№ з/п |
Найменування засобів навчання та обладнання |
Кількість |
Примітка |
|
Обладнання загального призначення |
1. |
Комп'ютерне обладнання |
Інтерактивний проектор, ноутбук* |
Д |
|
Планшет/нетбук* |
Ф/К |
|
Багатофункціональний пристрій - принтер, сканер, копір |
Д |
1 |
Витратні матеріали для БФП: |
|
|
- набір чорнила (чорне), |
2 |
- набір чорнила (кольорове), |
2 |
- папір багатофункціональний офісний |
10 х 500 |
Флеш-накопичувач |
Д |
1 (не менше 128 ГБ) |
Ламінатор |
Д |
1 |
Витратні матеріали для ламінатора: |
|
А4 не менше 1 пачки |
- плівка для ламінування |
А5 не менше 1 пачки |
Документ-камера* |
Д |
1 |
Мультимедійні (цифрові) навчальні програми, комп'ютерні ігри, що відповідають вимогам та тематиці навчальних програм початкової школи |
Д |
Рекомендовані МОН до використання |
____________ * Відповідно до технічних характеристик, затверджених Міністерством освіти і науки України |
|
|
2. |
Пристосування |
|
|
Дошка аудиторна магнітно-крейдова стаціонарна |
Д |
1 |
Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціонарна/мобільна |
Д |
1 |
Дошка коркова |
Д |
1 |
Аксесуари та витратні матеріали до дощок: |
|
|
- набір маркерів з тримачем, |
- набір магнітів, |
- губка для витирання, |
- засіб для чищення дошки |
- набір кольорової крейди |
Екран для проекції |
Д |
|
Навушники з мікрофоном |
К |
|
Фліпчарт |
Д |
|
папір для фліпчарта |
2 |
3. |
Меблі |
|
|
Стіл учнівський одномісний |
К |
|
Стіл учительський |
|
1 |
Стілець учнівський |
К |
|
Стілець для вчителя |
|
1 |
Відкриті шафи для зберігання засобів навчання |
Д |
За потребою, відповідно до площі приміщення |
Контейнери для роздаткового матеріалу |
Д |
Відповідно до кількості учнів у класі |
Мовно-літературна освітня галузь |
1. |
Друковані засоби навчання |
Комплект для навчання грамоти / письма (на магнітах): |
Д |
|
- український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі); |
- алфавіт мов національних меншин (друковані й рукописні літери, великі і малі); |
- порівняльні таблиці алфавітів української мови та мов національних меншин; |
- зразки каліграфічного письма букв українського алфавіту та мов національних меншин (великих і малих) та їх з'єднань; |
- зразки з'єднань букв (нижнього, середнього, верхнього); |
- вимоги до правильної постави під час письма та користування письмовим приладдям |
Набори для навчання грамоти та читання: |
|
|
- каса букв та складів; |
Д + Ф |
- набір графічного позначення мовних одиниць (звуки, склади, слова); |
Д + К |
- віяло; |
К |
- розрізна азбука |
Ф |
Набір таблиць: |
Д |
|
- вправи для збільшення кута зору, поля читання, |
- вправи для формування навичок читання |
Набір таблиць до основних розділів граматичного матеріалу відповідно до програми з української мови, читання та мов національних меншин |
Д |
|
Набори (комплекти) сюжетних та предметних малюнків (для розвитку мовлення, словникові слова та їх написання, до казок) відповідно до вимог змісту програмового матеріалу (по класах) |
Д + Ф |
|
Словники з української мови та мов національних меншин, в тому числі ілюстровані: |
Д + Ф |
|
- орфографічний; |
- тлумачний; |
- синонімів; |
- антонімів; |
- перекладний |
Репродукції картин, ілюстрації до творів, відповідно до тематики та видів діяльності, передбачених стандартом початкової освіти та навчальною програмою початкової школи |
Д |
|
Портрети українських, зарубіжних письменників та поетів, а також таких, що писали мовами національних меншин, відповідно до вимог навчальних програм з української мови та мов національних меншин |
