- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ
УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про внесення змін до наказу Держархбудінспекції України від 23.03.2012 № 45
"4. Аналіз та звітність ведення правової та претензійно-позовної роботи
4.1. Юридична служба відповідної інспекції проводить постійний моніторинг та аналіз результатів ведення правової, претензійно-позовної роботи та стану виконавчого провадження.
4.2. Юридична служба забезпечує підготовку та подання до п'ятого числа місяця, наступного за звітним кварталом, Відділу нормативно-правового забезпечення Держархбудінспекції України щоквартальної інформації:
про стан організації правової роботи за формою згідно з додатком 1;
про стан виконавчого провадження за формою згідно з додатком 2;
про стан претензійно-позовної роботи за формою згідно з додатком 3.
4.3. Юридична служба інспекції у справах, в яких нею забезпечується представництво інтересів Держархбудінспекції України, подає до п'ятого числа місяця, наступного за звітним, Відділу нормативно-правового забезпечення Держархбудінспекції України щомісячний звіт про розгляд судами таких справ за формою згідно з додатком 4.
4.4. Кожні півроку Юридична служба здійснює узагальнення стану правової, претензійно-позовної роботи та виконавчого провадження у довільній письмовій формі, яке повинно містити таку інформацію:
кількість, форми та тематика наданих роз'яснень застосування законодавства, а також наданих правових консультацій юридичною службою за звітний період;
стисла характеристика претензійно-позовної роботи та представництва в судах (обсяги, структура). В яких формах узагальнюється та використовується інформація щодо претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судах (наприклад: ведення реєстру судових справ, надання звітів керівництву періодично або за вимогою);
основні причини та умови, що стали підставами для звернення до суду, або прийняття рішення не на користь відповідної інспекції;
характеристика організації роботи, пов'язаної з укладанням договорів (контрактів), у тому числі обсяги договірної роботи, наявність у юридичній службі примірників або оригіналів укладених договорів центральних органів виконавчої влади;
кількість проектів нормативно-правових актів, опрацьованих юридичною службою, та підготовлених пропозицій до таких актів;
стисла характеристика стану виконавчого провадження, дії юридичної служби щодо налагодження роботи з органами державної виконавчої служби.
Узагальнення стану правової, претензійно-позовної роботи та виконавчого провадження підписується керівником відповідної інспекції та надсилається до Держархбудінспекції України до 5 числа місяця, наступного за останнім місяцем у звітному півріччі".
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Держархбудінспекції України
23.03.2012 № 45
(в редакції наказу
Держархбудінспекції України
від 27.03.2013 № 65)
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про стан правової роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у ____________ області за ___ квартал 20__ р.
Інформація про стан правової роботи за ________квартал 20 __ р. |
Кількість опрацьованих звернень, листів, скарг тощо (зазначається кількісний показник наданих відповідей юридичною службою на звернення громадян, підприємств, організацій, установ, органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади тощо) |
Загальна кількість |
Кількість опрацьованих наказів (зазначаються накази, підготовлені як безпосередньо юридичною службою, так і накази, у підготовці яких юридична служба брала участь) |
Загальна кількість |
Кількість опрацьованих договорів (зазначаються договори, підготовлені як безпосередньо юридичною службою, так і договори, у підготовці яких юридична служба брала участь) |
Загальна кількість |
Кількість нарад, проведених за участю представника юридичної служби відповідної інспекції (зазначаються наради, що проходили безпосередньо у відповідній інспекції, та інші наради, організовані органами місцевого самоврядування, відповідними державними адміністраціями тощо) |
Загальна кількість |
Кількість працівників, що проходили підвищення кваліфікації (зазначається інформація щодо проходження підвищення кваліфікації, результатом якої є отримання документа про таке підвищення) |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація
щодо назви та кадрового складу юридичної служби Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в ____________ області за ___ квартал ____________ 20__ р.
Назва юридичної служби |
Кількість одиниць в юридичній службі по штату із зазначенням назв посад |
Фактична кількість працівників |
|
Начальник відділу |
|
Заступник начальника відділу |
|
Завідувач сектором |
|
Головний спеціаліст |
|
Додаток 2
до наказу Держархбудінспекції України
23.03.2012 № 45
(в редакції наказу Держархбудінспекції України
від 27.03.2013 № 65)
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про стан виконавчого провадження в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в ____________ області за ___ квартал 20__ р.
Загальна кількість постанов, переданих до органів ДВС |
Загальна кількість |
Загальна кількість постанов, що виконані |
Загальна кількість |
Загальна кількість постанов, що залишаються на виконання в органах ДВС |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість постанов про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, направлених до органів державної виконавчої служби |
Загальна кількість |
Кількість постанов про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, що виконані |
Загальна кількість |
Кількість постанов про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, що перебувають на виконанні в органах державної виконавчої служби (зазначити причини невиконання постанов та заходи, вжиті щодо забезпечення їх виконання) |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість постанов по справі про адміністративне правопорушення, направлених до органів державної виконавчої служби |
Загальна кількість |
Кількість постанов по справі про адміністративне правопорушення, що виконані |
Загальна кількість |
Кількість постанов по справі про адміністративне правопорушення, що перебувають на виконанні в органах державної виконавчої служби (зазначити причини невиконання постанов та заходи, вжиті щодо забезпечення їх виконання) |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість інших виконавчих документів, переданих до органів державної виконавчої служби |
Загальна кількість |
Кількість інших виконавчих документів, що виконані |
Загальна кількість |
Кількість невиконаних інших виконавчих документів |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 3
до наказу Держархбудінспекції України
23.03.2012 № 45
(в редакції наказу Держархбудінспекції України
від 27.03.2013 № 65)
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
щодо стану претензійно-позовної роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю ____________ за ___ квартал 20__ р.
Кількість справ, що перебувала у провадженні (зазначається загальний кількісний показник справ у наростаючому порядку) |
Загальна кількість справ, що перебували у провадженні |
Кількість справ, провадження в яких закрито (зазначається кількісний показник справ у наростаючому порядку, щодо яких винесено рішення суду, що набрало законної сили та стосовно якого відсутня більше як 3 місяці будь-яка інформація щодо оскарження такого рішення) |
Загальна кількість справ, провадження в яких закрито |
Кількість справ, провадження в яких триває (зазначається кількісний показник справ у наростаючому порядку, судовий розгляд яких продовжується, відсутнє судове рішення, що набрало законної сили або щодо якого наявна інформація про його оскарження) |
Загальна кількість справ, провадження в яких триває |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація щодо кількості справ за ______ квартал 20 __ р. за стороною (зазначається кількісний показник справ в залежності від того, ким у даній справі є відповідна інспекція) |
Позивач (зазначається інформація про справи, позови в яких подано як безпосередньо Інспекцією, так і прокуратурою в інтересах інспекції) |
Загальна кількість справ |
Відповідач |
Загальна кількість справ |
Третя особа |
Загальна кількість справ |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація про кількість пред'явлених або поданих претензій та позовів за ____________ квартал 20__ р. |
Кількість пред'явлених претензій |
Загальна кількість претензій |
Кількість поданих позовів (зазначаються позови, які подані лише безпосередньо інспекцією) |
Загальна кількість позовів |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація щодо кількості справ за предметом спору за ___ квартал 20__ р. |
Про скасування постанов про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування |
Загальна кількість |
Про скасування постанов по справі про адміністративне правопорушення |
Загальна кількість |
Про знесення |
Загальна кількість |
Про приведення у попередній стан |
Загальна кількість |
Про скасування припису |
Загальна кількість |
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
I |
II |
III |
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту