1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2004 N 214
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства палива та енергетики N 130 від 06.03.2007 )
Про забезпечення дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
З метою створення належних умов для раціонального та ефективного використання державних коштів, роботи тендерних комітетів підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго, з дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих актів Міністерства під час здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, підвищення рівня конкурентного середовища та забезпечення прозорості у сфері державних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Контрольно-ревізійному департаменту (Деньгуб О.М.):
1.1. Постійно забезпечувати збір та узагальнення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, які здійснюються підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінпаливенерго (далі - Підприємства).
1.2. Щомісяця надавати Департаменту вугільної промисловості (Хохотва О.І.), Департаменту із надзвичайних ситуацій та охорони праці (Ященко І.О.), Департаменту атомно-промислового комплексу (Павленко В.А.), Управлінню бухгалтерського обліку і звітності (Лесик Л.С.), Управлінню реструктуризації вугільних і торфодобувних підприємств (Чертков В.Р.) узагальнену інформацію, зазначену у п. 1.1 цього наказу, для проведення аналізу ефективності та цільового використання державних коштів.
2. Керівникам структурних підрозділів Мінпаливенерго, що зазначені у п. 1.2 цього наказу:
2.1. Здійснювати відповідно до своєї компетенції порівняльний аналіз планів згідно з розподілом державних коштів та інформації, зазначеної у п. 1.2 цього наказу.
2.2. У випадку виявлення неефективного та нецільового використання державних коштів готувати матеріали щодо заслуховування керівників відповідних підприємств на нарадах у заступників Міністра палива та енергетики України, відповідно до розподілу обов'язків.
2.3. За результатами проведених нарад надавати Контрольно-ревізійному департаменту (Деньгуб О.М.) пропозиції щодо доцільності організації та проведення перевірок.
2.4. За результатами перевірок підприємств з питань використання державних коштів, передбачених програмами Державного бюджету України, які проводяться Головним контрольно-ревізійним управлінням України, Рахунковою палатою України, Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України (далі - контролюючі органи), надавати Контрольно-ревізійному департаменту узагальнену інформацію про вжиті заходи та притягнення до відповідальності посадових осіб Підприємств, винних у допущених порушеннях.
3. Керівникам підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго:
3.1. Установити особистий контроль за роботою тендерних комітетів.
3.2. Вжити заходів щодо усунення та недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері державних закупівель, виявлених контролюючими органами під час проведення перевірок.
3.3. Забезпечити ефективне та цільове використання державних коштів відповідно до законодавства у сфері державних закупівель, розпорядчих документів Мінпаливенерго.
3.4. Своєчасно здійснювати підготовку та проведення торгів із закупівлі товарів, робіт і послуг, з урахуванням графіка виділення державних коштів.
3.5. У термін до 01.07.2004 забезпечити підвищення кваліфікації та професійну перепідготовку спеціалістів, які відповідно до своїх функціональних обов'язків беруть участь у роботі тендерних комітетів.
3.6. Забезпечити якісне та своєчасне надання Контрольно-ревізійному департаменту Мінпаливенерго інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг за формами, наведеними у додатках 1, 2, 3 і 4.
4. Покласти персональну відповідальність за виконання п. 1 цього наказу - на директора Контрольно-ревізійного департаменту Деньгуба О.М.; п. 2 цього наказу - на директорів Департаменту вугільної промисловості Хохотву О.І., Департаменту із надзвичайних ситуацій та охорони праці Ященка І.О., Департаменту атомно-промислового комплексу Павленка В.А. та начальників Управління бухгалтерського обліку і звітності Лесик Л.С., Управління реструктуризації вугільних і торфодобувних підприємств Черткова В.Р.
5. Покласти персональну відповідальність за виконання п. 3 цього наказу на керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра палива та енергетики України Тітенка С.М.
Міністр С.Тулуб
Додаток 1
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
21.04.2004 N 214
Форма 1
ІНФОРМАЦІЯ
про заплановані закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти у _______ (місяці) 200_ року
(Інформація надається не пізніше 20 числа місяця, що передує звітному, засобами електронного зв'язку E-mail-sereda@mintop.energy.gov.ua з подальшим підтвердженням до 1 числа звітного місяця, поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 562.)
N
з/п
Замовник торгів Оголошення про
проведення
торгів
(тендерів)
Процедура
проведення
торгів
(тендера)
Дата
розкриття
тендерних
пропозицій
проведення
торгів
Наймену-
вання
товарів,
робіт,
послуг
Од.
вим.
Кіль-
кість
Орієнтована Код
економіч-
ної
класифі-
кації
видатків
Сума
коштів,
передбаче-
на на
закупівлю
згідно з
планом
використа-
ння коштів
(грн.)
Код
бюджетної
програми
Відповідальна
особа за
проведення
торгів,
телефон
ЗКПО Назва
структур-
ного
підрозділу
Назва
підприєм-
ства,
організа-
ції,
установи
Дата
публі-
кації
Назва
журналу
та N
Ціна
за од.
вим.,
з ПДВ
(грн.)
Загаль-
на
сума,
з ПДВ
(грн.)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Всього
Керівник ____________ (підпис П.І.Б.) Голова тендерного комітету ______ (підпис П.І.Б.)
Головний бухгалтер _______ (підпис П.І.Б.) Виконавець __________ (підпис П.І.Б., телефон)
Додаток 2
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
21.04.2004 N 214
Форма 2
ЗВІТ
про використання державних коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг за період з 01.01.200_ по 01.__200_ року
(Інформація надається з наростаючим підсумком не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, засобами електронного зв'язку E-mail-sereda@mintop.energy.gov.ua, з подальшим підтвердженням - до 15 числа місяця, наступного за звітним, поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 562.)
N
з/п

Замовник торгів
Оголошення
про
проведення
торгів
(тендера)
Дата
розкрит-
тя
тендер-
них
пропози-
цій
(прове-
дення
торгів)
Проце-
дура
прове-
дення
торгів
(тен-
дера)

Результати проведення тендера

Угода*
Отримано
товарів,
робіт,
послуг
на звіт-
ну дату
з ПДВ
(грн.)

Оплата на звітну
дату (грн.)
Заборго-
ваність
на звітну
дату
(грн.)
ЗКПО Назва
струк-
турного
відділу
Назва
підпри-
ємства,
органі-
зації,
устано-
ви
Дата
пуб-
ліка-
ції
Назва
жур-
налу
та N
Наймену-
вання
товарів,
робіт,
послуг
Підпри-
ємство-
вироб-
ник
Од.
вим.
Кіль-
кість
Обрана
пропозиція
Сума
коштів,
перед-
бачена
на за-
купівлю
згідно
з
планом
викори-
стання
коштів
(грн.)
Код
бюджет-
ної
програ-
ми
Переможець Дата
укла-
дання
N сума з
ПДВ
(грн.)
Разом
(грн.)
у т.ч.
Держа-
вні
кошти
(грн.)
Кошти,
отрима-
ні від
реалі-
зації
товар-
ної
продук-
ції, та
залуче-
ні кош-
Д-к К-т
Ціна
за
од.
вим.,
з ПДВ
(грн)
За-
гальна
сума з
ПДВ
(грн.)
ЗКПО Повна
назва
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Всього:

................
Перейти до повного тексту