1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ
Н А К А З
23.11.2009 N 169
Про затвердження Регламенту роботи Держархбудінспекції та її територіальних органів з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної архітектурно-будівельної інспекції N 180 від 16.12.2009 N 57 від 19.05.2010 N 165 від 12.11.2010 N 7 від 20.01.2011 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396 "Про ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві", наказу Мінрегіонбуду від 08.09.2009 N 367 "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з видачі (переоформлення, внесення змін до переліків робіт діючих ліцензій, анулювання та видачі дублікатів) ліцензій на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури", з метою вдосконалення організації ліцензійної роботи Держархбудінспекції та її територіальних органів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент роботи Держархбудінспекції та її територіальних органів з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі - Регламент) - додається.
2. Керівникам територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції, Управлінню дозвільних процедур Держархбудінспекції:
- забезпечити організацію роботи з ліцензування будівельної діяльності відповідно до зазначеного Регламенту;
- визначити осіб, відповідальних за зберігання, видачу, облік бланків ліцензій та підготовку звітів про їх використання;
- у місячний термін відповідно до встановлених вимог обладнати приміщення для зберігання бланків ліцензій, як документів суворої звітності;
- до 01.01.2010 року завершити передачу територіальним органам ліцензійних справ на постійне зберігання;
3. Управлінню дозвільних процедур забезпечити замовлення, видачу територіальним органам Держархбудінспекції бланків ліцензій, їх облік та підготовку узагальнюючого звіту про їх використання, а також здійснювати постійний моніторинг виконання даного Регламенту.
4. Відділу моніторингу та аналітичного забезпечення забезпечити розміщення наказу на офіційному сайті Держархбудінспекції.
5. Відділу діловодства (канцелярія) (Гончарук І.В.) забезпечити розсилку цього наказу до територіальних органів Держархбудінспекції.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Держархбудінспекції Страннікова А.М.
Начальник В.Г.Мухін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держархбудінспекції
23.11.2009 N 169
РЕГЛАМЕНТ
роботи Держархбудінспекції та її територіальних органів з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
I. Загальні положення
1.1. Регламент роботи Держархбудінспекції та її територіальних органів - інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - орган ліцензування), з ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі - Регламент) розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396 "Про ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві", наказів Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 28.10.2008 N 486 "Про затвердження Положення про ліцензійну комісію Державної архітектурно-будівельної інспекції та її територіальних органів", від 08.09.2009 N 367 "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з видачі (переоформлення, внесення змін до переліків робіт діючих ліцензій, анулювання та видачі дублікатів) ліцензій на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури".
1.2. Регламент встановлює порядок організації роботи органу ліцензування, а також - примірні форми заяв та інших документів з питань ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
II. Організація роботи з документами
2.1. Прийом заяв та інших документів, які надійшли до органу ліцензування поштою або передані особисто суб'єктами господарської діяльності (далі - заявники), які мають намір отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі - ліцензія), дублікат ліцензії або переліку видів робіт, копію ліцензії на відокремлені структурні підрозділи, внести зміни до переліку робіт, наведених у додатку до діючої ліцензії, переоформити чи анулювати ліцензію, як правило, здійснює орган ліцензування за місцем державної реєстрації заявника.
2.2. Прийом документів, в яких містяться роботи, зазначені у додатку 8, а також види робіт по об'єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3; документів, поданих нерезидентами України, спільними підприємствами та підприємствами з іноземним капіталом, їхній розгляд та видача ліцензій, здійснюється Держархбудінспекцією.
( Пункт 2.2 розділу II в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 165 від 12.11.2010 )
2.3. Прийом заяв на внесення змін до переліку робіт, на анулювання та переоформлення ліцензії, на видачу дубліката ліцензії або переліку видів робіт, копій ліцензії на відокремлені структурні підрозділи подаються на розгляд до органу ліцензування, в якому зберігається ліцензійна справа.
