1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.03.2017 № 199
Про затвердження Положення про групи технічного супроводу Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 641 від 10.04.2018 )
Відповідно до Законів України "Про публічні закупівлі", "Про лікарські засоби", підпункту 3 пункту 6 та пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, та з метою забезпечення технічного супроводу роботи постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель лікарських засобів та медичних виробів, що закуповуються на виконання державних цільових програм та заходів програмного характеру за рахунок коштів Державного бюджету України,
НАКАЗУЮ:
Затвердити:
1. Положення про групи технічного супроводу Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель, що додається;
2. Порядок підготовки пропозицій до номенклатури лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг, що закуповуються на виконання державних цільових програм та комплексних заходів програмного характеру МОЗ України, що додається;
3. Порядок підготовки, затвердження та погодження інформації щодо предмета закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг, що додається.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Міністра У. Супрун
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
02.03.2017 № 199
ПОЛОЖЕННЯ
про групи технічного супроводу Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Групи технічного супроводу Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель (далі - Групи, кожна окремо - Група) створюється з метою забезпечення технічного супроводу роботи Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель (далі - ПРГ).
2. Групи у своїй діяльності керуються законодавством України, наказами МОЗ України, а також цим Положенням.
3. Головними принципами у діяльності груп є створення умов для забезпечення:
добросовісної конкуренції серед учасників процедур закупівель;
максимальної економності та ефективності;
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
недискримінації учасників;
об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Основні завдання Групи:
- об'єктивне врахування потреб у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг;
- підготовка пропозицій до номенклатури лікарських засобів та медичних виробів, що закуповуватимуться у відповідному році на виконання державних цільових програм та заходів програмного характеру за рахунок коштів Державного бюджету України на відповідний рік (далі - пропозиції до номенклатури), яка проводиться відповідно до Порядку підготовки пропозицій до номенклатури лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг, що закуповуються на виконання державних цільових програм та комплексних заходів програмного характеру МОЗ України, затвердженого цим наказом;
- розробка, прийняття інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (медико-технічні (технічні) вимоги) (далі - Інформація щодо предмета закупівлі); розробка, розгляд пропозицій щодо внесення до неї змін; погодження структурними підрозділами МОЗ України та, за необхідності, погодження ПРГ Інформації щодо предмета закупівлі, які проводяться відповідно до Порядку підготовки, затвердження та погодження Інформації щодо предмета закупівлі, затвердженого цим наказом.
- за дорученням керівництва МОЗ України/або ПРГ здійснює розгляд листів, звернень, запитів, заяв відносно інформації, що міститься в Інформації щодо предмета закупівлі, надання належним чином оформлених відповідних роз'яснень, рекомендацій за результатами розгляду тощо.
II. СКЛАД ГРУПИ. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ГРУПИ
1. Група під час виконання покладених на них завдань взаємодіє із ПРГ, групами експертів за профільними напрямками, які залучаються до роботи Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель (далі - група експертів) та зі структурними підрозділами МОЗ України.
2. До складу Групи входять представники структурних підрозділів МОЗ України за відповідними напрямками та представники ДУ "Центр громадського здоров'я МОЗ України", представники ДП "Державний експертний центр МОЗ України", група експертів за напрямком та представники громадських (пацієнтських) організацій (за згодою з правом дорадчого голосу за умови підписання розписки про нерозголошення відомостей, що отримані під час обговорення питань, що передує прийняттю рішення за формою, наведеною у додатку).
До складу Групи не можуть входити члени ПРГ.
3. Персональний склад Груп по напрямках державних закупівель державних цільових програм та комплексних заходів програмного характеру МОЗ України за державні кошти затверджується наказом МОЗ України.
4. До складу Групи входять голова, заступник голови, секретар та члени Групи.
Голова, заступник голови та секретар Групи призначається з числа державних службовців та мають бути співробітниками МОЗ України або представники установ та організацій, підпорядкованих МОЗ України, за напрямками, відповідно до розподілу державних програм.
5. Членами Групи мають бути:
представник Медичного департаменту МОЗ України;
представник Управління фармацевтичної діяльності та якості фармацевтичної продукції;
представник Департаменту економіки і фінансової політики МОЗ України;
представник Управління громадського здоров'я;
ДУ "Центр громадського здоров'я МОЗ України";
представник ДП "Державний експертний центр МОЗ України";
експерти групи експертів за профільним напрямком, які залучаються до роботи ПРГ (не менше трьох осіб);
представник громадської (пацієнтської) організації або від групи організацій (за заявним принципом з правом дорадчого голосу), але усього не більше однієї особи.
6. Голова Групи:
організовує роботу Групи;
забезпечує скликання і проведення засідань Групи;
визначає дату, час і місце проведення засідання Групи;
оголошує порядок денний засідання Групи;
підписує рішення, висновки, листи тощо відповідно до компетенції Групи;
контролює додержання встановлених строків під час підготовки та прийняття рішень та доповідає на відповідних засіданнях ПРГ про рішення та висновки Групи.