Д |
|
Бібліотечка дитячої літератури (дитяча художня література, дитячі енциклопедії, довідники, журнали, газети тощо) |
Д |
|
Набір настільних розвивальних ігор: |
Ф |
|
- мовне лото, доміно; |
- літературне лото, доміно; |
- ребуси, головоломки |
Іншомовна освітня галузь |
1. |
Друковані |
Набір таблиць (для мов, що вивчаються) на магнітах: |
Д |
|
- алфавіт; |
- транскрипційні знаки; |
- граматичні, до розділів граматичного матеріалу, передбаченого програмою початкової школи; |
- календар |
Демонстраційний набір букв на магнітах (англійська, німецька, французька, іспанська тощо) |
Д |
|
Каса букв та буквосполучень |
Д + Ф |
|
віяло |
К |
Набори тематичних, сюжетних, предметних малюнків (картинок), відповідно до тем програмового матеріалу, передбачених програмою початкової школи |
Д |
|
Словники перекладні, в тому числі ілюстровані |
Г |
|
Карти: |
Д |
|
- географічна карта Європи; |
- географічна карта країни, мова якої вивчається |
Настільні (лото, доміно, кубики) розвиваючі ігри мовою, що вивчається |
Д + П |
|
Комплекти для рольових ігор, іграшок, відповідно до тем програмового матеріалу, передбачених програмою початкової школи |
Д + П |
Математична освітня галузь |
1. |
Друковані |
Набір таблиць (в тому числі магнітні, пазли): |
Д |
|
- зразки каліграфічного письма цифр та знаків; |
- ознаки, властивості, відношення предметів; |
- розташування у просторі і на площині; |
- лічба (кількісна, порядкова); |
- нумерація чисел, склад числа; |
- дії над числами, взаємозв'язок дій над числами; |
- таблиця множення; |
- закони та властивості арифметичних дій; |
- математичні вирази; |
- рівняння; |
- геометричні фігури, геометричні тіла та їх властивості; |
- величини та їх одиниці; |
- задачі, типові задачі, опорні схеми; |
- до основних тем навчального матеріалу, відповідно до програми початкової школи |
Набори карток (в тому числі на магнітах або ін.): |
|
|
- для лічби та усного рахунку від 0 до 100; |
Д + К |
- склад числа; |
Д + К |
- для математичних диктантів; |
Ф |
- ілюстрації до типових задач; |
Ф |
- демонстраційний набір знаків на магнітах |
Д |
- лічильний матеріал (набір Кюізенера, пластикові геометричні фігури тощо) |
Д + Г |
Числова лінійка: |
Д |
Не менше 2 м, з можливістю кріплення карток і письма маркером |
- від 0 до 100 з набором карток до неї (десятками, одиницями, чисті); |
- від 0 до 1000 з набором карток (сотнями, десятками, одиницями, чисті) |
Квадрат сотенний (математичний куб) |
Д |
Не менше 10 см х 10 см |
Комплекти роздаткові для: |
К |
Палички, бусини, фішки двосторонні |
- лічби (0 - 1000); |
- вивчення складу числа |
Настільні логіко-розвивальні ігри |
Г |
|
2. |
Інструменти |
Контрольно-вимірювальні: |
|
|
- метр навчальний з кольоровою шкалою; |
Д |
- метр дерев'яний з сантиметровим діленням; |
Д |
- трикутники (45°, 30° - 60°) |
Д + К |
- циркуль; |
Д + К |
- рулетка (на менше 1 м) |
Д |
- лінійка (не менше 15 см) |
Д + К |
3. |
Моделі |
Набір моделей геометричних фігур |
Д + Г |
|
Демонстраційний набір моделей геометричних тіл |
Д |
|
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев'яні / пластикові) |
Г |
|
Модель демонстраційного механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна, секундна стрілки) |
Д |
|
Модель механічного годинника (24 години, годинна, хвилинна, секундна стрілки) для учня |
Г |
|
4. |
Прилади і пристосування |
Набірне / Магнітне полотно |
Д |
|
