- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.06.2011 N 67
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
N 100 від 23.04.2018 )
Про затвердження Зміни N 4 ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень"
З метою удосконалення нормативної бази та на підставі рішення науково-технічної ради Мінрегіонбуду від 19.05.2011
N 45 НАКАЗУЮ:
3. Департаменту містобудування та архітектури (Білоус С.Я.) розмістити
Зміну на сайті Мінрегіонбуду.
4. ДП "Укрархбудінформ" (Владіміров Є.С.) забезпечити:
4.1. Видання та розповсюдження
Зміни.
4.2. Опублікування
Зміни в черговому номері офіційного видання "Інформаційний бюлетень Мінрегіонбуду".
5. Супровід
Зміни доручити державному підприємству "Державний науково-дослідний інститут проектування міст "Діпромісто", як базовій організації з науково-технічної діяльності за визначеним напрямом.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Соколова І.А.
Перший заступник Міністра М.П.Сорока
ЗАТВЕРДЖЕНО
ТА НАДАНО ЧИННОСТІ
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства України
21.06.2011 N 67
ЗМІНА N 4
до ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень"
Строк введення в дію встановлений з 1 жовтня 2011 року
Текст зміни
Примітку 1 пункту 3.6 викласти у новій редакції:
"При плануванні забудови у сейсмічнонебезпечних районах слід керуватись положеннями ДБН В.1.1-12".
Пункт 3.13 після слів" (розділ 10), протипожежних вимог," "доповнити словами"крім того, і від гаражів".
Абзаци перший та другий пункту 1(*) додатка 3.1 викласти у наступній редакції:
"Протипожежні відстані між житловими, громадськими, адміністративно-побутовими будинками промислових підприємств, багатоповерховими гаражами треба приймати за таблицею 1 (числівник), а між виробничими, сільськогосподарськими будинками, спорудами - відповідно до вимог чинних норм.
Протипожежні відстані від житлових, громадських, адміністративно-побутових будинків промислових підприємств, багатоповерхових гаражів до виробничих, сільськогосподарських будинків і споруд треба приймати згідно з таблицею 1 (знаменник)".
Додаток 3.1 доповнити пунктом 9 наступного змісту:
"До введення в дію окремих норм на проектування механізованих (автоматизованих) гаражів питання їх протипожежного захисту (влаштування шляхів евакуації, застосування автоматичних установок пожежогасіння, пожежної сигналізації, водопостачання для внутрішнього та зовнішнього пожежогасіння, влаштування протидимного захисту, систем оповіщення про пожежу, вогнезахист будівельних конструкцій тощо) повинні врегульовуватися шляхом розроблення комплексу проектних рішень забезпечення протипожежного захисту на кожний окремий гараж, погоджених з органами державного пожежного нагляду".
Абзац п'ятий пункту 6.3 вилучити.
У пункті 7.2 після слів "Пропускну здатність мережі вулиць, доріг і транспортних пересікань кількість місць зберігання автомобілів слід визначати, виходячи з "додати слово "прогнозованого"; значення "200-250" замінити на "280-350", "3-4" на "4-5", "4-5" на "2-3", "2-3" на "3-4", перед словами "25-40 вантажних автомобілів залежно від складу парку" додати слово "та". Пункт доповнити новими абзацами наступного змісту: "Мототранспортні засоби повинні враховуватися з приведенням їх до одного розрахункового типу (легковому автомобілю) з використанням наступних коефіцієнтів:
легковий автомобіль - 1 (1 умовне машино-місце зберігання);
мотоцикли та моторолери з колясками, мотоколяски - 0,5 (2 одиниці на 1 умовне машино-місце зберігання);
мотоцикли та моторолери без колясок - 0,25 (4 одиниці на 1 умовне машино-місце зберігання);
мопеди, велосипеди - 0,1 (10 одиниць на 1 умовне машино-місце зберігання).
Коефіцієнти приведення інших транспортних засобів до легкового автомобіля при визначенні розрахункової інтенсивності руху на вулицях і дорогах приймаються згідно з ДБН В.2.3-4.
Рівень автомобілізації на першочерговий період визначається розрахунком, в основу якого закладаються досягнутий рівень автомобілізації, тенденція росту кількості автомобілів у даному місті, соціально-економічні передумови розвитку міста та регіону в цілому."
