27.03.2009 N 93 |
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Завдання відповідно до стратегічних та функціональних пріоритетів діяльності Головдержслужби |
Напрями використання коштів |
Періодичність моніторингу/термін виконання |
Людські ресурси |
Фінансові ресурси (передбачено в Державному бюджеті на 2009 рік (*)/в інших джерелах фінансування |
Найменування кількісного показника, що свідчить про виконання завдання |
Планове значення показника |
В тому числі по кварталах | |||||
Головний виконавець (назва структурного підрозділу/ підвідомчої організації) |
Співвиконавці (назва структурного підрозділу/ підвідомчої або підрядної організації/ проекту міжнаро- дної технічної допомоги) |
I | II | III | IV | |||||||
Код бюджетної програми (КПКВК)/інші джерела фінансування |
Сума (тис.грн.)/ (тис.у.о.) |
|||||||||||
Ціль 1. Розроблення законодавства з питань державної служби та підготовка до його впровадження | ||||||||||||
1.1 Розроблення проектів нормативно-правових актів з питань удосконалення регулювання державної служби відповідно до Закону України "Про державну службу" |
1.1.1 Розвиток нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби |
Щокварталу |
Юридичне управління |
Структурні підрозділи, Територіальні органи Головдержслужби (далі - ТО ГУДС) |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість розроблених проектів нормативно-правових актів |
14 | 1 | 6 | 2 | 5 |
1.2 Розроблення проектів нормативно-правових актів, у тому числі, необхідних для виконання Закону України "Про державну службу" (нова редакція) |
1.2.1 Розроблення проектів нормативно-правових актів необхідних для впровадження Закону України "Про державну службу" (нова редакція) |
Щокварталу/ III квартал, IV квартал |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Юридичне управління |
Структурні підрозділи, ТО ГУДС, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
14,0 євро |
Кількість розроблених проектів нормативно-правових актів |
5 | - | - | 2 | 3 |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
|||||||||||
Ціль 2. Запобігання проявам корупції на державній службі та на службі в органах місцевого самоврядування, прозорість і відповідальність у сфері державної служби |
||||||||||||
2.1 Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань боротьби з корупцією відповідно до рекомендацій GRECO |
2.1.2 Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань боротьби з корупцією відповідно до рекомендацій GRECO |
Щокварталу |
Контрольно- інспекційне управління |
Київський національний університет внутрішніх справ |
6121020 | 673,0 |
Кількість осіб, що підвищили кваліфікацію |
1000 | 178 | 267 | 189 | 366 |
2.2 Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства про державну службу та боротьбу з корупцією у державних органах |
2.2.1 Проведення комплексних перевірок щодо дотримання вимог Законів України "Про державну службу" , "Про боротьбу з корупцією" , інших нормативно-правових актів з цих питань: |
Щокварталу |
Контрольно- інспекційне управління |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування, управління професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість комплексних перевірок |
6 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Державний комітет України із земельних ресурсів |
Лютий | |||||||||||
Міністерство вугільної промисловості України |
Квітень | |||||||||||
Органи виконавчої влади та місцевого самоврядування у Тернопільській області |
Червень | |||||||||||
Міністерство палива та енергетики України |
Серпень | |||||||||||
Міністерство промислової політики України |
Жовтень | |||||||||||
Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту |
Грудень | |||||||||||
2.2.2 Проведення перевірок, службових розслідувань, спеціальних та контрольних перевірок щодо дотримання вимог законодавства про державну службу та боротьбу з корупцією в державних органах |
Щокварталу |
Контрольно- інспекційне управління |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість перевірок, службових розслідувань спеціальних та контрольних перевірок |
450 | 113 | 112 | 113 | 112 | |
2.3 Здійснення заходів щодо забезпечення відкритості та прозорості в роботі органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
