1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
НАКАЗ
12.05.2015 № 151
Про затвердження Типових положень про структурні підрозділи регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 № 182 від 27.09.2016 )
Відповідно до підпункту 7 пункту 17 Положення про Координаційний центр з надання правової допомоги , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2012 № 504 "Про утворення Координаційного центру з надання правової допомоги та ліквідацію Центру правової реформи і законопроектних робіт при Міністерстві юстиції", підпункту 6 пункту 10 Положення про центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.07.2012 № 967/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 10.03.2015 № 329/5), та наказу Координаційного центру з надання правової допомоги від 01 квітня 2015 року № 131 "Про затвердження типової структури регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
Типове положення про відділ організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додається (додаток 1);
Типове положення про відділ забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додається (додаток 2);
Типове положення про відділ фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додається (додаток 3);
Типове положення про відділ організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додається (додаток 4);
Типове положення про відділ підтримки та розвитку інфраструктури регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, що додається (додаток 5).
2. Директорам регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги під час розроблення положень про структурні підрозділи регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги керуватись цими Типовими положеннями.
3. Начальнику відділу координації регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги С. Здрилюк довести цей наказ до відома директорів регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор А. Вишневський
Додаток 1
до наказу Координаційного центру
з надання правової допомоги
12.05.2015 № 151
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги
1. Відділ організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - регіональний центр).
2. Відділ у своїй роботі підпорядковується, є підзвітним та підконтрольним директору та/або заступнику директора регіонального центру відповідно до розподілу обов'язків.
Діяльність Відділу спрямовується і координується відділом моніторингу доступності правової допомоги управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги.
( Абзац другий пункту 2 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
3. Відділ очолює начальник Відділу, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром з надання правової допомоги (далі - Координаційний центр), та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром.
Начальник Відділу може мати заступника, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром.
Інші працівники Відділу призначаються на посади відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, і звільняються з посад директором регіонального центру.
4. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням, наказами Координаційного центру та регіонального центру.
5. Основними завданнями Відділу є:
1) організація надання безоплатної вторинної правової допомоги суб'єктам права на неї, визначеним у пунктах 3 - 7 частини першої статті 14 Закону України "Про безоплатну правову допомогу" (далі - Закон);
2) моніторинг організації надання безоплатної вторинної правової допомоги суб'єктам права на неї, визначеним у пунктах 1, 2, 8 - 12 частини першої статті 14 Закону, місцевими центрами;
3) аналіз потреб у безоплатній вторинній правовій допомозі та рівня її доступності.
6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує прийняття та реєстрацію повідомлень про затримання осіб, постанов/ухвал про залучення захисника відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії;
2) забезпечує розгляд звернень осіб, засуджених до покарання у вигляді позбавлення волі, тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців або обмеження волі, про надання безоплатної вторинної правової допомоги;
3) забезпечує видання доручень адвокатам для надання безоплатної вторинної правової допомоги суб'єктам відповідного права, визначеним у пунктах 3 - 7 частини першої статті 14 Закону , та у разі необхідності - скасування таких доручень в установленому порядку;
4) забезпечує спрямування, координацію та контроль діяльності таких відділів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - місцеві центри):
правової інформації та консультацій;
організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами;
представництва;
бюро правової допомоги;
( Підпункт 4 пункту 6 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 182 від 27.09.2016 )
5) проводить моніторинг діяльності місцевих центрів в частині забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги суб'єктів права на неї, визначених у пунктах 1, 2, 8 - 12 частини першої статті 14 Закону, в установленому порядку;
7) збирає за встановленою формою статистичні дані про надання безоплатної вторинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції Відділу, і передає їх до відділу підтримки та розвитку інфраструктури регіонального центру для узагальнення;