2.4. Заява та інші підготовлені документи згідно примірних форм, наведених у додатках 1 - 6 (далі - документи), які надійшли до органу ліцензування, реєструються в канцелярії та передаються на розгляд керівника органу ліцензування або заступнику, який координує роботу відповідного структурного підрозділу. Після повернення документів від керівника (заступника керівника) вони передаються до відповідного структурного підрозділу органу ліцензування, який вносить запис до журналу обліку заяв та видачі ліцензій, за формою, наведеною у додатку 7.
Аркуші журналу нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою органу ліцензування.
2.5. У разі подання до Держархбудінспекції документів на отримання ліцензії, що не відповідають вимогам п. 2.2 даного Регламенту, Держархбудінспекція приймає рішення щодо передачі для розгляду ліцензійних справ до органу ліцензування за місцем державної реєстрації заявника.
( Пункт 2.5 розділу II в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 165 від 12.11.2010 )
2.6. У разі подання до територіальних органів документів на отримання ліцензії, що відповідають вимогам п. 2.2 даного Регламенту, вони передаються для розгляду до Держархбудінспекції.
( Пункт 2.6 розділу II в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 165 від 12.11.2010 )
2.7. Документи перевіряються на відповідність вимогам Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396 (далі - Порядок ліцензування) чинних ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, інших нормативно-правових актів, які регулюють ліцензійну діяльність.
2.8. У разі коли суб'єкт господарювання подав документи не в повному обсязі або в них виявлено факти невідповідності встановленим вимогам, орган ліцензування у десятиденний термін з дня реєстрації заяви повертає їх заявнику з письмовим повідомленням про причини повернення.
2.9. У разі відповідності документів встановленим вимогам орган ліцензування протягом 10 робочих днів передає їх на розгляд ліцензійної комісії.
2.10. До документів, які подаються для отримання ліцензії, внесення змін до переліку робіт додається висновок установи, організації, уповноваженої на проведення експертизи суб'єктів будівельної діяльності щодо їх можливості (неможливості) виконувати роботи згідно з поданим заявленим переліком робіт, за формою згідно з додатком 9.
( Розділ II в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 57 від 19.05.2010 )
III. Підготовка та проведення засідань ліцензійної комісії
3.1. Голова ліцензійної комісії за пропозицією секретаря комісії визначає дату проведення її засідання, порядок денний, список запрошених та не пізніше ніж за 3 дні до визначеної дати повідомляє членів ліцензійної комісії та запрошених про місце і час проведення комісії.
3.2. Засідання ліцензійної комісії Держархбудінспекції проводяться, як правило, у першу та третю п'ятницю місяця, територіальних органів - у перший та третій тиждень кожного місяця, в разі необхідності прийняття невідкладного рішення - позачергово.
3.3. Виключно на засіданні ліцензійної комісії розглядаються питання щодо видачі ліцензії, внесення змін до переліку робіт, анулювання або зупинення дії ліцензії.
Матеріали перевірок суб'єктів господарювання щодо додержання ліцензійних умов розглядаються на засіданні ліцензійної комісії органу ліцензування, який здійснив відповідну перевірку.
На засіданні ліцензійної комісії Держархбудінспекції розглядаються питання щодо скарг, конфліктних питань, незгоди з рішенням територіальних органів тощо.
3.4. Якщо у пропозиції органу ліцензування передбачаються певні обмеження щодо переліку робіт порівняно з поданою заявою або заявник не погоджується з висновком установи, організації, уповноваженої на проведення експертизи, зазначене питання може розглядатися на засіданні ліцензійної комісії із запрошенням заявника, а також керівника або експерта організації, яка здійснювала підготовку експертного висновку.
3.5. За результатами засідання ліцензійної комісії протягом п'яти робочих днів складається протокол, в якому зазначаються прізвища та ініціали членів комісії, запрошених осіб, які взяли участь у засіданні, питання, що розглядалися, та рішення (висновки), прийняті за результатами розгляду, результати голосування по кожному питанню. Протокол підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії.
