- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про моніторинг якості початкової освіти
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
N 1717 "Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання" у 2005/2006 навчальному році завершується перехід початкової школи на новий зміст та структуру навчання. З метою проведення моніторингу якості початкової освіти
НАКАЗУЮ:
1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.) спільно з Академією педагогічних наук України (Мадзігон В.М.), Центром зовнішнього оцінювання (Гриневич Л.М.) та Науково-методичним центром середньої освіти (Завалевський Ю.І.) у травні 2005 р. провести моніторинг якості початкової освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у Автономній Республіці Крим, Донецькій, Київській, Львівській, Одеській, Харківській областях та у м. Києві.
1.2 провести у березні - квітні ц. р. навчальні семінари для заступників начальників управлінь освіти і науки, завідуючих кабінетами початкової освіти інститутів післядипломної педагогічної освіти, вчителів початкових класів відповідних регіонів.
1.3 розробити до 1 квітня 2005 р. варіанти завдань для проведення моніторингу якості освіти, анкети для учнів, вчителів, батьків та керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Затвердити склад робочої групи з організації проведення моніторингу (додається).
3. Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки Донецької, Київської, Львівської, Одеської, Харківської обласних державних адміністрацій, Київської міської державної адміністрації забезпечити організоване проведення моніторингу якості початкової освіти.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Огнев'юка В.О.
Додаток
до наказу Міністерства
освіти і науки України
18.02.2005 N 105
СКЛАД
робочої групи з проведення моніторингу якості освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
................Перейти до повного тексту