1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 119 від 12.06.2000
Про затвердження Положення про адміністративний департамент Міністерства економіки України
НАКАЗУЮ:
1. Тимчасово, до затвердження Положення про Міністерство економіки України, затвердити Положення про адміністративний департамент Міністерства економіки України (додається).
2. Уважати таким, що втратило чинність, Положення про управління справами Міністерства економіки України, затверджене наказом Мінекономіки від 28.10.98 N 140.
Виконуючий обов'язки Міністра В.Кальник
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
12.06.2000 N 119
Положення про адміністративний департамент Міністерства економіки України
1. Загальні положення
1.1. Адміністративний департамент (далі - адміндепартамент) є структурним підрозділом центрального апарату Мінекономіки.
1.2. До складу адміндепартаменту входять управління і відділи відповідно до структури Мінекономіки.
1.3. Адміндепартаменту підпорядковується, у межах його компетенції, апарат Мінекономіки.
1.4. Адміндепартамент спрямовує, координує і контролює фінансово-господарську діяльність таких підвідомчих Мінекономіки організацій:
автотранспортне підприємство;
житлово-комунальний відділ;
Державне підприємство "Хвиля";
водно-спортивна база "Дельфін";
кафе N 1;
Державна компанія з переробки та утилізації тари й упаковки "Укртарапереробка";
Науково-дослідний економічний інститут;
Українська академія зовнішньої торгівлі;
Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків "Держзовнішінформ";
Державне госпрозрахункове видавничо-поліграфічне підприємство "Зовнішторгвидав України";
Державне підприємство з експорту-імпорту продукції, товарів народного споживання і послуг "Укррізноекспорт";
управління з експлуатації Центру зовнішніх економічних зв'язків України;
Вищі курси іноземних мов.
1.5. Адміндепартамент керується у своїй діяльності Конституцією і законами України, указами і розпорядженнями Президента України, нормативними документами Кабінету Міністрів України, Мінекономіки, а також нормативними документами інших державних органів виконавчої влади у частині, що стосується діяльності Мінекономіки, та цим Положенням.
1.6. Гранична чисельність працівників і структура адміндепартаменту визначаються штатним розписом Мінекономіки і затверджуються Міністром.
2. Головні завдання
Головними завданнями адміндепартаменту є:
2.1. Забезпечення результативної і стабільної діяльності апарату Мінекономіки.
2.2. Організація впровадження рішень Міністра економіки, прийнятих у межах законодавства.
2.3. Прийняття управлінських рішень щодо завдань, покладених на апарат Мінекономіки, а також управління його персоналом в межах повноважень адміндепартаменту.
2.4. Збереження інституційної пам'яті і організаційного досвіду роботи Мінекономіки.
2.5. Забезпечення реалізації кадрової політики в апараті Мінекономіки, установах, організаціях, підприємствах, що входять до сфери управління Міністерства, обласних державних інспекціях з контролю за цінами, торгово-економічних місіях у складі дипломатичних представництв України за кордоном.
2.6. Контроль за дотриманням в апараті Мінекономіки належного рівня виконавської дисципліни.
2.7. Здійснення фінансово-господарської діяльності та забезпечення ефективного витрачання бюджетних коштів, виділених на утримання Мінекономіки.
2.8. Виконання за дорученням Міністра функцій головного розпорядника коштів державного бюджету, що виділяються на утримання Мінекономіки, та, відповідно до чинного законодавства, участь у забезпеченні коштами державного бюджету відповідних розпорядників нижчого рівня та одержувачів.
2.9. Контроль за фінансово-господарською діяльністю підвідомчих Мінекономіки організацій.
2.10. Організаційне та матеріально-технічного забезпечення діяльності апарату Мінекономіки, упровадження сучасних інформаційних та комп'ютерних технологій, удосконалення процесу діловодства.
2.11. Протокольне забезпечення заходів, пов'язаних з міжнародною діяльністю Мінекономіки.
2.12. Організація та забезпечення роботи колегії Мінекономіки.