Каса цифр та лічильного матеріалу на магнітному кріпленні (предметні картинки, геометричні фігури) |
Д |
|
Контрольно-вимірювальні: |
|
|
- терези демонстраційні з набором важків, |
Д |
- терези з набором важків |
Г |
- набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв.); |
Г |
- термометр; |
Д |
- спідометр; |
Д |
- набір мірного посуду (пластиковий) |
Г |
Математичний планшет з набором цифр та математичних знаків |
Г |
|
Танграм |
Г |
|
Магнітний прилад "Частки та дроби" |
Д + Г |
|
Навчальний набір грошових знаків |
Г |
|
Абакус |
Д |
|
Дидактичне приладдя (логічні блоки Дьєнеша, розвивальні ігри Воскобовича (різні види), предмети зростаючої, арифметичні штанги тощо) |
Г |
|
Набір настільних розвивальних ігор: |
|
|
- шахи, шашки |
- маршрутні ігри |
- розрізні пазли / картинки |
- головоломки тощо |
Природнича освітня галузь |
1. |
Друковані |
Карти стінні: |
Д |
|
- фізичні (світу, півкуль, України, області) |
- політична світу, адміністративно-територіальна України |
- тематичні (природні зони, корисні копалини, рослинний та тваринний світ, природо-заповідний фонд, історико-етнографічна, народні промисли) карти України |
Комплекти таблиць: |
Д |
Відповідно до основних тем програми початкової школи |
- Земля |
- Нежива природа |
- Жива природа |
- Система органів тіла людини |
- Охорона природи |
- Пори року |
- Праця людей |
Календар природи |
Д |
|
Набори плакатів відповідно до тем навчального матеріалу, передбачених програмою початкової школи |
Д |
|
2. |
Об'єкти натуральні |
Гербарії: |
Д + Г |
|
- Дикорослі, культурні рослини |
- Рослини природних зон України |
- Лікарські, отруйні рослини |
- Бур'яни |
Колекції: |
Д + Г |
|
- Гірські породи |
- Корисні копалини та продукти їх переробки |
- Насіння та плоди (овочевих, зернових, прядивних, плодово-ягідних, квітково-декоративних культур) |
- Розвиток комах |
- Ґрунти |
- Морське дно |
3. |
Моделі |
Глобуси: |
Д |
|
- Фізичний (0 від 300 мм) |
- Політичний |
- Телурій |
4. |
Муляжі |
Набори: |
Г |
|
- Фрукти |
- Овочі |
- Коренеплоди |
- Гриби (їстівні та отруйні) |
- Тварини |
5. |
Прилади і пристосування |
Термометр (зовнішній, кімнатний) |
Д |
|
Компас шкільний |
К |
Мікроскоп шкільний |
Д |
Лупа ручна шкільна |
К |
Банка пластикова з кришкою-лупою |
Г |
Секундомір |
Д |
Рулетка, шнур мірний (10 м) |
Г |
Магніт смуговий |
Ф |
6. |
Інвентар |
Набір лабораторний демонстраційний (штатив, мірна склянка, лійка, набір фільтрів круглих, пінцет/зажим, мірний циліндр, піпетка, промивач, планшет для дослідних зразків) |
Д |
|
Набір лабораторний (піпетки, планшет для дослідних зразків, чашка Петрі, посуд для зберігання дослідних зразків з кришкою, пробірки мірні з кришкою, поліетиленові пакети із зіп-локом) |
Г |
|
Господарський (садовий інструмент, відро, лійка) |
Ф |
|
Ентомологічний сачок |
Ф |
|
Технологічна освітня галузь |
1. |
Друковані |
Таблиці загальних тем (організація робочого місця, правила безпеки на уроці, правила користування окремими інструментами, економне ставлення до використання матеріалів) |
Д |
|
Набір таблиць відповідно до основних тем навчального матеріалу програми початкової школи |
Д |
|
Набір технологічних карт відповідно до основних тем навчального матеріалу програми початкової школи |
Д |
|
Альбоми демонстраційні та роздаткові відповідно до основних тем навчального матеріалу програми початкової школи |
Д + Г |
|
2. |
Об'єкти натуральні |
|
|
Колекції відповідно до основних тем навчального матеріалу |
Д + Г |
|
- Породи деревини; |