2.3.1 Проведення прямої телефонної лінії "Суспільство проти корупції" |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
Контрольно- інспекційне управління |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість прямих телефонних ліній |
3 | - | 1 | 1 | 1 |
Кількість опрацьованих звернень за результатами прямих телефонних ліній: працівниками центрального апарату/ ТО ГУДС |
67/1077 | - | 22/359 | 23/359 | 22/359 | |||||||
2.3.2 Проведення комунікаційних заходів з питань запобігання проявам корупції в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
Контрольно- інспекційне управління, |
Департамент державних органів та місцевого самоврядування, юридичне управління, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість семінарів | 4 | - | 1 | 2 | 1 | |
Ціль 3. Інформування громадськості та комунікаційні заходи | ||||||||||||
3.1 Проведення інформаційно- рекламної соціальної кампанії, запровадження тематичної рубрики в друкованих засобах масової інформації, створення теле- та радіопередач |
3.1.1 Проведення комунікаційних заходів з питань реформування державної служби |
Щокварталу |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Управління організаційної роботи, документообігу та контролю, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість круглих столів, конференцій та громадських слухань |
6 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Щокварталу/ I квартал IV квартал |
Міжнародна технічна допомога |
В рамках проведення інших заходів |
Кількість засідань громадської ради при Головдержслужбі України |
2 | 1 | - | - | 1 | ||||
3.1.2 Проведення інформаційно-рекламної соціальної кампанії з використанням теле- та радіопростору, мережі інтернет |
Щокварталу |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
ТО ГУДС | 6121010 |
В межах фінансування комунікаційних заходів |
Кількість прес-конференцій та брифінгів |
11 | 2 | 3 | 3 | 3 | |
В межах фонду оплати праці |
Кількість публікацій у ЗМІ |
300 | 75 | 75 | 75 | 75 | ||||||
3.2 Забезпечення випуску друкованих видань з питань функціонування та розвитку державної служби |
3.2.1 Видання інформаційно- аналітичних та презентаційно- пропагандистських матеріалів |
Щокварталу |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Структурні підрозділи, ТО ГУДС, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
6122030 (спецфонд) |
100,0 |
Кількість найменувань друкованих видань |
10 | 1 | 2 | 3 | 4 |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
|||||||||||
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
30,0 євро | |||||||||||
3.2.2 Видання та розповсюдження Звіту про підсумки діяльності Головдержслужби за 2008 рік |
Березень |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Структурні підрозділи, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
32,0 | Сукупний тираж | 500 | 500 | - | - | - | |
6122010 |
В межах фонду оплати праці |
|||||||||||
3.2.3 Видання та розповсюдження журналу "Вісник державної служби України" |
Щокварталу |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Структурні підрозділи, ТО ГУДС |
За рахунок підписки |
За рахунок підписки |
Кількість підписок | 25800 | 6400 | 6400 | 6200 | 6800 | |
Кількість номерів на рік |
4 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
3.3 Формування та реалізація механізму забезпечення прозорості діяльності державних службовців/ інформування громадськості з питань європейської інтеграції у сфері державної служби |
3.3.1 Реалізація плану заходів на 2009 рік з виконання Державної цільової програми інформування громадськості з питань європейської інтеграції України на 2008-2011 роки |
Щокварталу/ IV квартал |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість проведених конференцій щодо реформування державної служби в Україні відповідно до європейських стандартів |
1 | - | - | - | 1 |
Технічна допомога Ради Європи |
60,0 | |||||||||||
3.3.2 Реалізація плану заходів на 2009 рік з виконання Державної цільової програми інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2008-2011 роки |
Щокварталу/ IV квартал |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість підготовлених інформаційних матеріалів щодо політики України у сфері євроатлантичної інтеграції |
3 | - | - | - | 3 | |
Технічна допомога офісу зв'язку НАТО в Україні |
150,0 | |||||||||||
