1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
N 67 від 24.12.2001
Про Галузевий робочий план на 2002 р. з реалізації Основних завдань та заходів Державної програми розвитку транспортно-дорожнього комплексу на 2000 - 2004 р.
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства транспорту N 922 від 29.01.2001 )
Колегія Міністерства транспорту відзначає, що на виконання п. 2.2 рішення Колегії від 10.09.2001 р. N 48 "Про стан виконання Галузевого робочого плану на 2001 р. з Основних завдань та заходів Державної програми розвитку транспортно-дорожнього комплексу на 2000 - 2004 р." державними департаментами, Укрзалізницею, Укравтодором, Укрзалізпромом розроблені Робочі плани кожної галузі на 2002 р. з урахуванням головних положень та напрямків розвитку транспортно-дорожнього комплексу, визначених Концепцією на середньостроковий період та до 2020 р.
Планом передбачено "Удосконалення механізму державного регулювання та системи управління реструктуризації" шляхом реструктуризації залізничного транспорту з розмежуванням функцій державного та господарського управління, відокремлення та приватизації підприємств, які не приймають участь у перевізному процесі, підготовки до корпоратизації судноремонтних заводів, завершення процесу відокремлення аеропортів від підприємств, що здійснюють авіаційні перевезення, з подальшою передачею цих аеропортів до сфери управління облдержадміністрацій, створення сильного конкурентоспроможного національного перевізника на авіаційному та морському транспорті, підвищення ефективності використання державного майна, бюджетних коштів та управління дорожнім господарством.
Визначаються заходи щодо "Удосконалення економічних відносин та тарифної політики, підвищення рівня транспортного обслуговування".
Особлива увага приділяється питанням: "Ствердження України як транзитної держави", "Інтеграція транспортно-дорожнього комплексу до європейської та світової транспортних систем", виконання заходів відповідно до Програми створення і функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів.
Це перш за все, створення законодавчого та нормативно-правового поля, вступ до міжнародних транспортних організацій, забезпечення реалізації Угоди про партнерство та співробітництво між Україною та ЄС з питань транспорту.
Чільне місце займає розділ "Удосконалення нормативно-правової бази функціонування галузі". Передбачається розробка та супроводження у Верховній Раді 10 законодавчих актів та внесення змін і доповнень до деяких діючих Законів.
Знайшли своє відображення питання "Забезпечення безпечної роботи транспорту, реалізації заходів щодо ресурсозбереження та охорони навколишнього середовища".
Окреслені шляхи "Оновлення основних фондів, удосконалення їх структури та розвитку інвестиційної діяльності", виходячи з наявних джерел фінансування.
Разом з тим, аналіз поданих до Мінтрансу Робочих планів свідчить, що окремі заходи не містять конкретизованих напрямків роботи з реалізації Основних завдань та заходів Державної програми розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на 2000 - 2004 р., схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2000 р. N 1931, не враховують обмеженість фінансування з Державного бюджету окремих напрямків розвитку галузі.
До цього часу залишаються неврегульованими питання порядку оформлення та видачі дозволів на здійснення міжнародних автотранспортних перевезень, практично некоординованою система управління автотранспортним процесом на місцях обласними автотранспортними об'єднаннями, маючи на меті злагоджений державний підхід до цього виду перевезень.
Неврегульованість питань компенсації збитків від пільгових перевезень пасажирів призводить до збиткової діяльності пасажирських автоперевезень, викликає соціальну напругу в суспільстві через відмову окремих автоперевізників в пільгових перевезеннях відповідно до чинного законодавства.

................
Перейти до повного тексту