1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
09.08.2013 № 114
Про накладення штрафу на Державне територіально-галузеве об'єднання "Львівська залізниця" за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 221 від 01.11.2013 ) ( Зміни до Постанови див. в Постанові Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 349 від 27.12.2013 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 64 від 31.01.2014 № 601 від 30.05.2014 )
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (далі - Комісія), у результаті розгляду 26.07.2013 на відкритому засіданні Акта планової перевірки ліцензованої діяльності Державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця" (далі - ДТГО "Львівська залізниця") від 02.02.2013 № 52, проведеної на підставі наказу Комісії від 20.06.2013 № 83, установлено, що ДТГО "Львівська залізниця" (79007, м. Львів, вул. Гоголя, буд. 1, код ЄДРПОУ 01059900, р/р 2600600004605 у ЛФ АБ "Експрес-банк", МФО 325956, ліцензія серія АГ № 500056, начальник - Піх Богдан Петрович) порушило Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджені постановою Комісії від 10.08.2012 № 279, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 31.08.2012 за № 1468/21780 (далі - Ліцензійні умови), а саме:
пункт 3.5.1 Ліцензійних умов у частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;
пункт 2.2.8 Ліцензійних умов у частині наявності у власності або користуванні мереж, споруд та інших об'єктів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;
пункт 2.2.6 Ліцензійних умов у частині наявності технологічних регламентів експлуатації об'єктів водопостачання та водовідведення;
абзац дев'ятий пункту 3.4.3 та абзац сьомий пункту 3.4.4 Ліцензійних умов у частині здійснення виробництва та транспортування води із застосуванням приладів обліку;
пункт 2.2.7 Ліцензійних умов у частині наявності встановлених приладів обліку для провадження відповідного виду господарської діяльності;
абзац дев'ятий пункту 3.4.5 та абзац дев'ятий пункту 3.4.6 Ліцензійних умов у частині відведення стічних вод із застосуванням приладів обліку на етапах транспортування стічних вод на очисні споруди та їх скиду після очищення та здійснення очищення стічних вод із застосуванням приладів обліку;
пункт 3.6 Ліцензійних умов у частині здійснення централізованого водопостачання та водовідведення за тарифами, установленими Комісією та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством;
пункт 3.5.3 Ліцензійних умов у частині надання органу ліцензування інформації про результати провадження (намір щодо провадження) інших видів діяльності;
пункт 2.2.1 Ліцензійних умов у частині наявності у ліцензіата договорів (попередніх договорів) зі споживачами відповідно до чинного законодавства;
пункт 2.3.3 Ліцензійних умов у частині надання до органу ліцензування статистичної звітності в обсязі, порядку і строки, визначені законодавством;
пункт 2.1 Ліцензійних умов у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:
абзацу п'ятого статті 16 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" щодо провадження діяльності на підставі державних актів на право постійного користування або на право власності на землю;
пункту 5.1.7 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України , затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05.07.95 № 30 (далі - Правил), щодо наявності паспортів на водозабірні споруди і встановлене обладнання;
пункту 3.10 Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.05.2010 № 400 (далі - ДСанПіН 2.2.4-171-10), щодо виробництва питної води за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок;
пунктів 4.2 та 4.5 ДСанПіН 2.2.4-171-10 щодо проведення виробничого контролю згідно з робочою програмою, що є складовою технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, в якій повинно бути відображено: перелік показників, що потребують контролю, та порядок його здійснення, місця та календарні графіки відбору проб води для лабораторних досліджень;
абзацу п'ятого статті 17 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" щодо одержання згідно з законом дозволу на користування надрами у разі використання підземних вод для питного водопостачання;
абзацу другого пункту 12.4.1 Правил щодо створення на підприємстві інспекції промислового водовідведення;
абзацу п'ятого частини першої статті 10 Закону України "Про природні монополії" щодо надання органам, які регулюють їх діяльність, документів та інформації, необхідної для виконання цими органами своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені відповідними органами;
пункту 12 Порядку розроблення та затвердження технологічних нормативів використання питної води, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 15.11.2004 № 205 (далі - Порядку);
інструкцій по заповненню обов'язкових форм звітності, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики від 14.04.2011 № 606 "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення".
Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України від 23.11.2011 № 1073 "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг", відповідно до статті 17 Закону України "Про природні монополії" Комісія
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Накласти штраф у розмірі 85000 (вісімдесят п'ять тисяч) гривень на Державне територіально-галузеве об'єднання "Львівська залізниця" за порушення:
пункту 3.5.1 Ліцензійних умов у частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;
пункту 2.2.8 Ліцензійних умов у частині наявності у власності або користуванні мереж, споруд та інших об'єктів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;
абзацу дев'ятого пункту 3.4.3 та абзацу сьомого пункту 3.4.4 Ліцензійних умов у частині здійснення виробництва та транспортування води із застосуванням приладів обліку;
абзацу дев'ятого пункту 3.4.5 та абзацу дев'ятого пункту 3.4.6 Ліцензійних умов у частині відведення стічних вод із застосуванням приладів обліку на етапах транспортування стічних вод на очисні споруди та їх скиду після очищення та здійснення очищення стічних вод із застосуванням приладів обліку;
пункту 3.6 Ліцензійних умов у частині здійснення централізованого водопостачання та водовідведення за тарифами, установленими Комісією та органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством;
пункту 2.1 Ліцензійних умов у частині дотримання актів законодавства, якими регулюється діяльність у сфері природних монополій і сфері централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема:
абзацу п'ятого статті 16 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" щодо провадження діяльності на підставі державних актів на право постійного користування або на право власності на землю;
пункту 3.10 ДСанПіН 2.2.4-171-10 щодо виробництва питної води за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок;

................
Перейти до повного тексту