3.3.3 Реалізація Орієнтовного плану консультацій з громадськістю Головдержслужби на 2009 рік |
Щокварталу |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Структурні підрозділи, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість підготовлених інформаційно- аналітичних матеріалів |
22 | 5 | 6 | 5 | 6 | |
3.4 Проведення щорічних змагань та конкурсів у сфері державної служби |
3.4.1 Проведення щорічного конкурсу "Приязна адміністрація" |
I квартал |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи, ТО ГУДС |
6122030 | 5,0 |
Кількість центральних та місцевих органів виконавчої влади, які взяли участь у конкурсі |
586 | 586 | - | - | - |
3.4.2 Організація проведення "Всеукраїнської спартакіади серед збірних команд державних службовців Автономної Республіки Крим, областей, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій" |
I квартал | 6121010 |
За рахунок бюджетних призначень Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту |
Кількість державних службовців, які взяли участь у змаганнях |
35000 | 35000 | - | - | - | |||
Ціль 4. Запровадження сучасних методів управління персоналом у системі державної служби | ||||||||||||
4.1 Запровадження сучасних методів управління персоналом у системі державної служби стосовно добору та вступу на державну службу, її проходження, оцінювання результатів діяльності державних службовців |
4.1.1 Розроблення профілів компетентності лідерів для вищої та середньої ланки державних службовців |
I-III квартал/ III квартал |
Школа вищого корпусу державної служби |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування, ТО ГУДС, Проект реформування управління персоналом у системі державної служби України |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
92,0 CAN $ |
Кількість розроблених систем профілів компетентності лідерів |
2 | - | - | 2 | - |
Щокварталу/ IV квартал |
Кількість розроблених посібників по використанню профілів компетентності лідерів |
1 | - | - | - | 1 | ||||||
Щокварталу/ IV квартал |
Кількість розроблених проектів нормативно-правових актів щодо запровадження профілів компетентності лідерів |
1 | - | - | - | 1 | ||||||
4.1.2 Розроблення механізму незалежного моніторингу практики прийняття на службу та просування по службі |
I-III квартал/ III квартал |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Проект реформування управління персоналом у системі державної служби України |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
129,0 CAN $ |
Кількість підготовлених аналітичних записок щодо механізму незалежного моніторингу |
1 | - | - | 1 | - | |
4.1.3 Розроблення нового підходу до щорічного оцінювання результатів діяльності державних службовців |
I-II квартал/ II квартал |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
158,0 CAN $ |
Кількість підготовлених аналітичних записок щодо нового підходу до оцінювання результатів діяльності державних службовців ("Біла книга") |
1 | - | 1 | - | - | |||
4.2 Розроблення нової моделі класифікації посад державних службовців |
4.2.1 Розроблення нової моделі класифікації посад державних службовців (I етап) |
I-II квартал/ II квартал |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Проект реформування управління персоналом у системі державної служби України |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
180,0 CAN $ |
Кількість підготовлених аналітичних записок щодо нової моделі класифікації посад на державній службі |
1 | - | 1 | - | - |
4.3 Розроблення проекту державної цільової програми реформування державної служби на 2011-2015 роки |
4.3.1 Розроблення проекту державної цільової програми реформування державної служби на 2011-2015 роки (I етап) |
Щокварталу/ IV квартал |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
Структурні підрозділи, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школа вищого корпусу державної служби ТО ГУДС, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість розроблених концепцій державної цільової програми реформування державної служби на 2011 - 2015 роки |
1 | - | - | - | 1 |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
10,0 євро |
Кількість нормативно-правових актів про затвердження концепції |
1 | - | - | - | 1 | |||||
4.4 Забезпечення методичного керівництва з питань проходження державної служби |
4.4.1 Підготовка проектів актів Кабінету Міністрів України, Президента України з питань присвоєння рангів |
