1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2010 N 101
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки N 373 від 13.03.2017 ) ( Дію Наказу призупинено до прийняття нової редакції Закону України "Про вищу освіту" згідно з Наказом Міністерства освіти і науки N 258 від 29.03.2010 )
Про структуру освітньо-професійних програм та навчальних планів підготовки бакалаврів
З метою вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців і підвищення якості вищої освіти
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам вищих навчальних закладів, головам робочих груп з розроблення галузевих стандартів вищої освіти, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.), департаменту вищої освіти (Болюбаш Я.Я.) при розробленні освітньо-професійних програм та навчальних планів підготовки фахівців з вищою освітою освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра для нормативного терміну навчання чотири роки (чотири роки шість місяців, три роки шість місяців (далі - чотири роки), освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста медичного та ветеринарно-медичного спрямувань у перші чотири роки навчання), починаючи з прийому 2010 року:
1.1. Керуватись таким розподілом навчального часу в кредитах ECTS - Європейської кредитно-трансферної системи (1 кредит ECTS дорівнює 36 академічним годинам):
для фізико-математичних, природничих та технічних напрямів:
- цикл професійної та практичної підготовки - 156 кредитів ECTS;
- цикл фундаментальної, природничо-наукової - 60 кредитів ECTS, та загальноекономічної підготовки
- цикл соціально-гуманітарної підготовки - 24 кредити ECTS, для гуманітарних і соціально-економічних напрямів:
- цикл професійної та практичної підготовки - 168 кредитів ECTS.
- цикл фундаментальної, природничо-наукової - 36 кредитів ECTS, та загальноекономічної підготовки
- цикл соціально-гуманітарної підготовки - 36 кредитів ECTS.
1.2. Передбачити, що у галузях знань, до яких входять більше одного напряму підготовки, допускається виділення з циклу професійної та практичної підготовки навчального часу на базові галузеві дисципліни в обсязі до 48 кредитів ECTS. Базові галузеві дисципліни встановлюються як нормативні та однакові для усіх напрямів підготовки відповідної галузі знань в обсязі не менше 5 кредитів ECTS кожна.
1.3. Передбачити можливість відхилення обсягу відведеного навчального часу на вивчення кожного з зазначених циклів підготовки в межах 2 кредитів ECTS.
1.4. Встановити, що дисципліни, які входять до переліку нормативних і є профільними для даного напряму підготовки, вилучаються з цього переліку з відповідним збільшенням обсягу циклу професійної та практичної підготовки.
1.5. Встановити підсумковий контроль з нормативних дисциплін циклівфундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки, професійної та практичної підготовки у формі екзамену.
1.6. Передбачити у розподілі навчального часу з циклів фундаментальної,природничо-наукової та загальноекономічної підготовки, професійної та практичної підготовки:
- нормативну частину змісту освіти - не більше 50% відведеного на відповідний цикл часу;
- вибіркову частину змісту освіти - не менше 50% відведеного на відповідний цикл часу, який порівну поділяється між самостійним вибором вищого навчального закладу та вільним вибором студентів.
1.7. Встановити мінімальний обсяг практичної підготовки фахівців з вищою освітою освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста медичного та ветеринарно-медичного спрямувань у перші чотири роки навчання) в обсязі 6 тижнів (9 кредитів ECTS) за рахунок нормативної частини змісту освіти та дозволити вищим навчальним закладам збільшувати обсяг практичної підготовки за рахунок вибіркової частини змісту освіти.

................
Перейти до повного тексту