2.13. Вирішення соціально-побутових питань апарату Міністерства.
3. Основні функції
Відповідно до покладених на адміндепартамент завдань, він наділяється такими функціями:
3.1. Розроблення і реалізація стратегії щодо забезпечення стабільної діяльності апарату Мінекономіки і підвищення його кадрового потенціалу.
3.2. Моніторинг і контроль за дотриманням в апараті Міністерства термінів виконання документів вищих органів і наказів Мінекономіки.
3.3. Експертиза щодо дотримання встановленого порядку розроблення і подання на підпис Міністрові проектів нормативних документів, розроблених з ініціативи Мінекономіки або за дорученнями вищих органів, якими визначено Міністерство головним виконавцем.
3.4. Забезпечення своєчасної і якісної підготовки документів, що надходять на розгляд заступників Міністра.
3.5. Організація підготовки плану роботи Мінекономіки і його колегії та проведення її засідань.
3.6. Контроль за станом підготовки в апараті Мінекономіки питань, передбачених планами роботи Кабінету Міністрів України.
3.7. Підготовка пропозицій щодо призначення, звільнення та переміщення кадрів апарату Мінекономіки, торговельно-економічних місій у складі дипломатичних представництв України за кордоном, керівників установ, організацій та підприємств системи Мінекономіки.
3.8. Здійснення всього комплексу робіт щодо організації та контролю за підвищенням кваліфікації працівників апарату Мінекономіки, обласних державних інспекцій з контролю за цінами, торговельно-економічних місій у складі дипломатичних представництв України за кордоном, керівників державних підприємств, установ організацій, що входять до сфери управління Міністерства, відповідно до вимог Закону України "Про державну службу" та звітування в установленому порядку з цих питань.
3.9. Забезпечення встановленого порядку ведення всіх фінансових справ, пов'язаних з діяльністю Мінекономіки, виконання функцій головного розпорядника коштів стосовно державних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністерством.
3.10. Контроль за використанням фінансових ресурсів і матеріальних цінностей.
3.11. Керівництво та відповідальність за стан фінансово-господарської діяльності Мінекономіки, його підвідомчих організацій і підприємств.
3.12. Оформлення і видача посвідчень на відрядження працівників апарату Мінекономіки та оформлення відміток на посвідченнях про перебування в Міністерстві фахівців, що прибули до нього у відрядження.
3.13. Організація матеріально-технічного забезпечення апарату Мінекономіки.
3.14. Контроль за утриманням у належному санітарному стані службових приміщень і дотриманням правил протипожежної безпеки та за станом і експлуатацією адміністративних та відомчих житлових будинків.
3.15. Упровадження та сприяння застосуванню сучасних інформаційних і комп'ютерних технологій при виконанні апаратом Мінекономіки своїх функцій.
3.16. Забезпечення розробки та супроводження зовнішніх WEB-сторінок Мінекономіки в глобальній комп'ютерній мережі Internet, а також розвитку внутрішньої єдиної інформаційно-аналітичної системи Міністерства.
3.17. Обслуговування комп'ютерної та іншої техніки, що використовується в структурних підрозділах Мінекономіки.
3.18. Забезпечення технічного оформлення службових документів та їх розмноження.
3.19. Організація процесу діловодства в апараті Мінекономіки, здійснення контролю за додержанням в апараті Міністерства Інструкції з діловодства, Інструкції про порядок обліку, обороту та зберігання документів.
3.20. Реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції, яка відправляється на адресу вищих органів державної виконавчої влади
3.21. Ведення архівної справи.
3.22. Організація підготовки та здійснення протокольних заходів при проведенні в Мінекономіки міжнародних зустрічей та підготовка документів для закордонних відряджень.
3.23. Контроль за оформленням та реалізацією нормативних наказів Мінекономіки.
4. Права і обов'язки
Адміндепартамент має право:
4.1. Скликати наради в установленому порядку.

................
Перейти до повного тексту