- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 189 від 12.07.2002 м. Київ |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства аграрної політики
N 264 від 20.07.2004 )
Про розподіл функціональних повноважень
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
аграрної політики
N 84 від 28.03.2003 )
( Щодо змін додатково див. Наказ Міністерства
аграрної політики
N 234 від 21.06.2004 )
У зв'язку з кадровими змінами наказую:
1. Затвердити розподіл функціональних повноважень між Міністром та Державним секретарем згідно з додатком 1.
2. Погодитись з пропозицією Державного секретаря Мельника С. І. про розподіл функціональних повноважень між першим заступником та заступниками Державного секретаря і порядком взаємозаміщення їх повноважень згідно з додатком 2.
3. Управлінню державною власністю та приватизації (Чорноус) внести зміни та доповнення до деяких додатків до наказу Міністерства аграрної політики України від 5 червня 2001 року
N 150 "Про делегування повноважень щодо управління майном державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінагрополітики України".
4. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Мінагрополітики України від 28.12.2001 N 384 "Про розподіл функціональних повноважень".
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Міністерства
аграрної політики України
від 12 липня 2002 р. N 189
1. Розподіл функціональних повноважень між Міністром та Державним секретарем
Міністр Рижук С. М.
Керує міністерством, як член Кабінету Міністрів України особисто відповідає за розроблення і реалізацію державної аграрної політики, продовольчу безпеку держави. На виконання вимог законодавства в межах наданих повноважень визначає політичні пріоритети, стратегічні напрями роботи міністерства та шляхи досягнення поставлених цілей. Спрямовує і координує здійснення центральними органами виконавчої влади заходів з питань, віднесених до його відання. Затверджує за поданням Державного секретаря програми і плани роботи міністерства. Вносить Кабінету Міністрів України подання про призначення на посади та звільнення з посад керівників урядових органів державного управління. Приймає за поданням Державного секретаря рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є міністерство. Подає у встановленому порядку Прем'єр-міністрові пропозиції щодо призначення на посаду Державного секретаря. Подає Державному секретарю пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад працівників патронатної служби в центральному апараті міністерства. Погоджує пропозиції Державного секретаря з питань: призначення на посаду першого заступника та заступників Державного секретаря; структури міністерства та розподілу обов'язків між першим заступником та заступниками Державного секретаря; граничної чисельності працівників урядових органів державного управління, що діють у складі міністерства; утворення, реорганізації і ліквідації територіальних органів міністерства, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерства. Погоджує здійснення Державним секретарем функцій з управління майном, яке знаходиться у сфері управління міністерства.
Представництво міністерства за дорученням Уряду в зарубіжних країнах.
Питання роботи підрозділів міністерства:
Управління патронатної служби Міністра
Координація взаємодії міністерства з:
Верховною Радою України,
Адміністрацією Президента України,
Кабінетом Міністрів України,
Генеральною прокуратурою України,
Верховним Судом України,
Службою безпеки України,
Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністраціями, Київською і Севастопольською міськими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування.
Державний секретар Мельник С. І.
Здійснює організаційне, експертно-аналітичне, правове, інформаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності міністерства. Розподіляє за погодженням з Міністром обов'язки між першим заступником та заступниками Державного секретаря, визначає ступінь їх відповідальності. Організовує забезпечення виконання завдань, що належать до сфери діяльності міністерства; забезпечує діяльність Міністра як керівника міністерства та члена Кабінету Міністрів України; організовує поточну роботу, пов'язану з виконанням покладених на міністерство завдань; забезпечує стабільність і наступність в роботі апарату міністерства.