IV. Порядок оформлення рішення (висновку) ліцензійної комісії
4.1. Орган ліцензування на підставі рішення (висновку) відповідної ліцензійної комісії протягом семи робочих днів з дати його надходження приймає рішення (наказ) про видачу ліцензії із визначенням у додатку до неї переліку робіт, внесення змін до переліку робіт, наведених у додатку до діючої ліцензії, анулювання або зупинення дії ліцензії, про що письмово повідомляє заявника.
4.2. На підставі висновку ліцензійної комісії про невідповідність окремих видів робіт ліцензійним умовам орган ліцензування приймає рішення про вилучення їх з переліку робіт.
4.3. У разі подання ліцензійною комісією висновку про невідповідність поданих заявником документів ліцензійним умовам та неспроможність виконувати роботи згідно з поданим переліком орган ліцензування видає протягом трьох робочих днів з дня отримання висновку наказ про відмову у видачі ліцензії, внесенні змін до переліку робіт, наведених у додатку до діючої ліцензії, про що письмово повідомляє заявника.
4.4. Орган ліцензування оформлює ліцензії та додатки до них, які підписуються керівником органу ліцензування або його заступником згідно з розподілом обов'язків і засвідчуються печаткою.
4.5. Внесення змін до переліків робіт діючих ліцензій оформлюється окремим додатком, про що на зворотній стороні бланку ліцензії робиться відповідна відмітка.
4.6. Оформлення ліцензій та додатків до них здійснюються протягом трьох робочих днів з дня надання заявником документа, що підтверджує факт внесення плати за видачу ліцензії, належним чином оформленого бухгалтерського доручення на її одержання та документа, що засвідчує особу.
4.7. У разі анулювання ліцензії по заяві заявника на бланку ліцензії робиться відповідний запис.
Про анулювання або зупинення дії ліцензії орган ліцензування інформує органи державної податкової служби за місцем реєстрації заявника та його відокремлених структурних підрозділів.
4.8. Про видачу ліцензії або інших документів з питань ліцензування робиться запис у журналі обліку та видачі ліцензій.
4.9. Орган ліцензування формує ліцензійну справу, до якої входять копія ліцензії та додатки до неї, документи, які подавалися для отримання ліцензії або вчинення інших дій з питань ліцензування, а також оригінали платіжного та бухгалтерського доручень.
4.10. Ліцензійна справа зберігається в органі ліцензування за місцем державної реєстрації заявника.
V. Розгляд документів щодо переоформлення ліцензій, видачі дублікатів, переліків видів робіт та копій ліцензій на відокремлені структурні підрозділи
5.1. Після переоформлення ліцензії у зв'язку зі зміною місцезнаходження суб'єкта господарювання орган ліцензування, що здійснив переоформлення, направляє ліцензійну справу до органу ліцензування за новим місцем державної реєстрації суб'єкта господарювання.
( Пункт 5.1 розділу V в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 57 від 19.05.2010 )
5.2. В органі ліцензування здійснюється реєстрація поданих заяв та перевірка доданих до них документів на відповідність вимогам Порядку ліцензування, а також дотримання термінів, встановлених для подачі заяви на переоформлення ліцензії.
5.3. У разі подання до Держархбудінспекції документів щодо переоформлення ліцензії відповідна заява з відміткою про дату надходження передається на розгляд органу ліцензування, в якому зберігається ліцензійна справа.
5.4. У разі дотримання заявником встановлених вимог, орган ліцензування протягом 10-ти робочих днів після надходження відповідних документів видає наказ про переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії або переліку видів робіт, копії ліцензії на відокремлені структурні підрозділи заявника.
Переоформлена ліцензія оформлюється на новому бланку. Одночасно заявнику повертається попередня ліцензія з відміткою про її переоформлення.
5.5. Після видачі дубліката ліцензії орган ліцензування приймає рішення (наказ) про визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена.
