1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.02.2004 N 99
Про внесення змін до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті
З метою сприяння економії моторних палив та з урахуванням змін у структурі парку й умовах експуатації автомобілів в Україні, а також на підставі позитивних результатів апробації протягом 2002-2003 років тимчасових норм витрат палива на автомобілі ЗАЗ та ЗАЗ-Daewoo, що були розроблені за договором між ДП "ДержавтотрансНДІпроект" і ЗАТ "ЗАЗ"
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.1998 р. N 43 (із змінами, внесеними наказом Міністерства трансорту України від 17.12.2002 р. N 893, зміни, що додаються.
2. Державному департаменту автомобільного транспорту України (Закіров Є.О.) довести цей наказ до зацікавлених міністерств та інших органів виконавчої влади, забезпечити його опублікування.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Кроля С.С.
Міністр Г.Кірпа
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
16.02.2004 N 99
ЗМІНИ,
що вносяться до нормативного документа "Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті" ( v0043361-98 )
1. Початок речення другого абзацу пункту 1.3 доповнити словами "Гранично допустимі (максимальні)".
2. Примітку пункту 1.3 викласти у такій редакції:
"Для автопоїздів, повна маса та максимальна швидкість яких дорівнює або перевищує відповідно 40 тонн і 100 км/год (за даними заводу-виробника), гранично допустима норма на транспорту роботу становить 1,0 л. дизельного палива на 100 т*км.
Рекомендовано при магістральних перевезеннях сучасними вантажними автомобілями застосовувати норму на транспортну роботу в межах 0,6...0,8 л. дизельного палива на 100 т*км.
Фактична витрата палива на виконання транспортної роботи залежить від кількості зупинок, фаз розгону-вибігу на одиницю шляху та від рельєфу місцевості.
Право встановлення конкретних величин норм витрат палива на виконання транспортної роботи у регламентованих межах надається керівникам підприємств та затверджується наказом (розпорядженням) по підприємству".
3. Розділ 3 після абзацу четвертого доповнити новим абзацом такого змісту:
"Максимальні значення коефіцієнтів коригування норм витрат палива відповідають гранично допустимим нормативам для найскладніших умов експлуатації рухомого складу".
У зв'язку з цим абзац п'ятий вважати абзацом шостим.
4. Пункт 3.1.3 доповнити реченням:
"Цей коефіцієнт не застосовується під час роботи в умовах міста".
5. Пункт 3.1.5 викласти в такій редакції:
"3.1.5. Робота, яка потребує частих зупинок (в середньому більше ніж одна зупинка на один кілометр пробігу), у тому числі технологічних зупинок, пов'язаних із завантаженням і розвантаженням, посадкою і висадкою пасажирів (маршрутні автобуси, обслуговування поштових скриньок, інкасація грошей, обслуговування інвалідів, хворих, клієнтів тощо), а також робота в напружених дорожніх умовах у центральних частинах міст та поїздки на короткі відстані (до п'яти км) з тривалими перервами між поїздками (одна година і більше) - до 10%. Цей коефіцієнт застосовується окремо на частину маршруту з відповідними умовами руху, що повинно бути відповідним чином задокументовано (розпорядженнями, записами відповідальних осіб у дорожніх листах тощо)".
6. Пункт 3.1.6 викласти в такій редакції:
"3.1.6. Під час виконання робіт, що портебують понижених швидкостей (до 20 км/год) у задовільних дорожніх умовах (перевезення крупногабаритних, вибухонебезпечних, скляних, крихких і т.п. вантажів, під час виконання сільськогосподарських робіт, робота кінознімальних і аналогічних спеціальних автомобілів, рух у колонах тощо, а також рух у заторах у час "пік" у центральних частинах міст) - 10%. Цей коефіцієнт застосовується окремо на частину маршруту з відповідними умовами руху, що повинно бути відповідним чином задокументовано (розпорядженнями, записами відповідальних осіб у дорожніх листах тощо)".
7. Пункт 3.1.13 викласти в такій редакції:
"3.1.13. У разі використання систем обігріву чи охолодження повітря в салоні автомобіля:
3.1.13.1. У разі використання кондиціонера залежно від фактичної температури повітря:
до +25 град.C - до 5%;
вище ніж +25 град.C - від 5% до 10%.
3.1.13.2. У разі використання установки "клімат-контроль" залежно від фактичної температури повітря:
від 0 град.C до +25 град.C - до 5%;
нижче ніж 0 град.C або вище ніж +25 град.C - від 5% до 10%.
3.1.13.3. У разі використання автономних систем обігріву (за умови відсутності норм на роботу зазначеного обладнання в додатку Г) залежно від фактичної температури повітря в холодну пору року:
від 0 град.C до +10 град.C - до 5%;
нижче ніж 0 град.C - від 5% до 10%.
Примітка. Порядок застосування коефіцієнта 3.1.13 індентичний порядку, викладеному в примітках 1 і 2 до п. 3.1.1".
8. Пункт 3.1. доповнити новим підпунктом 3.1.15 такого змісту:
"3.1.15. Для оперативних транспортних засобів, які обладнані спеціальною світловою і звуковою сигналізацією та виконують невідкладні службові завдання, пов'язані з підвищеними швидкостями руху з відступом від окремих правил дорожнього руху згідно з розподілом 3 "Правил дорожнього руху" затверджених постановою Кабінету Міністрів від 10.10.2001 р. N 1306:
- в умовах міста - до 10%;
- за межами міста - до 20%.
Ці коефіцієнти коригування можуть застосовуватися тільки для наведеної категорії автомобілів і тільки на пробіг у разі виконання невідкладних службових завдань із підвищеною швидкістю руху, що повинно бути відповідним чином задокументовано (розпорядженнями, записами відповідальних осіб у дорожній листах тощо)".

................
Перейти до повного тексту