- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про діяльність тендерного комітету Мінпаливенерго з питань закупівлі товарів, робіт і послуг
Відповідно до вимог Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року
N 921 (із змінами), та у зв'язку із кадровими змінами у центральному апараті Міністерства палива та енергетики України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Склад тендерного комітету Мінпаливенерго згідно з додатком 1.
1.2. Положення про тендерний комітет Мінпаливенерго з питань закупівлі товарів, робіт і послуг згідно з додатком 2.
1.3. Порядок розгляду скарг, поданих учасниками процедур закупівлі на адресу Мінпаливенерго до моменту укладення договору про закупівлю згідно з додатком 3.
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Мінпаливенерго згідно з додатком 4.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Макуху В.А.
Додаток 1
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
27.05.2010 N 197
СКЛАД
тендерного комітету Міністерства палива та енергетики України
Макуха В.О. |
- заступник Міністра палива та енергетики України, голова тендерного комітету; |
Константінов М.І. |
- заступник Міністра палива та енергетики України, заступник голови тендерного комітету; |
Члени тендерного комітету: |
Бородін К.В. |
- директор Департаменту з питань нафтової, газової та нафтопереробної промисловості; |
Іщенко В.П. |
- директор Департаменту внутрішнього фінансового контролю; |
Дячук Г.І. |
- начальник Господарського управління; |
Борисов М.А. |
- заступник директора Департаменту стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК; |
Скрипник І.І. |
- заступник директора Департаменту з питань електроенергетики; |
Хала Д.О. |
- заступник директора Департаменту ядерної енергетики та атомної промисловості; |
Міщенко В.В. |
- заступник директора Департаменту фізичного захисту, пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності; |
Кулик Д.М. |
- заступник директора Департаменту юридичного забезпечення - начальник відділу нормативно-правового забезпечення; |
Широка С.І. |
- завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення Господарського управління; |
Головань С.Я. |
- начальник відділу зведеної бухгалтерської звітності, собівартості та бюджетного фінансування Управління бухгалтерського обліку і звітності; |
Бєліков Ю.Б. |
- начальник відділу моніторингу державних закупівель Департаменту внутрішнього фінансового контролю. |
Годзь М.Г. |
- провідний спеціаліст відділу аналізу фінансових порушень та внутрішнього контролю Департаменту внутрішнього фінансового контролю. |
Додаток 2
до наказу Міністерства
палива та енергетики України
27.05.2010 N 197
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Мінпаливенерго з питань закупівлі товарів, робіт і послуг
I. Порядок створення та організація діяльності тендерного комітету
1. Тендерний комітет Мінпаливенерго з питань закупівлі товарів, робіт і послуг (далі - тендерний комітет) - група спеціалістів, призначених відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами) (далі - Положення).
2. Метою створення тендерного комітету є організація та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб центрального апарату Міністерства та реалізації повноважень Мінпаливенерго як головного розпорядника бюджетних коштів на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством, у тому числі
Положенням, розпорядчими та нормативними актами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти - Міністерства економіки України, цим Положенням та рішеннями, які приймаються самим тендерним комітетом в межах його компетенції.
4. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються наказом Мінпаливенерго.
Членами тендерного комітету є працівники Мінпаливенерго в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються наказом Мінпаливенерго.
6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається наказом Мінпаливенерго та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету або за окремим письмовим рішенням голови один із членів тендерного комітету.
9. За рішенням голови тендерного комітету на початку бюджетного року для організації проведення процедур закупівлі за окремими програмами бюджетного фінансування або за напрямками закупівельної діяльності Мінпаливенерго створюються робочі групи в складі не менше трьох членів тендерного комітету.
9.1. Основними завданнями, що ставляться перед робочою групою, є підготовка організації та проведення процедур, визначених у річному плані державних закупівель товарів, робіт і послуг, які стосуються напрямку діяльності робочої групи.
9.2. Порядок роботи робочої групи визначається її головою, який призначається рішенням голови тендерного комітету.
9.3. Головами робочих груп, які організовують проведення процедур закупівлі за окремими бюджетними програмами, призначаються керівники (заступники керівників) структурних підрозділів Мінпаливенерго України, призначені відповідальними виконавцями за
бюджетними програмами Державного бюджету України, за якими заплановано проведення процедур закупівлі.
9.4. До складу робочої групи, крім членів тендерного комітету, можуть входити фахівці Мінпаливенерго, а також відповідно до п. 6 цього Положення залучатись сторонні експерти і консультанти.