5.6. Копії переоформленої ліцензії, дубліката ліцензії, переліку видів робіт та копії ліцензії на відокремлений структурний підрозділ, а також документи, подані для їх видачі, долучаються до ліцензійної справи.
VI. Порядок отримання, зберігання бланків ліцензій, надання звітів про їх використання
6.1. Територіальні органи Держархбудінспекції до першого числа місяця наступного кварталу подають до Держархбудінспекції заявку на необхідну кількість бланків ліцензій, яка не повинна перевищувати середньо - квартальної потреби в них органу ліцензування.
6.2. Держархбудінспекція провадить передачу бланків ліцензій органу ліцензування за умови своєчасного звітування про витрачання раніше отриманих бланків ліцензій.
Бланки ліцензій передаються посадовій особі органу ліцензування, про що робиться відповідний запис у журналі обліку та видачі бланків ліцензій територіальним органам Держархбудінспекції за формою згідно з додатком 10.
6.3. Бланки ліцензій повинні зберігатися у металевих шафах (сейфах), установлених у приміщеннях, які обладнані надійними засобами захисту від стороннього проникнення.
6.4. Орган ліцензування до 25 числа звітного місяця подає до Держархбудінспекції звіт про використання бланків ліцензій у паперовому та електронному вигляді за формою, передбаченою Інструкцією про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачення бланків ліцензій єдиного зразка, затвердженої наказом Держкомпідприємництва від 18.12.2000 N 78 та зареєстрованого в Мін'юсті України 10.01.2001 за N 3/5194.
( Пункт 6.4 розділу VI в редакції Наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції N 7 від 20.01.2011 )
6.5. Зіпсовані при оформленні ліцензії та пошкоджені бланки ліцензій підлягають поверненню до Держархбудінспекції.
VII. Порядок надання відомостей щодо формування ліцензійного реєстру
7.1. Територіальні органи Держархбудінспекції до 1 числа кожного місяця надають до Держархбудінспекції за встановленою формою відомості в електронному вигляді про суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури та вчинення інших дій, пов'язаних з ліцензійною діяльністю.
7.2. У Держархбудінспекції одержані відомості перевіряються на відповідність встановленим вимогам, вносяться до електронного реєстру та розміщуються на сайті Держархбудінспекції.
Начальник Управління
дозвільних процедур

О.П.Ситнік
Додаток 1
до Регламенту
роботи (примірний)
_____________________________________________________________
(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА
на видачу ліцензії
Заявник _____________________________________________________
(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,
робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________
паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________
ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________
(N рахунку, найменування банку, МФО)
Ідентифікаційний код суб'єкта господарювання ________________
просить видати ліцензію на здійснення господарської діяльності,
пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, згідно з переліком
робіт, що додається. Ліцензія отримується вперше. (при наявності
раніше виданої ліцензії вказується: серія _______ N _____________,
діє до _________ року, видана ________________________________).
(найменування органу, який
видав ліцензію)
З порядком отримання ліцензії, умовами і правилами виконання
зазначених робіт ознайомлений і зобов'язуюсь їх виконувати.
Не заперечую проти розміщення інформації (назва,
ідентифікаційний код, місцезнаходження) про видачу ліцензії нашому
підприємству в засобах масової інформації.
До заяви додаються документи (згідно з Порядком, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396)
( 1396-2007-п ), а саме:
- копія свідоцтва про державну реєстрацію (засвідчена
нотаріально або органом, який видав документи);
- довідка про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (засвідчена нотаріально або
органом, який видав документи);
- перелік робіт, пов'язаних із створенням об'єктів
архітектури, які заявник має намір виконувати;
- дані про наявність відокремлених структурних підрозділів із
зазначенням їх місцезнаходження;(*)
- відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за
професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва,
інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну
систему контролю якості виконання робіт;
- висновок установи, організації, уповноваженої
Держархбудінспекцією на проведення експертизи.
