1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2005 N 83
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства вугільної промисловості N 459 від 06.09.2006 )
Про створення постійно діючого тендерного комітету Міністерства вугільної промисловості України, затвердження Положення про тендерний комітет Міністерства вугільної промисловості України та його персональний склад
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства вугільної промисловості N 9 від 13.01.2006 N 96 від 10.02.2006 N 106 від 15.02.2006 N 116 від 20.02.2006 N 258 від 27.04.2006 N 274 від 15.05.2006 )
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.01 N 1312 "Про затвердження Порядку міжвідомчої координації закупівель окремих груп товарів за кошти державного бюджету", наказу Мінекономіки України від 07.12.00 N 268 "Про порядок погодження Міністерством економіки України застосування замовниками окремих процедур державних закупівель" та з метою забезпечення економного та ефективного використання державних коштів, досягнення прозорості і недопущення корупції під час проведення процедур державних закупівель у вугільній галузі
НАКАЗУЮ:
1. Створити постійно діючий тендерний комітет Міністерства вугільної промисловості України (далі Міністерство) з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти для підприємств вугільної галузі.
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Міністерства (додаток 1) та його персональний склад (додаток 2).
3. Установити, що:
- закупівлю товарів за державні кошти для підприємств вугільної галузі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму 500 тис. гривень, здійснює головний розпорядник коштів - Міністерство. Розпорядники коштів нижчого рівня (підприємства, які підпорядковані Міністерству) укладають договори закупівлі товару з виконавцем, визначеним головним розпорядником переможцем за результатами здійсненої ним процедури закупівлі;
( Абзац 2 пункту 3 в редакції Наказу Міністерства вугільної промисловості N 116 від 20.02.2006 )
- закупівлю товарів за державні кошти для підприємств вугільної галузі, очікувана вартість яких до 500 тис. гривень, здійснюють розпорядники коштів нижчого рівня;
( Абзац 3 пункту 3 в редакції Наказу Міністерства вугільної промисловості N 116 від 20.02.2006 )
- закупівлю послуг з наукових розробок за державні кошти здійснює головний розпорядник коштів - Міністерство незалежно від суми закупівлі;
( Абзац 4 пункту 3 в редакції Наказу Міністерства вугільної промисловості N 116 від 20.02.2006 )
- закупівлю робіт і послуг, крім послуг з наукових розробок, за державні кошти для підприємств вугільної галузі здійснюють розпорядники коштів нижчого рівня;
( Пункт 3 доповнено абзацом 5 згідно з Наказом Міністерства вугільної промисловості N 116 від 20.02.2006 )
- голові тендерного комітету Мінвуглепрому надати право підпису договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти.
( Пункт 3 доповнено частиною згідно з Наказом Міністерства вугільної промисловості N 258 від 27.04.2006 )
4. Затвердити Порядок організації та проведення процедури закупівель матеріалів та обладнання за державні кошти тендерним комітетом Міністерства (додаток 3).
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника міністра В.І.Новікова.
Міністр В.Тополов
Додаток 1
до наказу Міністерства
вугільної промисловості
України "Про створення
постійно діючого тендерного
комітету Міністерства
вугільної промисловості
України, затвердження
Положення про тендерний
комітет Міністерства
вугільної промисловості
України
та його персональний склад"
08.12.2005 N 83
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Міністерства вугільної промисловості України
1. Загальні положення
1.1. Це положення розроблено на виконання Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
1.2. Тендерний комітет (далі ТК) створюється за наказом Міністерства вугільної промисловості України з метою організації та проведення торгів (тендерів) під час здійснення Міністерством вугільної промисловості України закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб підприємств вугільної галузі.
1.3. ТК у своїй роботі керується чинним законодавством, цим Положенням, нормативними документами Міністерства вугільної промисловості України та рішеннями, які приймаються комітетом.
1.4. До складу ТК входять відповідальні працівники Міністерства вугільної промисловості України, начальники управлінь, їх заступники, начальники відділів та фахівці.
1.5. Керівництво роботою ТК здійснює голова, який призначається наказом Міністерства вугільної промисловості України.
1.6. Голова тендерного комітету організовує роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього функцій.
1.7. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться в міру потреби.
1.8. ТК зобов'язаний забезпечити збереження конфіденційності інформації, що стосується предмета його діяльності.
2. Склад та порядок створення тендерного комітету
2.1. Постійно діючий тендерний комітет формується чисельністю не менше 9 осіб.
2.2. До складу ТК входять: голова тендерного комітету, два заступники голови та члени тендерного комітету, один з яких виконує функції секретаря ТК.
2.3. Членами ТК можуть бути як представники Міністерства вугільної промисловості України, так і в разі потреби відповідних органів державної влади, інших зацікавлених організацій, зокрема особи, що працюють на громадських засадах (за їх згодою).
2.4. Головою ТК призначається перший заступник Міністра вугільної промисловості України.
2.5. Склад ТК затверджується наказом Міністерства вугільної промисловості України.
2.6. Голова ТК здійснює керівництво ТК, організовує його роботу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на ТК завдань.
2.7. Голова ТК:
- планує та проводить засідання ТК;
- звітує Міністру вугільної промисловості України про стан робіт, що виконуються ТК;
- призначає секретаря ТК;
- погоджує з Міністром вугільної промисловості України внесення змін до складу ТК;
- у разі необхідності приймає рішення щодо проведення позапланових засідань ТК;
- пропонує порядок денний засідань ТК.
2.8. Заступник голови ТК бере участь в організації роботи ТК та за дорученням голови ТК може тимчасово виконувати його обов'язки.
2.9. Секретар ТК призначається головою ТК на першому засіданні комітету зі складу його членів, що є представниками Міністерства вугільної промисловості України, про що зазначається в протоколі засідань ТК.
2.10. Секретар ТК веде та оформлює протоколи засідань ТК, забезпечує оперативне інформування членів ТК стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови ТК виконує іншу організаційну роботу.
2.11. Голова ТК, у разі відсутності секретаря на засіданні ТК, доручає тимчасово виконувати його функції іншому члену ТК.
2.12. Члени ТК на засіданнях комітету беруть участь в обговоренні та приймають рішення щодо:
- попередньої кваліфікації учасників процедури державних закупівель;
- оцінки та зіставлення тендерних пропозицій;
- визначення переможця процедури державної закупівлі;
2.13. Члени ТК зобов'язані:
- додержуватись норм чинного законодавства у сфері державних закупівель, відповідних нормативно-правових актів Міністерства вугільної промисловості України, цього положення, тендерних документів;
- об'єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції учасників процедур державних закупівель;
- забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується предмета діяльності ТК.
2.14. Члени ТК мають право:
- брати участь у всіх засіданнях тендерного комітету та формуванні його рішень;
- знайомитися з усіма матеріалами, що стосуються оцінки тендерних пропозицій учасників процедури державних закупівель;
- вносити питання на розгляд тендерного комітету, а також на зазначення своєї окремої думки до протоколу засідання тендерного комітету.
3. Функції тендерного комітету Міністерства вугільної промисловості України
3.1. Організація та проведення торгів (тендерів) здійснюється тендерним комітетом. Основними функціями тендерного комітету Мінвуглепрому є:
- вибір процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства у сфері державних закупівель;
- розміщення оголошень про здійснення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт і послуг) в офіційному бюлетені "Вісник державних закупівель" та, за потреби, в інших друкованих засобах масової інформації, у тому числі міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв'язку або шляхом розсилання запрошень виконавцям щодо участі в них та інформування учасників торгів (тендерів) про їх результати.
3.2. Проводять підготовку та розсилку тендерної документації відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
3.3. Надає роз'яснення стосовно змісту тендерної документації та внесення змін до неї.
3.4. Проводять попередню кваліфікацію учасників процедур державних закупівель у випадку її застосування.
3.5. Розробляє порядок подання, отримання, зберігання тендерних пропозицій та тендерних забезпечень від учасників процедур тендерних закупівель.
3.6. Проводить консультативно-методологічне забезпечення здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг.
3.7. Здійснює розкриття, оцінку та порівняння тендерних пропозицій.
3.8. Відхиляє тендерну пропозицію у разі:
- виконавець не відповідає кваліфікаційним вимогам;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
- виконавець не погоджується з виправленням виявленої арифметичної помилки;
- якщо має незаперечні докази того, що виконавець погоджується дати прямо або опосередковано будь-якій посадовій особі чи колишньому службовцю замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція про найм на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або на застосування замовником певного виду процедури закупівлі;

................
Перейти до повного тексту