- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про примірні структури територіальних органів Пенсійного фонду України
Відповідно до пункту 11 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року
№ 280 (із змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
Примірну структуру головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, Донецькій, Луганській областях та місті Севастополі;
Примірну структуру головних управлінь Пенсійного фонду України в областях (крім Донецької, Луганської областей) та Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
Примірну структуру управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також об'єднаних управлінь, що додаються.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Пенсійного фонду України від 04 серпня 2017 року № 158 "Про примірні структури територіальних органів Пенсійного фонду України".
3. Начальникам головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві до 01 листопада 2018 року подати мені на затвердження структури головного та підвідомчих управлінь.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови правління Машкіна Г.В.
Голова правління |
О. Зарудний |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Пенсійного
фонду України
26.10.2018 № 178
ПРИМІРНА СТРУКТУРА
головних управлінь Пенсійного фонду України в областях (крім Донецької, Луганської областей) та Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві
1. Керівництво
1) Начальник головного управління
2) Перший заступник начальника головного управління
3) Заступник начальника головного управління
Може вводитися додатково посада заступника начальника головного управління або заступника начальника головного управління - начальника управління (відділу)
2. Управління обслуговування громадян
1) Відділ (сектор) методології та організації роботи з обслуговування громадян
2) Відділи (сектори) обслуговування громадян (сервісні центри)
Кількість сервісних центрів, як правило, дорівнює кількості адміністративно-територіальних одиниць, які обслуговуються відповідним головним управлінням Фонду (райони, міста, райони у містах, територіальні громади). Допускається утворення кількох сервісних центрів в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці.
3) Відділ (сектор) розгляду звернень
3. Управління застосування пенсійного законодавства
1) Відділ (сектор) методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства
2) Відділи (сектори) з питань призначення та перерахунків пенсій
Кількість відділів (секторів), як правило, дорівнює кількості адміністративно-територіальних одиниць, які обслуговуються відповідним головним управлінням Фонду (райони, міста, райони у містах). Допускається обслуговування одним відділом (сектором) кількох адміністративно-територіальних одиниць.
3) Відділ (сектор) з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
4) Відділ (сектор) контролю за додержанням законодавства з питань пенсійного забезпечення
Може вводитися сектор контролю за додержанням законодавства з питань пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
5) Відділ (сектор) виконання міжнародних договорів (вводиться в окремих регіонах)
4. Управління з питань виплати пенсій
1) Відділ (сектор) з питань організації роботи з виплати пенсій
2) Відділи (сектори) з питань виплати пенсій
Кількість відділів (секторів), як правило, дорівнює кількості адміністративно-територіальних одиниць, які обслуговуються відповідним головним управлінням Фонду (райони, міста, райони у містах). Допускається обслуговування одним відділом (сектором) кількох адміністративно-територіальних одиниць.
3) Відділ (сектор) з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
5. Фінансово-економічне управління
1) Відділ (сектор) виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності
2) Відділ (сектор) забезпечення наповнення бюджету
3) Відділ (сектор) бухгалтерського обліку
6. Управління (відділ) інформаційних систем та електронних реєстрів
1) Відділ (сектор) адміністрування інформаційних систем та захисту інформації
2) Відділ (сектор) інформаційно-аналітичного забезпечення та використання електронних реєстрів
3) Відділи (сектори) супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів
Кількість відділів (секторів), як правило, дорівнює кількості адміністративно-територіальних одиниць, які обслуговуються відповідним головним управлінням Фонду (райони, міста, райони у містах). Допускається обслуговування одним відділом (сектором) кількох адміністративно-територіальних одиниць.
7. Управління по роботі з персоналом
1) Відділ проходження державної служби
2) Відділ планування та обліку персоналу
В головних управліннях зі штатною чисельністю менше 650 штатних одиниць утворюється відділ.
8. Юридичне управління (відділ)
1) Відділ (сектор) організації правової роботи
2) Відділ (сектор) представництва інтересів в судах та інших органах
Можуть вводитися додатково відділи (сектори) з урахуванням принципу територіальності.
3) Відділ (сектор) договірної роботи
9. Управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю
1) Відділ (сектор) фінансового аудиту
2) Відділ (сектор) контролю операційних процесів
3) Відділ (сектор) організації та координації контрольно-перевірочної роботи
4) Відділи (сектори) контрольно-перевірочної роботи
................Перейти до повного тексту