- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 1 вересня 2015 року № 210 |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Центральної виборчої комісії
№ 324 від 01.10.2020 )
Про форми фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, порядок їх складання та проведення аналізу
З метою встановлення єдиних форм фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, порядку їх складання та проведення аналізу відповідно до пункту 4 частини першої статті
24, частин четвертої - дев'ятої статті
71 Закону України
"Про місцеві вибори" , керуючись статтями
11 -
13, пунктом 4 статті
17, пунктами 1, 2, 7 статті
21, частиною п'ятою статті
23 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" , Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Встановити форми:
Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форма № 1) (додаток 1);
Розшифровки до Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (додаток 2);
Звіту про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі (форма № 2) (додаток 3);
Розшифровки до Звіту про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі (додаток 4);
Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форма № 3) (додаток 5);
Розшифровки до Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (додаток 6);
Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища (форма № 4) (додаток 7);
Розшифровки до Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища (додаток 8);
Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі (додаток 9);
Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища (додаток 10).
2. Затвердити:
Порядок складання фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища ( додаток 11);
Порядок проведення аналізу фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища (додаток 12).
3. Визнати такою, що втратила чинність,
постанову Центральної виборчої комісії від 3 вересня 2010 року № 338 "Про форму фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати у депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови та порядок його складання".
4. Цю постанову надіслати обласним та Київській міській державним адміністраціям для доведення до відома територіальних виборчих комісій після сформування їх нового складу та оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії |
М.ОХЕНДОВСЬКИЙ |
Додаток 11
до постанови Центральної виборчої комісії
від 1 вересня 2015 року № 210
ПОРЯДОК
складання фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища
1. Основні положення
1.1. Цим Порядком визначаються процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі (далі - місцеві організації партії), кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища (далі - виборчі фонди та фінансові звіти відповідно).
1.2. Відомості, що містяться у фінансових звітах, повинні бути достовірними. Не допускається подання звітів з виправленнями.
1.3. Фінансові звіти повинні відображати відомості про всі операції, здійснені на накопичувальному та поточних рахунках виборчого фонду, за весь період їх функціонування.
1.4. Форми фінансових звітів заповнюються за всіма передбаченими в них позиціями. У разі відсутності відомостей за окремими статтями у відповідних графах проставляються тире або нулі.
1.5. До форм фінансових звітів забороняється включати додаткові статті та показники за ними.
1.6. Фінансові звіти складаються та подаються розпорядниками коштів рахунків виборчого фонду.
1.7. У фінансових звітах цифрові показники операцій на відповідних рахунках виборчого фонду зазначаються в гривнях. Цифри, що відображають гривні та копійки, відокремлюються комою. Копійки позначаються двома цифрами.
1.8. Фінансові звіти, розшифровки та пояснювальні записки до них засвідчуються підписами розпорядників коштів накопичувального або поточного рахунків виборчого фонду.
1.9. Фінансові звіти подаються у строки, визначені частинами четвертою - шостою статті
71 Закону України
"Про місцеві вибори" (далі - Закон), за формами, встановленими Центральною виборчою комісією та заповненими відповідно до цього Порядку.
1.10. Відомості проміжних та остаточних фінансових звітів (форми № 2 - 4) оприлюднюються відповідною територіальною виборчою комісією протягом двох днів з дня їх отримання у місцевих друкованих засобах масової інформації або в інший, визначений нею спосіб.
1.11. Розпорядники коштів рахунків виборчих фондів у разі неподання фінансових звітів або подання їх із порушенням строків чи в неповному обсязі несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
2. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду місцевої організації партії розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії
2.1. Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду місцевої організації партії зобов'язаний за вісім днів до дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії проміжний фінансовий звіт за період з дня відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування.
Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду місцевої організації партії зобов'язаний не пізніш як на п'ятий день після дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду остаточний фінансовий звіт.
2.2. Фінансовий звіт (проміжний і остаточний) подається розпорядником коштів поточного рахунку розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду за формою № 1 "Звіт про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання" (додаток 1).
До фінансового звіту додаються розшифровка за формою згідно з додатком 2 і пояснювальна записка.
2.3. У формі № 1 відображаються відомості про всі надходження коштів на відповідний поточний рахунок та витрачання коштів з поточного рахунку за цільовим призначенням згідно з напрямами спрямування коштів.
Якщо кошти з накопичувального рахунку виборчого фонду перераховано на відповідний поточний рахунок помилково, операції з надходження та повернення таких коштів у звіті не відображаються.
2.4. Розділ 1 "Надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду" форми № 1 заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на поточний рахунок, що надаються банком, у якому відкрито цей рахунок.
Сума штрафних санкцій, перерахованих виконавцями за укладеними договорами, не включається до розміру виборчого фонду, не використовується для фінансування передвиборної агітації та підлягає перерахуванню на накопичувальний рахунок відповідного виборчого фонду.
У графі "Призначення платежу" відомостей про перерахування штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами (розділ 2 розшифровки до форми № 1) обов'язково зазначається причина сплати штрафних санкцій.
2.5. Розділ 2 "Використання коштів виборчого фонду" форми № 1 складається на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядниками поточних рахунків виборчого фонду до банку, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.
У разі повернення коштів виконавцями за укладеними договорами видатки на цілі згідно з відповідним договором повинні бути зменшені на суму здійсненого платежу та не відображатися у формі № 1.
У графі "Призначення платежу" відомостей про повернення коштів виконавцями за укладеними договорами (розділ 4 розшифровки до форми № 1) обов'язково робиться запис про причину повернення коштів.
2.6. Залишок коштів на поточному рахунку виборчого фонду розраховується як різниця між загальною сумою надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду (розділ 1 форми № 1) та загальною сумою використаних коштів поточного рахунку (розділ 2 форми № 1).
Відомості про перерахування залишку коштів із поточного рахунку на накопичувальний рахунок виборчого фонду (розділ 5 розшифровки до форми № 1) складаються на підставі обліку використання коштів, який веде розпорядник коштів відповідного поточного рахунку, розрахункових документів на перерахування залишків невикористаних коштів, а також банківських виписок, що підтверджують здійснення відповідних платежів.
2.7. Пояснювальна записка до фінансового звіту готується розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду та складається у довільній формі і обов'язково повинна містити пояснення щодо фактів нецільового використання коштів виборчого фонду, якщо такі мали місце, а також причин повернення коштів та сплати штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами.
3. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії до відповідної територіальної виборчої комісії
3.1. Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії зобов'язаний за п'ять днів до дня голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії проміжний фінансовий звіт за період з дня відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування.
Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії зобов'язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії остаточний фінансовий звіт.
3.2. Фінансовий звіт (проміжний і остаточний), що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду місцевої організації партії до відповідної територіальної виборчої комісії, складається з:
форми № 2 "Звіт про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі" (додаток 3);
форми № 3 "Консолідований звіт про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання" (додаток 5).
До форм № 2 та № 3 додаються розшифровки (додатки 4 і 6 відповідно).
Крім того, до фінансового звіту додається пояснювальна записка.
3.3. У формі № 2 відображаються відомості про всі надходження коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду місцевої організації партії та суми коштів, повернутих фізичним особам і перерахованих до бюджету Автономної Республіки Крим чи відповідного місцевого бюджету (далі - бюджет АР Крим, місцевий бюджет), а також відомості про повернення помилкових надходжень коштів, про оплату банківських послуг, не пов'язаних із відкриттям і закриттям рахунку та його функціонуванням, про оплату за публікування реквізитів накопичувального рахунку в друкованих засобах масової інформації з визначенням загального розміру виборчого фонду.
................Перейти до повного тексту