- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
Про попереднє схвалення проекту Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
1. Попередньо схвалити проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (далі - проект Положення) (додається).
2. Рекомендувати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України розглянути проект Положення і надіслати до Центральної виборчої комісії відповідне рішення до 21 вересня 2009 року.
3. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України.
Заступник Голови Центральної виборчої комісії | А.МАГЕРА |
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 16 вересня 2009 року N 130
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
................Перейти до повного тексту