1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
16.09.2009 N 130
Про попереднє схвалення проекту Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись статтями 11 - 13, пунктом 17 статті 18, частиною другою статті 27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Попередньо схвалити проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (далі - проект Положення) (додається).
2. Рекомендувати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України розглянути проект Положення і надіслати до Центральної виборчої комісії відповідне рішення до 21 вересня 2009 року.
3. Цю постанову надіслати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України.
Заступник Голови Центральної виборчої комісії А.МАГЕРА
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 16 вересня 2009 року N 130
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
Це Положення розроблено відповідно до пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", статей 11 - 13, пункту 17 статті 18 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", з урахуванням вимог статей 17, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", пункту 7 Положення про Державний комітет телебачення та радіомовлення України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року N 897.
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;

................
Перейти до повного тексту