Державний секретар відповідно до покладених на нього завдань організовує роботу апарату міністерства; готує та подає на затвердження Міністрові програми і плани роботи міністерства, організовує і контролює їх виконання, звітує про їх виконання перед Міністром; забезпечує підготовку проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є міністерство, інших документів та подає їх на розгляд Міністрові. Організовує розроблення нормативно-правових актів, що приймаються міністерством, та подає їх на підпис Міністрові. Організовує та контролює виконання законів України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, а також наказів та доручень Міністра;
забезпечує відповідно до законодавства здійснення державного управління галузями агропромислового виробництва. У разі відсутності Міністра доповідає за дорученням Президента України Кабінету Міністрів України законопроекти та інші питання на пленарних засіданнях Верховної Ради України, бере участь у заходах, що проводяться Президентом України та Кабінетом Міністрів України; забезпечує вирішення питань, що виникають у взаємовідносинах апарату міністерства з Адміністрацією Президента України, апаратом Верховної Ради України, іншими державними органами і належать до їх відання. Забезпечує взаємодію апарату міністерства з Секретаріатом Кабінету Міністрів України. Забезпечує співпрацю міністерства з іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування в процесі виконання завдань, покладених на міністерство.
Координує роботу відповідних урядових органів державного управління, територіальних органів міністерства, координує і контролює роботу підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерства, та вживає заходів до забезпечення ефективності їх роботи.
Подає Міністрові пропозиції щодо утворення, реорганізації, ліквідації урядових органів державного управління у складі міністерства, за поданням керівників зазначених органів у встановленому порядку затверджує граничну чисельність їх працівників, погоджує структуру, штатний розпис і кошторис видатків цих органів.
Приймає в установленому порядку рішення щодо утворення, реорганізації і ліквідації територіальних органів міністерства, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерства, затверджує їх положення (статути), призначає на посади та звільняє з посад у встановленому законодавством порядку їх керівників.
Погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Затверджує за погодженням з Міністром структуру міністерства. Затверджує за погодженням з Міністерством фінансів України штатний розпис та кошторис видатків міністерства.
Організовує роботу з документами в міністерстві. Призначає на посади та звільняє з посад згідно із законодавством працівників центрального апарату міністерства та за пропозицією Міністра - працівників патронатної служби. Розглядає в установленому порядку питання щодо присвоєння працівникам центрального апарату міністерства відповідних рангів державних службовців, заохочення та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.
Подає Міністрові пропозиції щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є міністерство, забезпечує та контролює виконання рішень Міністра щодо розподілу цих коштів та звітує перед Міністром з цього питання.
Розпоряджається бюджетними коштами, передбаченими на утримання центрального апарату міністерства і його територіальних органів, та інформує Міністра про їх використання.
За погодженням з Міністром здійснює функції з управління майном, яке знаходиться у сфері управління міністерства. Забезпечує контроль за виконанням контрактів, укладених міністерством з керівниками підприємств та організацій, що належать до сфери управління міністерства.
Формує та затверджує кадровий резерв міністерства, забезпечує організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації його працівників. Забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки в межах повноважень, передбачених законом.
Забезпечує використання в установленому порядку гербової печатки міністерства. У разі ліквідації міністерства очолює ліквідаційну комісію і забезпечує здійснення всіх необхідних заходів з ліквідації.
Питання технічного захисту інформації, участі АПК в мережі Інтернет, зв'язків з громадськими організаціями.
Питання кадрової політики в АПК, підбору і розстановки кадрів центрального апарату міністерства та керівників підприємств, установ і організацій, що є в загальнодержавній власності і належать до сфери управління міністерства.
Питання підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів, кадрів масових професій, працевлаштування молодих спеціалістів. Створення навчально-матеріальної бази, організація і контроль за діяльністю закладів освіти.
Питання наукових досліджень, забезпечення роботи Науково-технічної ради міністерства. Формування бюджетних запитів на наукові дослідження та підготовку кадрів, контроль за використанням бюджетних і позабюджетних коштів, своєчасною виплатою стипендій та інших соціальних виплат працівникам освіти та наукових закладів.
Питання забезпечення взаємодії з урядовими комітетами Кабінету Міністрів України. Державний секретар підзвітний і підконтрольний Міністрові.
