- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
палива та енергетики
N 130 від 06.03.2007 )
Про забезпечення дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
З метою створення належних умов для раціонального та ефективного використання державних коштів, роботи тендерних комітетів підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго, з дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих актів Міністерства під час здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, підвищення рівня конкурентного середовища та забезпечення прозорості у сфері державних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Контрольно-ревізійному департаменту (Деньгуб О.М.):
1.1. Постійно забезпечувати збір та узагальнення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, які здійснюються підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінпаливенерго (далі - Підприємства).
1.2. Щомісяця надавати Департаменту вугільної промисловості (Хохотва О.І.), Департаменту із надзвичайних ситуацій та охорони праці (Ященко І.О.), Департаменту атомно-промислового комплексу (Павленко В.А.), Управлінню бухгалтерського обліку і звітності (Лесик Л.С.), Управлінню реструктуризації вугільних і торфодобувних підприємств (Чертков В.Р.) узагальнену інформацію, зазначену у п. 1.1 цього наказу, для проведення аналізу ефективності та цільового використання державних коштів.
2. Керівникам структурних підрозділів Мінпаливенерго, що зазначені у п. 1.2 цього наказу:
2.1. Здійснювати відповідно до своєї компетенції порівняльний аналіз планів згідно з розподілом державних коштів та інформації, зазначеної у п. 1.2 цього наказу.
2.2. У випадку виявлення неефективного та нецільового використання державних коштів готувати матеріали щодо заслуховування керівників відповідних підприємств на нарадах у заступників Міністра палива та енергетики України, відповідно до розподілу обов'язків.
2.3. За результатами проведених нарад надавати Контрольно-ревізійному департаменту (Деньгуб О.М.) пропозиції щодо доцільності організації та проведення перевірок.
2.4. За результатами перевірок підприємств з питань використання державних коштів, передбачених програмами Державного бюджету України, які проводяться Головним контрольно-ревізійним управлінням України, Рахунковою палатою України, Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України (далі - контролюючі органи), надавати Контрольно-ревізійному департаменту узагальнену інформацію про вжиті заходи та притягнення до відповідальності посадових осіб Підприємств, винних у допущених порушеннях.
3. Керівникам підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго:
3.1. Установити особистий контроль за роботою тендерних комітетів.
3.2. Вжити заходів щодо усунення та недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері державних закупівель, виявлених контролюючими органами під час проведення перевірок.
3.3. Забезпечити ефективне та цільове використання державних коштів відповідно до законодавства у сфері державних закупівель, розпорядчих документів Мінпаливенерго.
3.4. Своєчасно здійснювати підготовку та проведення торгів із закупівлі товарів, робіт і послуг, з урахуванням графіка виділення державних коштів.
3.5. У термін до 01.07.2004 забезпечити підвищення кваліфікації та професійну перепідготовку спеціалістів, які відповідно до своїх функціональних обов'язків беруть участь у роботі тендерних комітетів.
3.6. Забезпечити якісне та своєчасне надання Контрольно-ревізійному департаменту Мінпаливенерго інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг за формами, наведеними у додатках 1, 2, 3 і 4.
4. Покласти персональну відповідальність за виконання п. 1 цього наказу - на директора Контрольно-ревізійного департаменту Деньгуба О.М.; п. 2 цього наказу - на директорів Департаменту вугільної промисловості Хохотву О.І., Департаменту із надзвичайних ситуацій та охорони праці Ященка І.О., Департаменту атомно-промислового комплексу Павленка В.А. та начальників Управління бухгалтерського обліку і звітності Лесик Л.С., Управління реструктуризації вугільних і торфодобувних підприємств Черткова В.Р.
5. Покласти персональну відповідальність за виконання п. 3 цього наказу на керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра палива та енергетики України Тітенка С.М.
Додаток 1
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
21.04.2004 N 214
Форма 1
ІНФОРМАЦІЯ
про заплановані закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти у _______ (місяці) 200_ року
(Інформація надається не пізніше 20 числа місяця, що передує звітному, засобами електронного зв'язку E-mail-sereda@mintop.energy.gov.ua з подальшим підтвердженням до 1 числа звітного місяця, поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 562.)
N з/п |
Замовник торгів |
Оголошення про проведення торгів (тендерів) |
Процедура проведення торгів (тендера) |
Дата розкриття тендерних пропозицій проведення торгів |
Наймену- вання товарів, робіт, послуг |
Од. вим. |
Кіль- кість |
Орієнтована |
Код економіч- ної класифі- кації видатків |
Сума коштів, передбаче- на на закупівлю згідно з планом використа- ння коштів (грн.) |
Код бюджетної програми |
Відповідальна особа за проведення торгів, телефон |
ЗКПО |
Назва структур- ного підрозділу |
Назва підприєм- ства, організа- ції, установи |
Дата публі- кації |
Назва журналу та N |
Ціна за од. вим., з ПДВ (грн.) |
Загаль- на сума, з ПДВ (грн.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник ____________ (підпис П.І.Б.) Голова тендерного комітету ______ (підпис П.І.Б.)
Головний бухгалтер _______ (підпис П.І.Б.) Виконавець __________ (підпис П.І.Б., телефон)
Додаток 2
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
21.04.2004 N 214
Форма 2
ЗВІТ
про використання державних коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг за період з 01.01.200_ по 01.__200_ року
(Інформація надається з наростаючим підсумком не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, засобами електронного зв'язку E-mail-sereda@mintop.energy.gov.ua, з подальшим підтвердженням - до 15 числа місяця, наступного за звітним, поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 562.)
N з/п |
Замовник торгів |
Оголошення про проведення торгів (тендера) |
Дата розкрит- тя тендер- них пропози- цій (прове- дення торгів) |
Проце- дура прове- дення торгів (тен- дера) |
Результати проведення тендера |
Угода* |
Отримано товарів, робіт, послуг на звіт- ну дату з ПДВ (грн.) |
Оплата на звітну дату (грн.) |
Заборго- ваність на звітну дату (грн.) |
ЗКПО |
Назва струк- турного відділу |
Назва підпри- ємства, органі- зації, устано- ви |
Дата пуб- ліка- ції |
Назва жур- налу та N |
Наймену- вання товарів, робіт, послуг |
Підпри- ємство- вироб- ник |
Од. вим. |
Кіль- кість |
Обрана пропозиція |
Сума коштів, перед- бачена на за- купівлю згідно з планом викори- стання коштів (грн.) |
Код бюджет- ної програ- ми |
Переможець |
Дата укла- дання |
N |
сума з ПДВ (грн.) |
Разом (грн.) |
у т.ч. |
Держа- вні кошти (грн.) |
Кошти, отрима- ні від реалі- зації товар- ної продук- ції, та залуче- ні кош- |
Д-к |
К-т |
Ціна за од. вим., з ПДВ (грн) |
За- гальна сума з ПДВ (грн.) |
ЗКПО |
Повна назва |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту