1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


УХВАЛА
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Львівської міської ради щодо офіційного тлумачення положень абзаців другого, шостого, восьмого частини першої статті 1, частин третьої, сьомої статті 7, пункту 15 розділу XI "Перехідні положення" Закону України "Про засади державної мовної політики" у взаємозв’язку з положеннями статей 2, 5, 7, 10, 24, 140 Конституції України
м. Київ
26 лютого 2013 року
№ 7-у/2013
Справа № 2-4/2013
Конституційний Суд України у складі суддів:
Головіна Анатолія Сергійовича - головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Винокурова Сергія Маркіяновича,
Гультая Михайла Мирославовича,
Запорожця Михайла Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Овчаренка В’ячеслава Андрійовича - доповідача,
Стецюка Петра Богдановича,
Шаптали Наталі Костянтинівни,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Львівської міської ради щодо офіційного тлумачення положень абзаців другого, шостого, восьмого частини першої статті 1, частин третьої, сьомої статті 7, пункту 15 розділу XI "Перехідні положення" Закону України "Про засади державної мовної політики" від 3 липня 2012 року № 5029-VI (Голос України, 2012 р., 10 серпня) у взаємозв’язку з положеннями статей 2, 5, 7, 10, 24, 140 Конституції України .
Заслухавши суддю-доповідача Овчаренка В.А. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
1. Суб’єкт права на конституційне подання - Львівська міська рада - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень абзаців другого, шостого, восьмого частини першої статті 1, частин третьої, сьомої статті 7, пункту 15 розділу XI "Перехідні положення" Закону України "Про засади державної мовної політики" (далі - Закон) у взаємозв’язку з положеннями статей 2, 5, 7, 10, 24, 140 Конституції України .
Львівська міська рада просить дати роз’яснення, зокрема щодо:
- "співвідношення понять "органи державного управління та діловодства", "окрема самоуправна адміністративно-територіальна одиниця" з положеннями Конституції України ;
- співвідношення терміну "регіональна мова" визначеного Законом України "Про засади державної мовної політики" , та "мови національних меншин" визначених у статті 10 Конституції України ;
- обов’язковості застосування органами місцевого самоврядування абзацу другого частини першої статті 1 та частини сьомої статті 7 Закону України "Про засади державної мовної політики" як таких, що суперечать статті 10 Конституції України ;
- співвідношення поняття "регіон", яке передбачене абзацом шостим частини першої статті 1 Закону України "Про засади державної мовної політики" та визначено як окрема самоуправна адміністративно-територіальна одиниця, що може складатися з Автономної Республіки Крим, області, району, міста, селища, села та поняття "адміністративно-територіальна одиниця" - що є основною для організації і діяльності органів місцевого самоврядування;

................
Перейти до повного тексту