Питання роботи підрозділів та організацій:
Департамент кадрової політики, аграрної освіти та науки,
Департамент зв'язків з Верховною Радою України та організаційної роботи,
Юридичне управління,
Перший відділ,
Другий відділ,
Державне підприємство "Агролізинг",
Державне експлуатаційне підприємство "Агро",
Державне комплексне торговельне підприємство "Хрещатик",
Готель "Колос",
Науково-дослідні, проектно-конструкторські інститути та центри,
Науково-методичний центр аграрної освіти,
Навчально-методичний центр по підготовці молодших спеціалістів (смт Немішаєво),
Агроуніверситети, академії,
Коледжі, технікуми,
Навчальні заклади по підвищенню кваліфікації спеціалістів та підготовці робітничих кадрів,
Українське об'єднання державних учбових закладів та їх навчально-дослідних підрозділів "Укрсільгоспосвіта",
Українська агропромислова науково-виробнича асоціація "Украгронауксервіс", Агрокомбінат "Пуща Водиця",
Державні підприємства відповідно до галузевої спеціалізації (наказ Мінагрополітики від 5 червня 2001 р.
N 150);
Виробничо-наукове об'єднання по плодорозсадництву "Укрплодорозсадник".
Організація взаємодії міністерства з:
Міністерством освіти і науки,
Міністерством охорони здоров'я,
Головним управлінням державної служби України,
Національною академією наук України,
Українською академією аграрних наук,
Вищою атестаційною комісією,
Лікувально-оздоровчим об'єднанням при Кабінеті Міністрів України.
Координація взаємодії міністерства з центральними та місцевими органами виконавчої влади України, в тому числі Мін'юстом України.
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики
N 84 від 28.03.2003 )
Додаток 2
до наказу Міністерства
аграрної політики України
від 12 липня 2002 р. N 189
1. Розподіл функціональних повноважень між першим заступником та заступниками Державного секретаря Міністерства аграрної політики України
Перший заступник Державного секретаря Лузан Ю. Я.
Питання удосконалення економічного механізму господарювання, прискорення переходу аграрного сектору економіки до інноваційної моделі розвитку. Організація розробки поточних та перспективних проектів і програм розвитку АПК, оптимізації розміщення конкурентоспроможного виробництва сільськогосподарської продукції по природно-економічних зонах; загальної економічної, фінансово-кредитної та податкової політики; адміністративної реформи в АПК, вдосконалення організаційної структури на всіх рівнях управління; соціально-трудових відносин; бухгалтерського обліку і звітності; запобігання банкрутству підприємств.
Питання формування та реалізації державної політики страхування ризиків сільськогосподарського виробництва.
Загальна організація і координація зовнішньоекономічних зв'язків, залучення зовнішніх і внутрішніх кредитів та інвестицій. Використання та повернення валютних ресурсів та кредитів, отриманих під гарантії Уряду, організація відповідної звітності в АПК. Участь у підготовці міжнародних договорів, зв'язки з міжнародними організаціями з питань агропромислового комплексу, аналіз стану виконання міжнародних угод. Питання співробітництва із Світовою організацією торгівлі.
Питання планування і контроль за використанням бюджетних і позабюджетних коштів, регулювання взаємовідносин з бюджетом. Питання боргових зобов'язань підприємств і організацій АПК, соціального страхування та державного пенсійного страхування.
Організація і контроль за своєчасною виплатою заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат, цільовим фінансуванням державних програм, розміщенням державних інвестицій в АПК.
Загальна координація міжнародної технічної допомоги в аграрному секторі. Питання боротьби із корупцією і організованою злочинністю.
Організація розробки аналізу та прогнозу економічно-соціального розвитку галузей агропромислового виробництва.
Питання організації роботи колегії.
Питання інформатизації та виставкових заходів.
Питання забезпечення реалізації державної політики в харчовій, переробній, виноробній промисловості та дитячого харчування.
При відсутності Держсекретаря виконує його обов'язки.
Питання роботи підрозділів та організацій:
Державний департамент продовольства (урядовий орган державного управління),
Департамент стратегії розвитку аграрної економіки,
Департамент фінансово-кредитної та податкової політики,
Департамент міжнародної інтеграції, інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу,
Управління реформування управління АПК та соціально-трудових відносин,
Управління організації та методології бухгалтерського обліку і фінансової звітності,
Управління ревізії і контролю,
................Перейти до повного тексту