- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
Про Порядок надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації політичними партіями (виборчими блоками політичних партій) - суб'єктами виборчого процесу за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення позачергових виборів народних депутатів України 30 вересня 2007 року
На виконання частини третьої статті 102-6 та відповідно до пунктів 1, 14 частини другої статті 30, частин шостої та сьомої статті 66, частини третьої статті 68, частин п'ятої, восьмої, дев'ятої, одинадцятої та дванадцятої статті 69, частин першої, четвертої та сьомої статті 70, статті 71, частин шостої - одинадцятої статті
102-6 Закону України
"Про вибори народних депутатів України", керуючись статтями
11-
13, пунктами 18 та 19 статті
19 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Затвердити Порядок надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації політичними партіями (виборчими блоками політичних партій) - суб'єктами виборчого процесу за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення позачергових виборів народних депутатів України 30 вересня 2007 року (додається).
2. Цю постанову надіслати політичним партіям (виборчим блокам політичних партій) - суб'єктам виборчого процесу, Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Державному комітету телебачення та радіомовлення України, Національній телекомпанії України, Національній радіокомпанії України, редакціям газет "Голос України" та "Урядовий кур'єр" для використання у роботі.
Голова Центральної виборчої комісії | В.ШАПОВАЛ |
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 11 серпня 2007 року N 96
ПОРЯДОК
надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації політичними партіями (виборчими блоками політичних партій) - суб'єктами виборчого процесу за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України ( 489-16 ), виділених на підготовку та проведення позачергових виборів народних депутатів України 30 вересня 2007 року
Цей Порядок розроблено на виконання частини третьої статті 102-6, відповідно до пунктів 1 та 14 частини другої статті 30, частин шостої та сьомої статті 66, частини третьої статті 68, частин п'ятої, восьмої, дев'ятої, одинадцятої та дванадцятої статті 69, частин першої, четвертої та сьомої статті 70, статті 71, частин шостої - одинадцятої статті
102-6 Закону України
"Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) та з метою забезпечення проведення передвиборної агітації на позачергових виборах народних депутатів України 30 вересня 2007 року (далі - вибори депутатів) за рахунок коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів (далі - передвиборна агітація).
1. Загальні положення
1.1. Ефірний час та друкована площа для проведення передвиборної агітації надається лише політичним партіям (виборчим блокам політичних партій) - суб'єктам виборчого процесу (далі - партії (блоки).
1.2. Партії (блоки) мають право використовувати ефірний час та друковану площу, що надається їм за рахунок і в межах коштів
Державного бюджету України, виключно для:
1) проведення передвиборної агітації в електронних (аудіовізуальних) засобах масової інформації державної форми власності на загальнонаціональних теле-, радіоканалах відповідно до частини шостої статті
102-6 Закону;
2) опублікування передвиборних програм партій (блоків) у газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр" відповідно до частини першої статті 70 та частини дев'ятої статті
102-6 Закону.
1.3. Передвиборна агітація здійснюється з додержанням принципу рівних умов надання партіям (блокам) рівноцінних за якістю ефірного часу (однакового за кількістю потенційної аудиторії) в електронних (аудіовізуальних) засобах масової інформації та друкованої площі в друкованих засобах масової інформації (однакове поліграфічне виконання, однакове місце розташування на шпальті).
1.4. На ведення передвиборної агітації, а також виготовлення та розповсюдження агітаційних матеріалів поширюються обмеження, встановлені частинами першою, п'ятою, сьомою, дев'ятою, п'ятнадцятою - вісімнадцятою, двадцять другою та двадцять четвертою статті
71 Закону.
2. Порядок надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації
2.1. Ефірний час для проведення передвиборної агітації партіями (блоками) надається Національною телекомпанією України та Національною радіокомпанією України в період, що починається після проведення відповідних жеребкувань щодо визначення черговості надання партіям (блокам) ефірного часу та друкованої площі і закінчується о 24 годині 28 вересня 2007 року.
2.2. Оплата здійснюється Центральною виборчою комісією за рахунок коштів
Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів, за фактично наданий партії (блоку) ефірний час на загальнонаціональних телерадіоканалах відповідно до угод, що укладаються між Центральною виборчою комісією і Національною телекомпанією України, Національною радіокомпанією України.
Такі угоди укладаються у строк до 24 серпня 2007 року.
2.3. Ефірний час, що надається партії (блоку) для проведення передвиборної агітації, може використовуватися як для виступу представника (представників) цієї партії (блоку) в прямому ефірі, так і для розповсюдження попередньо записаної на певному носії інформації передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі.
Партія (блок) має право відмовитися від використання ефірного часу для проведення передвиборної агітації шляхом подання письмової заяви до Центральної виборчої комісії до 2 вересня 2007 року (включно).
2.4. Запис передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі партії (блоку) не пізніше ніж за два робочі дні до дня виходу передачі в ефір подається до Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України однією з уповноважених осіб партії (блоку) в єдиному багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі.
Запис теле-, радіопередачі подається на таких носіях інформації:
- до Національної телекомпанії України - на відеокасетах формату "Betacam-SP" (два примірники) та формату VHS (одна копія);
- до Національної радіокомпанії України - на магнітній плівці, міні-дисках, компакт-дисках, дискетах (за домовленістю).
У разі неподання уповноваженою особою партії (блоку) запису передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі в строк, визначений у цьому пункті Порядку, партія (блок) вважається такою, що бажає використати ефірний час у прямому ефірі.
2.5. Працівники Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України у присутності уповноваженої особи партії (блоку) переглядають чи прослуховують запис передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі цієї партії (блоку) на відповідність якості запису технічним вимогам.
2.6. У разі невідповідності якості такого запису технічним вимогам складається акт у двох примірниках, кожен з яких підписується представником відповідно Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України та уповноваженою особою партії (блоку). У такому разі партія (блок) може використати цей час у прямому ефірі або усунути недоліки та не пізніше ніж за 24 години до запланованого виходу передачі в ефір подати запис, що відповідає технічним вимогам.
Якщо партія (блок) не усунула недоліків та не подала за 24 години до запланованого виходу передачі в ефір запису, що відповідає технічним вимогам, то відповідна теле-, радіокомпанія вважає партію (блок) такою, що бажає використати цей ефірний час у прямому ефірі.
2.7. Після перегляду чи прослуховування запису передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі партії (блоку) обидва примірники цього запису на носіях інформації пломбуються і підписуються особами, зазначеними у пункті 2.6 цього Порядку.
Запис передвиборної агітаційної теле-, радіопередачі партії (блоку), що відповідає технічним вимогам, в опломбованому вигляді зберігається відповідною телерадіоорганізацією до часу виходу передачі в ефір. На вимогу партії (блоку) чи її представника (представників), Центральної виборчої комісії один з примірників або копія запису передаються їм невідкладно.
................Перейти до повного тексту