Щокварталу |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
Юридичне управління |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість розроблених проектів нормативно-правових актів |
60 | 15 | 15 | 15 | 15 |
4.4.2 Надання консультативно- методичної допомоги кадровим службам органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань проходження державної служби в цих органах |
Щокварталу/ II квартал, IV квартал |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість методичних матеріалів |
2 | - | 1 | - | 1 | |
Кількість семінарів | 2 | - | 1 | - | 1 | |||||||
Щокварталу | ТО ГУДС | - | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість методичних матеріалів |
108 | 27 | 27 | 27 | 27 | ||
Кількість кущових семінарів |
108 | 27 | 27 | 27 | 27 | |||||||
4.4.3 Робота із зверненнями громадян, надання роз'яснень щодо проходження служби в органах державної влади та місцевого самоврядування |
Щокварталу |
Управління організаційної роботи, документообігу та контролю |
ТО ГУДС | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість опрацьованих звернень за результатами прямих телефонних ліній: працівниками центрального апарату/ ТО ГУДС |
1000/7425 | 250/1856 | 250/1857 | 250/1856 | 250/1856 | |
Кількість опрацьованих звернень за результатами особистого прийому керівництва: центральним апаратом/ ТО ГУДС |
220/4960 | 55/1240 | 55/1240 | 55/1240 | 55/1240 | |||||||
Щокварталу |
Юридичне управління |
Кількість опрацьованих письмових звернень: центральним апаратом/ ТО ГУДС |
2250/3672 | 560/918 | 565/918 | 560/918 | 565/918 | |||||
4.4.4 Методичне керівництво правовою роботою у територіальних органах та здійснення перевірок її проведення |
Щокварталу |
Юридичне управління |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість перевірок правової роботи з наданням методичної допомоги |
4 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
I-III квартал/ III квартал |
Кількість проведених семінарів для юрисконсультів з питань проведення правової роботи |
1 | - | - | 1 | - | ||||||
Ціль 5. Формування нової інституціональної спроможності для професійного навчання державних службовців та розвитку вищого корпусу державної служби | ||||||||||||
5.1 Створення, розвиток та забезпечення діяльності Школи вищого корпусу державної служби, зокрема, підготовка та виконання тренінгових програм у сфері державної служби, державного управління і європейської інтеграції для працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
5.1.1 Розвиток інституціональної спроможності Школи вищого корпусу державної служби (нормативно-правове та організаційне забезпечення) |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
Школа вищого корпусу державної служби |
- | 6122050 |
78,0 та в межах фонду оплати праці |
Кількість нормативно-правових актів |
5 | - | 1 | 2 | 2 |
5.1.2 Організація тренінгових програм та заходів |
Щокварталу |
Школа вищого корпусу державної служби |
Проект "Підтримка реформи державної служби в Україні", Проект "Реформування управління персоналом у системі державної служби України", Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
Міжнародна технічна допомога UNDP DANIDA, CIDA |
940,0 $ 32,0 євро 140,0 CAN $ |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-II категорії посад державних службовців, які здійснюють підвищення кваліфікації на початок періоду |
200 | 200 | 200 | 200 | 200 | |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до III-IV категорії посад, які здійснюють підвищення кваліфікації на початок періоду |
50 | - | 50 | 50 | 50 | ||||||
Щокварталу/ III квартал, IV квартал |
Кількість розроблених тренінгових курсів |
8 | - | - | 7 | 1 | ||||||
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
Кількість підготовлених тренерів на початок періоду |
14 | - | 14 | 14 | 14 | ||||||
Щокварталу/ II квартал, IIII квартал, IV квартал |
Кількість проведених тренінгових заходів |
17 | - | 5 | 6 | 6 | ||||||
Щокварталу/ II квартал, IV квартал |
Кількість розроблених методик оцінювання потреб у професійному навчанні вищого корпусу державної служби |
2 | - | 1 | - | 1 | ||||||
5.2 Підготовка фахівців у галузі знань "Державне управління" |
5.2.1 Модернізація центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій |
Щокварталу/ IV квартал |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Школа вищого корпусу державної служби |
6121030 |
Не передбачено бюджетом |
Кількість центрів, у яких запроваджено нову модель роботи |
27 | - | - | - | 27 |
5.2.2 Удосконалення системи профнавчання у галузі знань "Державне управління" |
Щокварталу |
Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
5,0 євро |
Кількість вищих навчальних закладів-учасників реалізації пілотного проекту |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
5.2.3 Аналіз стану професійного навчання в центрах перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та у вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю "Державна служба" |
I-II квартал/ II квартал |
ТО ГУДС, вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю "Державна служба", центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість семінарів-навчань у дистанційному режимі |
1 | - | 1 | - | - | ||
5.2.4 Підготовка магістрів за спеціальністю "Державна служба" |
Щокварталу |
Управління професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю "Державна служба" |
6121020 |
15108,6 (в т.ч. погашення кредиторської заборгова- ності - 186,5 тис.грн.) |
Середньорічна кількість слухачів денної форми навчання |
219,3 | 219,3 | 219,3 | 219,3 | 219,3 | |
Середньорічна кількість слухачів заочної форми навчання |
1870,7 | 1870,7 | 1870,7 | 1870,7 | 1870,7 | |||||||
Кількість слухачів денної форми навчання на початок періоду |
199 | 199 | 199 | 199 | 199 | |||||||
Кількість слухачів заочної форми навчання на початок періоду |
1708 | 1708 | 1708 | 1708 | 1708 | |||||||
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість опрацьованих ліцензійних справ |
6 | 2 | 2 | 1 | 1 | |||||
5.2.5 Підготовка магістрів за спеціальністю "Державне управління" |
Щокварталу |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Національна академія державного управління при Президентові України |
6121020 |
15306,6 (в т.ч. погашення кредиторської заборгова- ності - 2955,3 тис.грн.) |
Середньорічна кількість слухачів заочної форми навчання |
1128 | 1128 | 1128 | 1128 | 1128 | |
Середньорічна кількість слухачів денної форми навчання |
192,8 | 192,8 | 192,8 | 192,8 | 192,8 | |||||||
Середньорічна кількість слухачів вечірньої форми навчання |
201 | 201 | 201 | 201 | 201 | |||||||
Кількість слухачів заочної форми навчання на початок періоду |
1128 | 1128 | 1128 | 1128 | 1128 | |||||||
Кількість слухачів денної форми навчання на початок періоду |
392 | 392 | 392 | 392 | 392 | |||||||
Кількість слухачів вечірньої форми навчання на початок періоду |
201 | 201 | 201 | 201 | 201 | |||||||
5.2.6 Підготовка магістрів за спеціальністю "Державна служба" у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції |
Щокварталу |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Національна академія державного управління при Президентові України, вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальністю "Державна служба" |
6121020 | 1440,3 |
Середньорічна кількість магістрів денної форми навчання |
30,4 | 30,4 | 30,4 | 30,4 | 30,4 | |
Середньорічна кількість магістрів заочної форми навчання |
110,3 | 110,3 | 110,3 | 110,3 | 110,3 | |||||||
Кількість магістрів денної форми навчання на початок періоду |
27 | 27 | 27 | 27 | 27 | |||||||
Кількість магістрів заочної форми навчання на початок періоду |
114 | 114 | 114 | 114 | 114 | |||||||
5.3 Підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
5.3.1 Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
Щокварталу |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи, Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування, ТО ГУДС, заклади, що здійснюють підвищення кваліфікації, визначені за результатами торгів, вищі навчальні заклади, відібрані на конкурсних засадах |
6121020 |
3261,5 (в т.ч. погашення кредиторської заборгова- ності - 631,5 тис.грн) |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців, що підвищили кваліфікацію на початок періоду |
6800 | 6800 | 6800 | 6800 | 6800 |
5.4 Реалізація плану заходів на 2009 рік з виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2008 - 2011 роки |
5.4.2 Розроблення нормативно-правових актів з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції |
I-III квартал/ I квартал II квартал, III квартал |