Пункт 7.27 У примітці 1 до таблиці 7.1 після слів "До житлових будинків заввишки 9 поверхів і більше та до громадських будинків" додати слово "і гаражів" після слів "з двох поздовжніх сторін багатосекційних житлових будинків та громадських будинків" доповнити словом "і гаражів".
Останнє речення примітки 1 викласти у новій редакції: "До житлових громадських будинків, гаражів меншої поверховості допускається влаштування проїздів з однієї поздовжньої сторони".
Таблицю 7.1 доповнити приміткою 5(*) наступного змісту:
"При реконструкції магістральних вулиць і доріг, що знаходяться в стиснених умовах капітальної забудови, особливо в центральних історично сформованих районах міст, ширину їх смуг руху при відповідному обґрунтуванні допускається зменшувати до 3,5 м, а житлових вулиць - до 3 м".
Пункт 7.43 доповнити третім абзацом та таблицею наступного змісту:
"При розробленні проектної документації на будівництво житлових комплексів та окремих житлових будинків залежно від передбачуваної їх категорії за рівнем комфорту та соціальної спрямованості конкретизується прийнята в містобудівній документації потреба в машино-місцях для цих будинків та тип гаража чи відкритої автостоянки з використанням даних таблиці 7.4 а".
Таблиця 7.4 а
N з/п |
Тип житлового будинку і квартир за рівнем комфорту та соціальної спрямованості |
Кількість машино-місць на двох- або більшекімнатну квартиру |
для постійного зберігання автомобілів |
для тимчасового зберігання автомобілів (гостьові стоянки) |
1 |
Житлові будинки, що розміщуються у зонах міста |
|
|
центральній |
1,0 |
0,1 |
серединній |
0,8 |
0,1 |
периферійній |
0,5 |
0,1 |
2 |
Доступне житло, що будується за державної підтримки |
0,4 |
0,1 |
3 |
Житловий фонд соціального призначення (соціальне житло) |
0,1 |
0,1 |
Примітка 1. Кількість машино-місць для однокімнатних квартир визначається з використанням коефіцієнта 0,5.
Примітка 2. В умовах реконструкції кількість машино-місць на квартиру при відповідному обґрунтуванні допускається зменшувати, але не більше ніж на 20%.
Пункт 7.44 кінець речення доповнити словами "при дотриманні санітарно-гігієнічних вимог щодо планування придомової території та площі озеленення".
Пункт 7.45 викласти в новій редакції "У житлових районах із новою багатоповерховою забудовою пріоритетним типом гаражів для постійного зберігання індивідуальних легкових автомобілів повинні бути окремо розташовані багатоповерхові наземні (до 9 поверхів), підземні (до 5 поверхів) та комбіновані наземно-підземні, в тому числі і механізовані (автоматизовані) гаражі. Допускається влаштування гаражів, вбудованих у перші, цокольні й підвальні поверхи багатоповерхових житлових будинків, а також відкритих автостоянок із наступним їх перевлаштуванням у гаражі різного типу.
В умовах житлової забудови до 5 поверхів постійне зберігання легкових автомобілів має здійснюватись у малоповерхових (до 3 поверхів) окремо розташованих наземних, підземних та наземно-підземних, у тому числі й механізованих (автоматизованих) гаражах найпростіших типів, а також на відкритих автостоянках, розміщуваних на непридатних під іншу забудову ділянках.
При розміщенні об'єктів у центральних історично-сформованих районах крупніших, крупних та великих міст будівництво житлових будинків необхідно передбачати лише з підземними гаражами".
Примітка до пункту залишається.
Пункт 7.47(*). У першому абзаці значення в дужках "150-180 легкових автомобілів на 1000 жителів" замінити на "п. 7.2", в кінці абзацу слово "швидкісних" вилучити, після слів "автомобільних доріг" додати слова "безперервного руху".
Доповнити пункт 7.47(*) третім абзацом наступного змісту:
"Збільшення кількості машино-місць на існуючих боксових гаражах та на відкритих автостоянках може здійснюватися шляхом поступової надбудови над ними двох-трьох поверхів при дотриманні санітарно-гігієнічних вимог до їх облаштування (умови захисту від шуму, розсіювання атмосферного повітря, дотримання санітарних розривів)".
................Перейти до повного тексту