1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
25.09.2018 № 101
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національного банку № 69 від 29.05.2020 )
Про внесення змін до Інструкції про організацію розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України
Відповідно до статей 7, 15 та 56 Закону України "Про Національний банк України" , Закону України "Про звернення громадян" та з метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян Правління Національного банку України
постановляє:
1. Унести до Інструкції про організацію розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01 березня 2018 року № 18, такі зміни:
1) у пункті 20 розділу ІІ слова "інвалідів Великої Вітчизняної війни" замінити словами "осіб з інвалідністю внаслідок війни";
2) пункт 31 розділу ІІІ після першого абзацу доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Національний банк у разі необхідності надсилає письмові запити до банків України протягом п'яти днів із дня надходження (реєстрації) звернення громадянина із зазначенням строку надання відповіді Національному банку не пізніше, ніж через десять днів після надсилання запиту.".
У зв'язку з цим абзац другий уважати абзацом третім;

................
Перейти до повного тексту