8) за результатами аналізу рівня доступності безоплатної вторинної правової допомоги, скарг на адвокатів та даних щодо відмов адвокатів від прийняття доручень для надання безоплатної вторинної правової допомоги подає відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку регіонального центру пропозиції щодо укладення, припинення дії контрактів/договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
9) забезпечує підготовку проектів наказів про припинення надання безоплатної вторинної правової допомоги, заміну адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, скасування доручення для надання безоплатної вторинної правової допомоги;
10) забезпечує реєстрацію відмов адвокатів від надання безоплатної вторинної правової допомоги (прийняття доручення);
11) аналізує та узагальнює інформацію щодо випадків порушення суб'єктами подання інформації, визначеними Порядком інформування центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про випадки затримання, адміністративного арешту або застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1363 (далі - Порядок), вимог Порядку та Кримінального процесуального кодексу України; забезпечує інформування відповідних прокурорів Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя, відповідних регіональних або міжрегіональних органів, визначених Порядком, а також Координаційного центру у разі виявлення порушення суб'єктами подання інформації вимог Порядку;
12) забезпечує проведення щоквартальних звірок відомостей із суб'єктами подання інформації, визначеними Порядком, про випадки затримання осіб;
12-1) бере участь в інформаційному наповненні довідково-інформаційної платформи правових консультацій WikiLegalAid;
( Пункт 6 доповнено новим підпунктом 12-1 згідно з Наказом Координаційного центру з надання правової допомоги № 182 від 27.09.2016 )
13) розглядає звернення (скарги) з питань, що належать до компетенції Відділу;
14) бере участь у підготовці звітів регіонального центру з питань, що віднесені до компетенції Відділу;
15) бере участь у підготовці довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції Відділу;
16) готує пропозиції до проектів планів роботи регіонального центру, а також щодо їх виконання з питань, що належать до компетенції Відділу;
17) залучає в установленому порядку працівників відповідних місцевих центрів для виконання спільних завдань та здійснення заходів з питань, що належать до компетенції Відділу;
18) подає пропозиції щодо залучення представників відповідних місцевих центрів до участі в організації та проведенні конференцій, семінарів, робочих груп, нарад та інших заходів;
19) бере участь в опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань безоплатної вторинної правової допомоги в межах компетенції Відділу;
20) виконує інші функції, відповідно до покладених на Відділ завдань.
7. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:
1) отримувати від структурних підрозділів Координаційного центру, регіональних центрів та місцевих центрів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться регіональним та Координаційним центрами або за їх участі, з питань, що належать до компетенції Відділу;
3) надавати роз'яснення з питань, що належать до компетенції Відділу;
4) отримувати матеріально-технічне забезпечення, необхідне для належної роботи Відділу;
5) інформувати директора регіонального центру про покладення на Відділ виконання завдань, що не належать до компетенції Відділу, а також у випадках, коли відповідні структурні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
6) залучати керівників структурних підрозділів регіонального центру та за їх згодою відповідних працівників для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань;
7) ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції Відділу.
8. Працівники Відділу зобов'язані:
1) запобігати виникненню конфлікту інтересів та невідкладно письмово інформувати про ризик або факт його виникнення директора регіонального центру;
2) вчасно та якісно виконувати покладені на Відділ завдання;
3) однаково шанобливо, толерантно, з повагою ставитись до всіх осіб, які звертаються до центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги для отримання допомогу або з інших питань;
4) підтримувати партнерські стосунки з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, дотримуватись принципу незалежності та конфіденційності адвокатської діяльності, не допускати втручання у професійну діяльність адвоката.
Додаток 2
до наказу Координаційного центру
з надання правової допомоги
12.05.2015 № 151
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги
1. Відділ забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - регіональний центр).
2. Відділ у своїй роботі підпорядковується, є підзвітним та підконтрольним директору регіонального центру.
Діяльність Відділу спрямовується і координується відділом стандартів якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги.
( Абзац другий пункту 2 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
3. Відділ очолює начальник Відділу, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром з надання правової допомоги (далі - Координаційний центр), та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром.
Начальник Відділу може мати заступника, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром.
Інші працівники Відділу призначаються на посади відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, і звільняються з посад директором регіонального центру.
4. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням, наказами Координаційного центру та наказами регіонального центру.