7. Секретар Групи:
забезпечує організаційно скликання і проведення засідань Групи;
повідомляє учасникам Групи про час, дату і місце проведення засідання Групи, порядок денний засідання Групи;
веде протокол засідання Групи;
координує роботу експертів по напрямках та забезпечує подачу експертних висновків до засідання Групи;
формує пакет документів за результатами засідання Групи для розгляду та прийняття рішень по відповідних питаннях ПРГ.
8. У разі відсутності голови Групи його обов'язки виконує заступник голови Групи. У випадку відсутності одночасно голови Групи та його заступника засідання Групи не проводяться.
9. Члени Групи мають право:
вивчати матеріали, отримані для роботи Групи;
брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування;
висловлювати окрему думку з оформленням її у письмовому вигляді.
10. Члени Групи зобов'язані:
забезпечити подання на засідання Групи інформації (матеріалів) відповідно до повноважень структурного підрозділу, які вони представляють або відповідно до належної компетенції;
члени Групи, що не є співробітниками МОЗ України та установ і організацій, підпорядкованих МОЗ України, перед засіданнями Групи підписують розписку про нерозголошення відомостей, що отримані під час обговорення питань, що передує прийняттю рішення, форма якої затверджена цим наказом.
11. Формою роботи Групи є засідання. Розклад засідань Групи затверджується на першому засіданні.
Засідання Групи веде голова Групи або заступник голови Групи.
Рішення Групи вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більш як половина від присутніх на засіданні членів Групи. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Групи.
Рішення Групи оформлюється протоколом, який підписує голова та всі присутні на засіданні члени Групи. У випадку незгоди з рішенням Групи учасник Групи має додати до протоколу Групи свою окрему обґрунтовану думку щодо рішення, з яким він не погоджується. Наявність окремої думки будь-якого зі членів Групи до рішення Групи може бути підставою для перегляду/підтвердження рішення Групи ПРГ.
Рішення Групи можуть бути переглянуті ПРГ у випадках, передбачених нормативними актами МОЗ України, що регулюють їхню діяльність.
12. Члени Групи, які не брали участь у засіданні з об'єктивних причин, але після ознайомлення з прийнятим Групою рішенням підтримують його, також можуть ставити свій підпис у протоколі.
13. Як виняток, рішення Групи за рішенням її голови або заступника може бути прийняте без проведення засідання шляхом письмового погодження протоколу з членами Групи. У цьому разі рішення вважається прийнятим, якщо у погодженні взяли участь не менш як 2/3 членів Групи та "за" його прийняття (погодження) висловилась більшість з опитуваних членів Групи.
14. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у членів Групи вони зобов'язані письмово повідомити про це голову Групи. У разі ненадання зазначеної інформації відповідні особи несуть відповідальність згідно до норм законодавства.
15. Про конфлікт інтересів членів Групи, Голови або інших учасників засідання може заявити будь-який учасник засідання. Заява про конфлікт інтересів члена Групи, голови або інших учасників засідання заноситься в протокол засідання Групи. Такі особи не беруть участі у голосуванні з питань, щодо яких у них існує конфлікт інтересів. У разі прийняття рішення без проведення засідання особа, у якої наявний конфлікт інтересів, повідомляє про це під час погодження протоколу, про що зазначає у протоколі. Якщо Група не може прийти до рішення із зазначеного питання, воно передається на розгляд ПРГ.
16. У разі неподання інформації щодо існування конфлікту інтересів, якщо про нього стає відомо після прийняття рішення Групою, - таке рішення підлягає перегляду.
17. Голова Групи та її члени, в межах повноважень, несуть встановлену законодавством відповідальність.
У випадку порушення членами Групи вимог цього Положення, Голова Групи або Голова ПРГ може звертатися до Державного секретаря МОЗ України з метою застосування дисциплінарної відповідальності до цих членів Групи.
( Пункт 17 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 641 від 10.04.2018 )
Заступник Міністра О. Лінчевський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
02.03.2017 № 199
ПОРЯДОК
підготовки пропозицій до номенклатури лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг, що закуповуються на виконання державних цільових програм та комплексних заходів програмного характеру МОЗ України
1. Цей Порядок розроблено з метою підготовки пропозицій до номенклатури лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичної техніки та інших товарів, робіт і послуг, що закуповуються на виконання державних цільових програм та комплексних заходів програмного характеру МОЗ України за бюджетні кошти, у тому числі публічних закупівель із залученням спеціалізованих організацій (далі - пропозиції до номенклатури).
2. В розрізі кожного з напрямків формується група технічного супроводу по відповідному напрямку Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу державних закупівель (далі - Група).
3. При формуванні пропозицій до номенклатури має бути забезпечено виконання завдань і заходів державних цільових програм та заходів програмного характеру.
4. Завершення формування номенклатури здійснюється у грудні року, що передує наступному бюджетному року.
Під час формування пропозицій до номенклатури можуть використовуватись номенклатури лікарських засобів та медичних виробів, що закуповувалися за державні кошти у попередньому бюджетному році, із урахуванням аналізу результатів впровадження відповідних програм.

................
Перейти до повного тексту