1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2022 № 131-22
Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо складання, перегляду та моніторингу виконання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця (індивідуальної програми професійного розвитку)
Відповідно до пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, НАКАЗУЮ:
1. Внести до Методичних рекомендацій щодо складання, перегляду та моніторингу виконання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця (індивідуальної програми професійного розвитку), затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 26 жовтня 2020 року № 201-20, зміни, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби відповідно до розподілу обов'язків та повноважень.

Голова

Н. Алюшина
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
14 грудня 2022 року № 131-22
ЗМІНИ
до Методичних рекомендацій щодо складання, перегляду та моніторингу виконання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця (індивідуальної програми професійного розвитку)
( Див. текст )
1. Абзац другий пункту 5 розділу I викласти в такій редакції:
"При плануванні виконання індивідуальної програми державному службовцю та його безпосередньому керівнику (суб'єкту призначення) рекомендується враховувати, що визначення результатів виконання державним службовцем поставлених завдань проводиться у жовтні - грудні за період з 01 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності (далі - ключові показники) до дати прийняття наказу (розпорядження) про визначення результатів виконання завдань та, зокрема, передбачати при такому плануванні, що відповідно до додатка 5 Порядку на час оцінювання для отримання балу "4" за виконання кожного визначеного завдання та відповідно відмінної оцінки (середній бал від 3,65 до 4 балів) за виконання усіх визначених завдань (з урахуванням досягнення ключових показників) державним службовцем має бути пройдено професійне навчання відповідно до індивідуальної програми, за результатами якого нараховано не менше ніж 0,4 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі - ЄКТС).".
2. У розділі II:
1) пункти 1 - 3 викласти в такій редакції:
"1. Індивідуальну програму рекомендується складати державному службовцю разом із службою управління персоналом на основі визначених для нього на наступний рік завдань і ключових показників та потреб у професійному навчанні (у разі їх визначення), а також за результатами оцінювання його службової діяльності (у разі наявності) у грудні року, що передує звітному, але не пізніше десяти робочих днів після визначення для такого державного службовця завдань і ключових показників.
Підготовку до складання індивідуальної програми у рамках проведення оцінювання результатів службової діяльності рекомендується здійснювати поетапно:
під час оціночної співбесіди (у разі проведення) шляхом обговорення та визначення державним службовцем разом із особою, яка проводить оціночну співбесіду відповідно до пунктів 23, 39 Порядку , потреб у професійному навчанні на наступний рік з урахуванням результатів виконання таким державним службовцем затверджених завдань і ключових показників у звітному періоді (крім випадку зазначення негативної оцінки у пропозиціях щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії "А", або у висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій "Б" або "В");
після встановлення для державного службовця завдань і ключових показників особами, зазначеними у пунктах 19, 34 Порядку , шляхом визначення професійних компетентностей, набуття та вдосконалення яких є необхідним для ефективного виконання таким державним службовцем завдань і ключових показників у наступному році.
Підготовку до складання індивідуальної програми державному службовцю, який не проходив оцінювання результатів службової діяльності, рекомендується здійснювати після визначення такому державному службовцю завдань і ключових показників особами, зазначеними у пунктах 19, 34 Порядку .
Визначені потреби у професійному навчанні в індивідуальній програмі рекомендується зазначати у вигляді професійних компетентностей, які необхідно набути або вдосконалити державному службовцю.
Потреби у професійному навчанні, визначені у вигляді професійних компетентностей, державному службовцю рекомендується фіксувати у формі індивідуальної програми (проекті індивідуальної програми), в якій у разі потреби зазначати орієнтовні види професійного навчання та орієнтовні напрями/теми професійного навчання, визначені під час оціночної співбесіди.
Під час підготовки до складання індивідуальної програми службі управління персоналом рекомендується надавати інформаційну, методично-консультативну допомогу державним службовцям та особам, які проводять оціночну співбесіду та/або визначають завдання і ключові показники, зокрема шляхом:
консультування (інформування) та/або проведення внутрішнього навчання щодо процедури складання індивідуальних програм, зокрема вибору виду та орієнтовного напряму/теми професійного навчання;
надсилання на електронні пошти інформаційно-роз'яснювальних матеріалів стосовно особливостей складання індивідуальних програм (наприклад, посилання на нормативно-правові акти, що регулюють питання складання індивідуальних програм, Перелік пріоритетних напрямів/тем підвищення кваліфікації державних службовців за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами, який щороку формується НАДС на відповідний рік, Перелік напрямів (тем) підвищення кваліфікації державних службовців за спеціальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами тощо, а також зразки заповнення форм індивідуальної програми, інші інформаційні матеріали).
2. Відповідно до пункту 20-1 Порядку державний службовець, який займає посаду державної служби категорії "А" (далі - державний службовець категорії "А"), разом із службою управління персоналом на основі визначених для такого державного службовця завдань і ключових показників, потреб у професійному навчанні (у разі їх визначення), а також за результатами оцінювання службової діяльності державного службовця (у разі наявності) складає індивідуальну програму за формою згідно з додатком 3 до Порядку , що затверджується особою, яка визначила завдання і ключові показники для державного службовця.
3. Відповідно до пункту 34-1 Порядку державний службовець, який займає посаду державної служби категорії "Б" або "В" (далі - державний службовець категорії "Б" або "В"), разом із службою управління персоналом на основі визначених для такого державного службовця завдань і ключових показників, потреб у професійному навчанні (у разі їх визначення), а також за результатами оцінювання службової діяльності державного службовця (у разі наявності) складає індивідуальну програму за формою згідно з додатком 8 до Порядку , що погоджується безпосереднім керівником такого державного службовця та затверджується керівником самостійного структурного підрозділу, в якому він працює (у разі наявності).";

................
Перейти до повного тексту