редактором.
Параграф 25. Порядок роботи з документами, що надійшли від інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій тощо
1. Документи від інших органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій тощо, якими поставлено завдання, реєструються відповідальним працівником Загального відділу та передаються на розгляд Міністру та заступникам Міністра відповідно до розподілу функціональних обов'язків та повноважень.
2. Помічники Міністра та заступників Міністра (або головні спеціалісти) забезпечують розгляд документів для визначення безпосереднього виконавця і повертають документ з резолюцією до Загального відділу.
Резолюція вноситься до комп'ютерної бази даних і документ передається до структурного підрозділу.
Проходження документа реєструється у комп'ютерній базі даних, а факт ознайомлення і розгляду його посадовою особою засвідчується підписом напроти свого прізвища на резолюції з обов'язковим зазначенням дати розгляду.
3. Після проходження всіх виконавців документ через Загальний відділ Адміністративного департаменту передається до головного виконавця, який є відповідальним за надання відповіді адресату. (Алгоритм процедури розгляду документів, що надійшли від інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій тощо, подано у додатку 6.4).
4. Не допускається передача документа від одного виконавця до іншого без внесення змін Загальним відділом до електронної бази даних.
Параграф 26. Оформлення копій та додатків до документів
1. Офіційна копія документа, що має всі необхідні реквізити (відмітки "Копія" та "З оригіналом згідно", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії), завірені печаткою Загального відділу Адміністративного департаменту, виготовляється з відтворенням всіх його елементів і видається тільки з дозволу Міністра, його заступників або директора Адміністративного департаменту. Копія документа повинна мати всі виправлення, зроблені в оригіналі.
Не підлягають копіюванню та передачі за межі Міністерства іншим особам документи з інформацією, що передбачена статтею
37 Закону України
"Про інформацію", у тому числі документи внутрішнього документообігу (доповідні, службові записки, зауваження, висновки тощо).
Виготовлення копій наказу з оригіналу, який зберігається у Загальному відділі та має особистий підпис Міністра або тимчасово виконуючого його обов'язки, допускається у виключних випадках і з дозволу керівництва.
2. Всі вихідні документи оформляються на бланках Міністерства, виготовлених згідно з вимогами державних стандартів.
3. На другому примірнику вихідного документа (неофіційній копії), що залишається у справі, реквізити бланку Міністерства не відтворюються, а зазначається лише дата підписання документа та його реєстраційний індекс. Другий примірник візується посадовими особами, з якими погоджувався документ, та виконавцем.
4. Додатки доповнюють, пояснюють окремі питання документа або документ в цілому. Відомості про наявність додатків зазначаються у тексті або після тексту документа перед підписом. Назва додатка у тексті документа повинна відповідати назві самого додатка.
Додатки до документів можуть бути трьох видів:
додатки, що затверджуються або вводяться в дію розпорядчими документами (додатки до розпорядчих документів);
додатки, що пояснюють або доповнюють зміст основного документа; додатки, що є самостійними документами і надсилаються із супровідним листом.
Додатки повинні оформлятися на стандартних аркушах і мати всі необхідні для конкретного виду документа реквізити: найменування, заголовок, підписи осіб, відповідальних за їх зміст, дату, відмітки про погодження, затвердження тощо.
У розпорядчому документі (наказі) відомості про наявність додатків зазначаються у тексті, наприклад: "1. Затвердити склад робочої групи згідно з додатком 1".
Додатки до розпорядчого документа повинні мати відмітку з посиланням на цей розпорядчий документ, його дату і номер. Відмітка робиться на верхньому правому полі першого аркуша додатка.
5. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.
Параграф 27. Порядок підготовки проектів наказів Міністерства та їх реєстрація
1. З метою забезпечення виконання повноважень Міністерства, видаються накази з основної діяльності (далі - накази). Накази з особового складу готуються Відділом кадрів. Відділ кадрів забезпечує також візування, реєстрацію та зберігання наказів з особового складу відповідно до номенклатури справ.
2. Проект наказу готується на бланку Міністерства встановленого зразка з дотриманням вимог ДСТУ 4163-2003
"Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації" та Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 року
N 1153.
................Перейти до повного тексту