- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.02.2009 N 54
У зв'язку з розширенням бази для експериментального впровадження моделі навчання "1 учень - 1 комп'ютер"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до додатка 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 02.02.2009
N 54 "Про проведення дослідно-еспериментальної роботи з теми: "Науково-методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі "1 учень - 1 комп'ютер" на базі шкільних нетбуків", доповнивши перелік базових навчальних закладів для експериментального впровадження моделі навчання "1 учень - 1 комп'ютер" навчальними закладами згідно зі списком, що додається.
2. Розмістити наказ на сайті Міністерства (www.mon.qov.ua), Інтернет-порталі "Єдине освітнє вікно України" (www.osvita.com).
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра | Є.М.Суліма |
Додаток
до наказу МОН України
17.02.2011 N 153
СПИСОК
педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів, учасників дослідно-експериментальної роботи за темою: "Науково-методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі "1 учень - 1 комп'ютер" з використанням шкільних нетбуків" ( v0054290-09 )
1. Богуславська спеціалізована школа N 1-ЗНЗ I-III ст. з поглибленим вивченням окремих предметів.
2. Бучанська загальноосвітня школа I-III ст. N 4
3. Володарська загальноосвітня школа I-III ст. N 1.
4. Гімназія 191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва.
5. Донецька гуманітарна гімназія N 33 Донецької міської ради Донецької області.
6. Загальноосвітня середня школа N 77 м. Львова.
7. Запорізький колегіум N 98 Запорізької міської ради.
8. Загальноосвітня школа I-III ступенів N 1 імені Володимира Короленка Рівненської міської ради.
9. Іванківська загальноосвітня школа I-III ст. N 2, смт Іванків, Київська область.
10. Ірпінська загальноосвітня школа I-III ст. N 13 селище Гостомель Київської області.
................Перейти до повного тексту