Школа вищого корпусу державної служби |
Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби юридичне управління, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні", вищі навчальні заклади, відібрані на конкурсних засадах, організації, визначені за результатами торгів |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
2,0 євро |
Кількість нормативно-правових актів |
10 | 3 | 4 | 3 | - |
5.4.3 Розроблення плану заходів з виконання цієї Програми на наступний рік |
Щокварталу/ IV квартал |
6121010 6122030 6122050 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість планів заходів |
1 | - | - | - | 1 | |||
5.4.4 Підготовка пропозицій про потребу в забезпеченні органів державної влади та місцевого самоврядування відповідними фахівцями |
I-III квартал/ III квартал |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
1,0 євро |
Кількість круглих столів |
1 | - | - | 1 | - | |||
Кількість пропозицій | 1 | - | - | 1 | - | |||||||
5.4.5 Розроблення навчальних програм з вивчення офіційних мов країн-членів ЄС |
Щокварталу/ IV квартал |
6121010 6122030 6122050 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість навчальних програм |
3 | - | - | - | 3 | |||
5.4.6 Розроблення навчально-методичних посібників та збірників нормативно-правових актів з питань підготовки, перепідготовки та з мовної підготовки |
I-II квартал/ II квартал |
6121030 | 450,0 |
Кількість навчально-методичних посібників |
3 | - | 3 | - | - | |||
5.4.7 Організація заходів з мовної підготовки фахівців |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
6121030 | 2744,0 |
Кількість фахівців, які пройшли мовну підготовку |
1902 | - | 691 | 1007 | 204 | |||
5.4.8 Підготовка, перепідготовка у сфері європейської інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до V-VII категорії посад державних службовців |
Щокварталу/ IV квартал |
6121030 | 980,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до V-VII категорії посад державних службовців, які пройшли підготовку перепідготовку у сфері європейської інтеграції |
30 | - | - | - | 30 | |||
5.4.9 Підготовка, перепідготовка у сфері європейської інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
Щокварталу/ IV квартал |
6121030 | 980,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців, які пройшли підготовку перепідготовку у сфері європейської інтеграції |
30 | - | - | - | 30 | |||
5.4.10 Підготовка, перепідготовка у сфері євроатлантичної інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до V-VII категорії посад державних службовців |
Щокварталу/ IV квартал |
6121030 | 980,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до V-VII категорії посад державних службовців, які пройшли підготовку перепідготовку у сфері євроатлантичної інтеграції |
30 | - | - | - | 30 | |||
5.4.11 Підготовка, перепідготовка у сфері євроатлантичної інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
Щокварталу/ IV квартал |
6121030 | 980,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців, які пройшли підготовку перепідготовку у сфері євроатлантичної інтеграції |
30 | - | - | - | 30 | |||
5.4.12 Проведення підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
Щокварталу/ II квартал, III квартал, IV квартал |
6121030 | 1443,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців, які пройшли підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції |
1728 | - | 81 | 1147 | 500 | |||
5.4.13 Проведення підвищення кваліфікації у сфері євроатлантичної інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців |
6121030 | 1443,0 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що належать до I-IV категорії посад державних службовців, які пройшли підвищення кваліфікації у сфері євроатлантичної інтеграції |
1728 | - | 81 | 1147 | 500 | ||||
5.4.14 Проведення навчань державних службовців з секторальних питань ЄС у рамках інструменту інституціонального розвитку ЄС TAIEX |
Щокварталу/ IV квартал |
У рамках ініційованого проекту технічної допомоги за підтримки Європейської Комісії |
В межах виділених коштів |
Кількість державних службовців, які пройшли відповідне навчання |
900 | - | - | - | 900 | |||
Ціль 6. Розвиток єдиної інфраструктури інформатизації системи державної служби | ||||||||||||