5. Основними завданнями Відділу є:
1) здійснення моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної правової допомоги, зокрема, з метою подальшого оцінювання у встановленому порядку якості, повноти та своєчасності надання адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги;
2) забезпечення організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
3) узагальнення, аналіз та поширення кращих практик адвокатської діяльності;
4) аналіз рівня задоволеності суб'єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу якістю надання такої допомоги.
6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) в установленому порядку здійснює моніторинг дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги, перевірку достовірності наданої адвокатами інформації у відповідних формах моніторингу та анонімне анкетування суб'єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу та адвокатів, які надають таку допомогу;
( Підпункт 1 пункту 6 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 182 від 27.09.2016 )
2) в установленому порядку на основі аналізу звітності адвокатів готує інформацію про історії успішного захисту прав суб'єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, приклади кращих практик адвокатської діяльності;
3) надає консультаційно-методичну допомогу адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, щодо дотримання стандартів якості надання безоплатної правової допомоги;
4) за результатами моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної правової допомоги подає директорові регіонального центру пропозиції щодо організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
5) в установленому порядку організовує та проводить, у тому числі через місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - місцеві центри), навчальні заходи (семінари, тренінги тощо) з підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
6) забезпечує взаємодію регіонального центру з адвокатами-тренерами (модераторами обміну досвідом між адвокатами), подає відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядування управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги пропозиції щодо кандидатур та необхідної кількості адвокатів-тренерів (модераторів обміну досвідом між адвокатами);
( Підпункт 6 пункту 6 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
6-1) в частині забезпечення якості правової допомоги спрямовує і координує діяльність таких відділів місцевого центру:
правової інформації та консультацій;
організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами;
представництва;
правопросвітництва та взаємодії з суб'єктами надання безоплатної первинної правової допомоги;
бюро правової допомоги;
( Пункт 6 доповнено новим підпунктом 6-1 згідно з Наказом Координаційного центру з надання правової допомоги № 182 від 27.09.2016 )
7) забезпечує розгляд регіональним центром скарг на якість надання адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги, готує проекти відповідей на скарги, проекти звернень регіонального центру до відповідної комісії з оцінювання якості, повноти та своєчасності надання адвокатами безоплатної правової допомоги;
8) забезпечує взаємодію регіонального центру з органами адвокатського самоврядування відповідного регіону, зокрема з питань якості надання адвокатами безоплатної вторинної правової допомоги, адвокатської етики та дисциплінарної відповідальності адвокатів, а також з громадськими об'єднаннями адвокатів регіону;
9) за результатами моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної правової допомоги подає до відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку регіонального центру пропозиції щодо укладення, припинення дії контрактів (договорів) з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
10) за результатами моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги подає директору регіонального центру пропозиції щодо виключення адвокатів з Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
11) узагальнює пропозиції щодо розроблення та удосконалення стандартів якості надання безоплатної правової допомоги і подає їх відділу стандартів якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги та директорові регіонального центру;
( Підпункт 11 пункту 6 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
12) розглядає звернення (скарги) з питань, що належать до компетенції Відділу;
12-1) бере участь в інформаційному наповненні довідково-інформаційної платформи правових консультацій WikiLegalAid;
( Пункт 6 доповнено новим підпунктом 12-1 згідно з Наказом Координаційного центру з надання правової допомоги № 182 від 27.09.2016 )
13) бере участь у підготовці звітів регіонального центру з питань, що віднесені до компетенції Відділу;
14) бере участь у підготовці довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції Відділу;
15) готує пропозиції до проектів планів роботи регіонального центру, а також щодо їх виконання з питань, що належать до компетенції Відділу;
16) залучає в установленому порядку працівників відповідних місцевих центрів для виконання спільних завдань та здійснення заходів з питань, що належать до компетенції Відділу;
17) подає пропозиції щодо залучення представників відповідних місцевих центрів до участі в організації та проведенні конференцій, семінарів, робочих груп, нарад та інших заходів;
18) бере участь в опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань безоплатної вторинної правової допомоги в межах компетенції Відділу;
19) виконує інші функції відповідно до покладених на відділ завдань.
7. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:
1) отримувати від структурних підрозділів Координаційного центру, регіональних центрів та місцевих центрів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться регіональним та Координаційним центрами або за їх участі, з питань, що належать до компетенції Відділу;
3) надавати роз'яснення з питань, що належать до компетенції Відділу;
4) отримувати матеріально-технічне забезпечення, необхідне для належної роботи Відділу;
5) інформувати директора регіонального центру про покладення на Відділ виконання завдань, що не належать до компетенції Відділу, а також у випадках, коли відповідні структурні підрозділи або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
6) залучати керівників структурних підрозділів регіонального центру та за їх згодою відповідних працівників для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього завдань;
7) ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції Відділу.
8. Працівники Відділу зобов'язані:
1) запобігати виникненню конфлікту інтересів та невідкладно письмово інформувати про ризик або факт його виникнення директора регіонального центру;
2) вчасно та якісно виконувати покладені на Відділ завдання;
3) однаково шанобливо, толерантно, з повагою ставитись до всіх осіб, які звертаються до центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги для отримання допомогу або з інших питань;
4) підтримувати партнерські стосунки з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, дотримуватись принципу незалежності та конфіденційності адвокатської діяльності, не допускати втручання у професійну діяльність адвоката.
Додаток 3
до наказу Координаційного центру
з надання правової допомоги
12.05.2015 № 151
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги
1. Відділ фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - регіональний центр).
2. Відділ у своїй роботі підпорядковується, є підзвітним та підконтрольним директору та/або заступнику директора регіонального центру відповідно до розподілу обов'язків, головному бухгалтеру регіонального центру.
Діяльність Відділу спрямовується і координується головним бухгалтером Координаційного центру з надання правової допомоги, а також:
( Абзац другий пункту 2 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
відділом стратегічного планування управління стратегічного планування та фінансів Координаційного центру з надання правової допомоги - з питань планово-фінансової роботи;
( Абзац третій пункту 2 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
відділом бухгалтерського обліку та звітності Координаційного центру з надання правової допомоги - з питань бухгалтерського обліку, фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітності.
( Абзац четвертий пункту 2 в редакції Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги № 170 від 20.07.2016 )
3. Відділ очолює начальник Відділу, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром з надання правової допомоги (далі - Координаційний центр), та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром. Начальник Відділу у разі відсутності головного бухгалтера регіонального центру виконує його обов'язки.
Начальник Відділу має заступника, якого призначає на посаду відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, та звільняє з посади директор регіонального центру за погодженням з Координаційним центром.
Інші працівники Відділу призначаються на посади відповідно до кваліфікаційних вимог, визначених Координаційним центром, і звільняються з посад директором регіонального центру.
4. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням, наказами Координаційного центру та регіонального центру.
5. Основними завданнями Відділу є:
1) забезпечення планово-фінансової роботи, управління бюджетними коштами у межах установлених бюджетних призначень, ефективного та цільового використання коштів загального фонду державного бюджету (далі - бюджетні кошти);
2) координація роботи місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі - місцеві центри) у бюджетному процесі;
3) забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складення фінансової, бюджетної, статистичної та іншої звітності регіонального центру;
4) забезпечення укладання, припинення дії контрактів/договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
5) забезпечення оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правовому допомогу.
6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує подання після розгляду на засіданні керівної ради до Координаційного центру бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на плановий та наступні два роки за відповідними бюджетними програмами, лімітних довідок про бюджетні асигнування, проектів кошторисів регіонального центру та місцевих центрів, що йому підпорядковані, розрахунків до них, планів бюджетних асигнувань, проектів штатних розписів регіонального та місцевих центрів, що йому підпорядковані, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ";
2) визначає порядок та строки подання місцевими центрами, що підпорядковані регіональному центру, матеріалів для підготовки бюджетного запиту, здійснює облік та розподіл виділених бюджетних асигнувань на забезпечення функціонування місцевих центрів, що підпорядковані регіональному центру, визначає реальну потребу у бюджетних коштах, розглядає та подає після розгляду на засіданні керівної ради до Координаційного центру пропозиції про внесення змін до кошторисів місцевих центрів, що підпорядковані регіональному центру;

................
Перейти до повного тексту