Заявник
________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
_________________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Примітка.
(*) заповнюється за наявності у заявника відокремлених структурних підрозділів (філій, представництв), які провадитимуть будівельну діяльність на підставі отриманої ліцензії, довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Додаток 2
до Регламенту
роботи (примірний)
ВІДОМОСТІ
про суб'єкта будівельної діяльності (заповнюється у довільній формі)
------------------------------------------------------------------
| NN | Відомості | Основні показники |
|з/п | | та характеристики |
|----+---------------------------------------+-------------------|
|1. |Виробничо-технічна |Приміщення | |
| |база |-------------------+-------------------|
| | |Засоби виробництва | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |Оргтехніка | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |Програмне | |
| | |Забезпечення(*) | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
|2. |Склад працівників |Керівники, | |
| |за професійним та |професіонали, | |
| |кваліфікаційним |фахівці(**) | |
| |рівнем |-------------------+-------------------|
| | |Робітники | |
| | |(спеціальність, | |
| | |форма трудових | |
| | |відношень) | |
|----+---------------------------------------+-------------------|
|3. |Технологія виробництва | |
|----+---------------------------------------+-------------------|
|4. |Інформаційно-правове та нормативно- | |
| |технічне забезпечення(***) | |
|----+---------------------------------------+-------------------|
|5. |Контроль якості виконання робіт(****) | |
------------------------------------------------------------------
Примітка.
(*) вказуються види програмного забезпечення відповідно до заявленого переліку робіт;
(**) вказуються посада відповідно до випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, кваліфікація за освітою, форма трудових відношень (працюють постійно, тимчасово, за контрактом тощо);
(***) Вказуються види та способи інформаційно-нормативного та нормативно-технічного забезпечення
(****) Вказуються назва та реквізити документів організації, якими регулюється проведення контролю якості виконання робіт
Заявник
_______________________ ____________ ______________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Додаток 3
до Регламенту
роботи (примірний)
_________________________________________________________
(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА
на зміну переліку робіт
Заявник _____________________________________________________
(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,
робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я,
__________________________________________________________________
по батькові, паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________
ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________
(N рахунку, найменування банку, МФО)
ідентифікаційний код суб'єкта господарювання _____________________
просить внести зміни у перелік робіт ліцензії на здійснення
господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів
архітектури серії ___ N _____, виданої "___" "_________" 200_ р.,
строком дії до "___" "_____________" 20__ р наказ N ______________
__________________________________________________________________
(орган, якій видав ліцензію)
згідно з переліком робіт, що додається.
З порядком отримання ліцензії, умовами і правилами
провадження будівельної діяльності ознайомлений і зобов'язуюсь їх
виконувати.
До заяви додаються документи (згідно з Порядком, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 N 1396)
( 1396-2007-п ), а саме:
- оригінал ліцензії з переліком робіт, пов'язаних із
створенням об'єктів архітектури;
- зміни до переліку робіт, пов'язаних із створенням об'єктів
архітектури, які заявник має намір виконувати; - копія свідоцтва
про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності,
засвідчена нотаріально або органом, який видав документ;
- копія довідки про внесення до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), засвідчена
нотаріально або органом, який видав документ;
- відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за
професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва,
інформаційно-правове, нормативно-технічне забезпечення, про наявну
систему контролю якості виконання робіт;
- висновок установи, організації, уповноваженої
Держархбудінспекцією на проведення експертизи.
Заявник
________________________________
(посада особи, яка склала заяву)
______________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
Додаток 4
до Регламенту
роботи (примірний)
_______________________________________________________
(найменування органу ліцензування)
ЗАЯВА
на переоформлення ліцензії
Заявник _____________________________________________________
(для юридичної особи - найменування, місцезнаходження,
робочі телефони)
__________________________________________________________________
(для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я, по батькові,
__________________________________________________________________
паспортні дані: серія, номер паспорта,
__________________________________________________________________
ким і коли виданий, місце проживання, контактні дані)
Банківські реквізити: _______________________________________

................
Перейти до повного тексту