- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до Положення про колегію Міністерства фінансів України
З метою приведення Положення про колегію
Міністерства фінансів України у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.03
N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Положення про колегію Міністерства фінансів України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.01.02
N 64 "Про Положення про колегію Міністерства фінансів України", виклавши його у новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра фінансів України Ф.О.Ярошенка.
Перший віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів України | М.Я.Азаров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
29.01.2002 N 64
( v0064201-02 )
(в редакції наказу
Міністерства фінансів
України
26.03.2004 N 226
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Міністерства фінансів України
I. Загальні положення
1. Цим Положенням визначаються загальні засади створення і діяльності колегії Міністерства фінансів України.
2. Колегія Міністерства фінансів України (далі - колегія) є дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), обговорення проблем розвитку фінансової системи держави, питань формування і реалізації фінансової політики держави, найважливіших напрямів діяльності Міністерства.
3. У своїй роботі колегія керується
Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Положенням про
Міністерство фінансів України та цим Положенням.
4. Рішення про утворення колегії Міністерства приймається Першим віце-прем'єр-міністром України, Міністром фінансів України (далі - Міністр).
II. Функції колегії
5. Колегія Міністерства:
5.1. обговорює та приймає рішення щодо:
5.1.2. питань формування і реалізації фінансової політики держави та її складових - бюджетної і податкової політики;
5.1.3. удосконалення законодавства;
5.1.4. забезпечення співпраці з центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування у процесі покладених на них завдань;
5.1.5. розширення міжнародного співробітництва у сфері фінансів;
5.1.6. перспектив і найважливіших напрямів діяльності органів фінансової системи.
5.2. Обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку в сфері фінансів, інші державні програми та визначає шляхи їх реалізації.
5.3. Розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків у центральних та місцевих органах виконавчої влади.
5.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Міністерства, місцевих фінансових органів, органів виконавчої влади, що діють у складі Міністерства, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
5.5. Аналізує стан Міністерства з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина.
5.6. Розглядає результати роботи Міністерства, місцевих фінансових органів, органів виконавчої влади, що діють у складі Міністерства, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
5.7. Аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни в Міністерстві.
5.8. Розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на Міністерство.
III. Склад колегії
6. До складу колегії Міністерства входять: Міністр (голова колегії), перші заступники та заступники Міністра фінансів, Голова Державної пробірної служби (за посадою), а також інші керівні працівники Міністерства.
У разі потреби - керівники інших центральних органів виконавчої влади (підприємств, установ та організацій), керівники місцевих фінансових органів, народні депутати України, представники інших органів державної влади та представники громадських організацій (за згодою).
7. Кількісний склад колегії Міністерства визначається Кабінетом Міністрів України.
Члени колегії Міністерства затверджуються та звільняються від обов'язків Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра.
IV. Організація роботи колегії
8. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться в останню п'ятницю місяця, позапланові - за потребою.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
9. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя (рік), в якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
10. Затверджений план засідань колегії розсилається членам колегії, керівникам структурних підрозділів Міністерства, місцевих фінансових органів, урядових органів державного управління, що діють у складі Міністерства, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, не пізніше ніж за два тижні до початку півріччя (року).
11. Додаткові питання, що не входять до затвердженого плану засідань колегії, можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
12. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
................Перейти до повного тексту