9.5. Кількісний та персональний склад робочої групи визначається на підставі завдань, які перед нею ставляться. Рішення щодо створення робочої групи, а також її кількісного та персонального складу фіксується в протоколі засідання тендерного комітету.
9.6. На робочу групу покладено завдання із забезпечення проведення процедур закупівлі, організація яких їй доручена, та підготовки всієї, визначеної чинним законодавством та нормативно-правовими актами у сфері державних закупівель, документації, необхідної для проведення визначених річним планом процедур закупівлі.
9.7. Голова робочої групи особисто відповідає за своєчасне оформлення всіх необхідних документів стосовно проведення закупівлі, організацію якої доручено робочій групі, а також за повноту та своєчасність розміщення в мережі Інтернет та в друкованих засобах масової інформації всієї необхідної згідно з чинним законодавством інформації.
9.8. Проведення процедури розкриття тендерних пропозицій учасників здійснюється робочою групою в кількості не менше трьох членів тендерного комітету та оформлюється протоколом, який підписується протягом одного робочого дня з дати проведення розкриття членами тендерного комітету, які брали участь у процедурі, та головою тендерного комітету.
9.9. Робоча група, відповідно до затвердженої в тендерній документації методики, здійснює попередню оцінку тендерних пропозиції та виносить її на розгляд тендерного комітету.
9.10. Після визначення тендерним комітетом переможця торгів робоча група забезпечує підписання договору з учасником-переможцем та в термін 10 робочих днів після підписання договору складає звіт про результати проведення процедури закупівлі. Договір, укладений за результатами процедури закупівлі, підписується головою тендерного комітету або іншими посадовими особами Мінпаливенерго відповідно до розподілу обов'язків.
9.11. У місячний термін після складання звіту всі документи, що стосуються проведення процедури закупівлі, за узгодженим переліком передаються секретарю тендерного комітету на зберігання відповідно до вимог чинного законодавства. Передача оформлюється актом приймання-передачі, який підписується головою робочої групи і секретарем тендерного комітету.
9.12. Члени робочої групи зобов'язані зберігати конфіденційність інформації, що стосується їх діяльності в складі робочої групи.
9.13. Крім робочих груп з організації проведення процедур закупівлі, за рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів Мінпаливенерго для вирішення питань, що виникають у процесі здійснення закупівель та стосуються діяльності тендерного комітету.
10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
11. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
- планування здійснення процедур закупівель;
- розподіл функцій окремих його робочих груп;
- проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
- розгляд скарг;
12. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 13 цього розділу.
13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить дві третини від його складу. У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
14. Рішення тендерного комітету щодо організації та здійснення процедур закупівлі є обов'язковими для виконання усіма структурними підрозділами Мінпаливенерго.
II. Головні функції тендерного комітету
1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог
Положення;
підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника та запрошення учасників до участі у процедурі торгів з обмеженою участю; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника та процедури торгів з обмеженою участю, у встановленому законодавством порядку;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
забезпечення належного розгляду відповідно до законодавства скарг від учасників процедур закупівель та надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які подавались до Міністерства економіки України;
сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
здійснення інших функцій, що відповідають меті створення тендерного комітету.
Призначення осіб відповідальних за виконання окремих завдань та функцій тендерного комітету здійснюється розпорядженнями голови тендерного комітету та протокольними рішенням засідань тендерного комітету.
2. У разі надходження скарги на адресу замовника тендерний комітет здійснює належний її розгляд відповідно до вимог
Положення та порядку розгляду скарг, затвердженого наказом Мінпаливенерго.
III. Права та обов'язки тендерного комітету. Повноваження голови, секретаря та інших членів тендерного комітету
1. Тендерний комітет має право:
готувати та подавати на затвердження керівнику замовника проекти наказів щодо складу тендерного комітету, внесення до нього змін та з інших питань щодо проведення процедур закупівель;
одержувати від структурних підрозділів Мінпаливенерго інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
залучати без права голосу у разі потреби до роботи в тендерному комітеті і робочих групах тендерного комітету інших працівників Мінпаливенерго та на договірних засадах незалежних кваліфікованих (технічних) експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій (за їх згодою);
здійснювати необхідні для проведення процедур закупівель витрати;
визначати переможців процедур закупівель, тендерні пропозиції яких за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідними та акцептовані.
2. Тендерний комітет зобов'язаний:
організовувати від імені замовника в межах наданих повноважень і визначених функцій проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації);
забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель, об'єктивний вибір переможця;
................Перейти до повного тексту