- Види тканин та ниток, зразки сировини для їх виготовлення; |
- Види паперу; |
- Витинанки; |
- Писанки; |
- Народні ремесла тощо |
3. |
Прилади та приладдя |
Посуд (столовий, чайний, кавовий, об'єкти сервірування) |
Д |
|
Набори для колективної творчості (різні види) |
Ф |
|
4. |
Інструменти |
Конструктори для вивчення різних конструкцій та механізмів |
Д + Ф |
|
Набір інструментів, приладів та пристосувань для догляду за кімнатними рослинами |
Г |
|
Ігрові набори для конструювання з різними способами з'єднання деталей (50 - 100 елементів і більше) |
Г |
|
Інформатична освітня галузь |
1. |
Друковані засоби навчання |
Роздаткові планшети клавіатури паперові (картонні) |
Ф |
|
Дидактичний матеріал для моделювання алгоритмів |
Ф |
|
Соціальна і здоров'язбережна освітня галузь |
1. |
Друковані засоби навчання |
Комплекти таблиць: |
Д |
|
- Будова тіла людини |
- Здоров'я людини |
- Корисні і шкідливі звички |
- Фізична складова здоров'я |
- Правильне харчування |
- Здоровий спосіб життя |
- Особиста гігієна школяра |
- Соціальна складова здоров'я |
- Безпека життєдіяльності |
- Правила поведінки в природному, техногенному та соціальному оточенні |
- Безпека на дорозі |
- Небезпечні тварини |
Аптечка медична |
Д |
|
Килимок для занять на вулиці (дитячий каремат) |
К |
|
М'які крісла-мішки |
Г |
|
Набір дорожніх знаків |
Д |
|
Громадянська та історична освітня галузь |
1. |
Друковані засоби навчання |
Символи держави |
Д |
|
Таблиці та плакати |
Д |
|
- до пам'ятних дат (подій) держави, традицій і свят народу; |
- охорони природи і довкілля; |
- портрети історичних осіб, політичних діячів, визначних постатей; |
- ілюстрації історичних пам'ятників, архітектурних споруд, пам'яток культури, об'єктів культурно-історичної спадщини рідного краю, України; |
- ілюстрації предметів народно-ужиткового побуту |
2. |
Об'єкти натуральні |
Предмети побуту українського народу |
|
|
Предмети символіки українського народу, інших народів (за необхідності, враховуючи різноманітність національного складу дитячого колективу) |
|
|
Мистецька освітня галузь |
1. |
Друковані засоби навчання |
|
|
Таблиці: |
Д |
|
- репродукції картин художників; |
- зразки різних видів мистецтва; |
- з кольорознавства; |
- з основних тем навчального матеріалу відповідно до програми початкової школи |
Набори технологічних карт-схем послідовного виконання завдань відповідно до програмового матеріалу початкової школи |
Д + Ф |
|
2. |
Моделі та муляжі |
Гіпсові фігури геометричних тіл |
Д |
|
Фігури людини і тварин з рухомими частинами (пластикові) |
Д |
|
3. |
Прилади та пристосування |
Камертон |
Д |
|
Метроном |
Д |
|
Набір магнітних нотних знаків |
Д |
|
Ширма для лялькового театру |
Д |
|
Набір ляльок, фігур та декорацій для лялькового театру: |
Д |
|
- в національному одязі (різнонаціональна); |
- літературні та казкові персонажі; |
- ляльки-рукавички для лялькового театру; |
- маски казкових героїв та тварин |
Набір іграшок: |
Д |
Розмір не менше 20 см |
- тварини дикі та домашні (реалістичні); |
- іграшки - літературні персонажі |
4. |
Обладнання загального призначення |
Мольберт двосторонній маркерний |
|
|
Дошка з нотним станом (магнітна) |
Д |
|
Підставка для натури |
Д |
|
5. |
Інструменти |
Дитячі музичні інструменти: |
Д |
|
- сопілка; |
- ксилофон; |
- металофон; |
- трикутник; |
- маракаси; |
- трищітки; |
- бубен; |
- барабанчик; |
- дзвіночки; |
- свистульки; |
- дерев'яні ложки тощо |
Дитячий клавішний синтезатор |
Д |
|