6.1 Створення телекомунікаційної IP-інфраструктури державної служби для забезпечення сучасними програмно-технічними засобами взаємодії державних службовців та обміну даними інформаційно- аналітичних систем |
6.1.1 Налагодження IP-інфраструктури в територіальних органах Головдержслужби в Дніпропетровській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Одеській, Тернопільській областях |
Березень |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, управління справами (сектор інформаційної інфраструктури), ЗАТ "Софтлайн", ТО ГУДС |
6121010 |
69,0 (з них 50,0 за рахунок зменшення видатків за бюджетною програмою 6122040) |
Кількість територіальних органів, підключених до IP-інфраструктури |
5 | 5 | - | - | - |
6.2 Впровадження в органах виконавчої влади інтегрованого електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису на базі спеціальної інформаційно- телекомунікаційної системи |
6.2.1 Забезпечення використання системи діловодства та контролю виконавської дисципліни в центральному апараті Головдержслужби та її територіальних органах, легалізація програмного забезпечення автоматизованої системи електронного документообігу "Мегаполіс. Документообіг" |
Щокварталу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ЗАТ "Софтлайн", ТО ГУДС |
6121010 |
66,2 (за рахунок зменшення видатків за бюджетною програмою 6122040) |
Відсоток користувачів системи електронного документообігу, які використовують ліцензійне програмне забезпечення "Мегаполіс. Документообіг" |
100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
6.3 Розвиток системи автоматизованого кадрового обліку та накопичення в системі "Картка" даних про державних службовців |
6.3.1 Супровід та вдосконалення програмно- технологічного комплексу для обліку даних про працівників органів державної влади що належать до I-VII категорії посад державних службовців (система "Картка") |
Щокварталу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Відсоток наповнення інформаційної системи "Картка" |
85 | 73 | 77 | 81 | 85 |
6.4 Створення національної бази електронних особових справ державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (НБДС), системи обліку та заміщення вакантних посад державних службовців |
6.4.1 Розроблення технічного проекту НБДС |
I-III квартал/ III квартал |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби організації, визначені за результатами торгів, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні", Проект "Реформування управління персоналом у системі державної служби України" |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість розроблених технічних проектів НБДС |
1 | - | - | 1 | - |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
5,0 євро | |||||||||||
Міжнародна технічна допомога CIDA |
48,0 CAN $ | |||||||||||
6.4.2 Розроблення та впровадження веб-порталу НБДС |
Щокварталу/ IV квартал |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
2,0 євро |
Кількість розроблених веб-проектів НБДС |
1 | - | - | - | 1 | |||
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
|||||||||||
6.4.3 Розроблення пропозицій щодо нормативно-правового забезпечення ефективного впровадження та використання НБДС |
III квартал/ III квартал |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби організації, визначені за результатами торгів, Проект "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні", ТО ГУДС |
Міжнародна технічна допомога DANIDA |
2,0 євро |
Кількість підготовлених інформаційно- аналітичних матеріалів щодо нормативно-правового забезпечення ефективного використання НБДС |
1 | - | - | 1 | - | |
6122030 |
В межах фонду оплати праці |
|||||||||||
6.5 Модернізація інформаційних ресурсів офіційного веб-сайту Головдержслужби з урахуванням розвитку веб-ресурсів територіальних органів для надання інформаційних послуг |
6.5.1 Налагодження системи управління інформаційними ресурсами Головдержслужби та її територіальних органів, у тому числі модернізація існуючих підсистем |
Щокварталу |
Управління аналізу політики і стратегії розвитку державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість відвідувачів сайту Головдержслужби, тис.од. |
205 | 50 | 52 | 50 | 53 |
У рамках ініційованого проекту технічної допомоги за підтримки Європейської Комісії |
В межах виділених коштів |
Кількість відвіданих сторінок, тис.од. |
10250 | 2500 | 2600 | 2500 | 2650 |