- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
Про взаємодію між Міністерством охорони здоров'я України та Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
охорони здоров'я
N 324/126 від 13.06.2007 )
Відповідно до законів України
"Про безпечність та якість харчових продуктів",
"Про рекламу", з метою забезпечення взаємодії органів Міністерства охорони здоров'я України (надалі - МОЗ України) та Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (надалі - Держспоживстандарт України) з питань реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів від недобросовісної реклами лікарських засобів, лікувальної косметики, медичної техніки, виробів медичного призначення, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок (далі - медична продукція та медичні послуги), тимчасово, до нормативного врегулювання питань реклами медичної продукції та медичних послуг,
НАКАЗУЄМО:
1. Створити Тимчасову міжвідомчу комісію з питань реклами медичної продукції та медичних послуг (надалі - Комісія) як консультативно-дорадчий орган.
2. Затвердити Положення про Комісію та персональний склад Комісії, що додаються.
3. Відповідальним посадовим особам МОЗ України та Держспоживстандарту України, начальникам обласних управлінь охорони здоров'я, керівникам територіальних органів у справах захисту прав споживачів Держспоживстандарту України:
3.1. Координувати свою діяльність на всіх рівнях і взаємодіяти з питань реалізації державної політики щодо захисту прав споживачів від недобросовісної реклами медичної продукції та медичних послуг;
3.2. Проводити спільні конференції, наради, семінари, інші заходи для обговорення та вирішення питань, що становлять спільний інтерес.
4. З метою нормативного врегулювання питань реклами медичної продукції та медичних послуг співголовам Комісії забезпечити підготовку і подання до 01.05.06 р. відповідних нормативно-правових актів.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики Саєвича І.Б. та заступника Міністра охорони здоров'я України Снісаря В.Ф.
Міністр охорони здоров'я України Голова Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики | Ю.В.Поляченко М.М.Негрич |
ЗАТВЕРДЖЕНО
спільний наказ МОЗ України
та Держспоживстандарту
України
21.03.2006 N 139/84
ПОЛОЖЕННЯ
про Тимчасову міжвідомчу комісію з питань реклами медичної продукції та медичних послуг
1. Тимчасова міжвідомча комісія з питань реклами медичної продукції (надалі - Комісія) є міжвідомчим консультативно-дорадчим органом, створеним для об'єднання зусиль Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (надалі - відомства), в межах своєї компетенції щодо реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів від недобросовісної реклами лікарських засобів, лікувальної косметики, медичної техніки, виробів медичного призначення, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок (далі - медична продукція та медичні послуги).
2. Комісія створена відповідно до пунктів 4 та 7 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого Указом Президента України від 24 липня 2000 року
N 918/2000 і пунктів 3 та 7 Положення про Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики, затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2003 року
N 225/2003.
3. Комісія у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами та наказами МОЗ України та Держспоживстандарту України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Комісії є:
4.1. Розроблення пропозицій щодо вдосконалення системи державного регулювання діяльності у сфері реклами з питань, що віднесені до компетенції Комісії.
4.2. Вжиття заходів для забезпечення органів виконавчої влади, до повноважень яких належить здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу, необхідною та об'єктивною інформацією.
4.3. Надання рекомендацій щодо погодження змісту реклами харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок у відповідності зі статтею
39 Закону України
"Про безпечність та якість харчових продуктів".
4.4. Розгляд і надання рекомендацій стосовно змісту реклами лікарських засобів, лікувальної косметики, медичної техніки, виробів медичного призначення, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації у відповідності зі статтею
21 Закону України
"Про рекламу".
5. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
5.1. Розробляє, розглядає і узагальнює пропозиції щодо вдосконалення системи державного регулювання діяльності у сфері реклами, з питань що віднесено до її компетенції.
5.2. Розглядає повідомлення про порушення законодавства в сфері реклами медичної продукції та медичних послуг.
5.3. Інформує для відповідного реагування органи виконавчої влади, до повноважень яких належить здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу стосовно виявлених фактів порушення законодавства про рекламу.
................Перейти до повного тексту