- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Порядку договірної роботи в Державному казначействі України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного
казначейства
N 258 від 30.06.2009
N 556 від 31.12.2009 )
З метою запровадження єдиного порядку ведення договірної роботи, реєстрації та забезпечення схоронності всіх договорів, що укладаються від імені Державного казначейства України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення договірної роботи в Державному казначействі України (додається).
2. Встановити, що відповідальними за забезпечення належного виконання договорів, що укладаються від імені Державного казначейства України, є керівники структурних підрозділів Державного казначейства України, визначені головними виконавцями доручень щодо їх розробки або узгодження.
3. Керівникам структурних підрозділів Державного казначейства України надати копії всіх договорів, що були укладені від імені Державного казначейства України, Юридичному управлінню.
4. Начальнику Управління організації діловодства та контролю виконавської дисципліни (Ливун С.В.) довести цей наказ до відома заступникам Голови та керівникам самостійних структурних підрозділів Державного казначейства України.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
12.03.2007 N 57
ПОРЯДОК
ведення договірної роботи в Державному казначействі України
( Нумерацію розділів арабськими цифрами замінено на нумерацію розділів римськими цифрами згідно з Наказом Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
I. Загальні положення
1.1 Порядок ведення договірної роботи Державним казначейством України (далі - Порядок) визначає загальні засади організації робіт із укладання, виконання договорів та контролю за їх виконанням, реєстрації, зберігання та ведення реєстру договорів Державним казначейством України (далі - ДКУ), крім контрактів, що укладаються відповідно до законодавства про працю, відповідно до Річного плану закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти.
1.2. Цей Порядок розроблено відповідно до актів законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти,
Цивільного кодексу України,
Господарського кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.2005
N 1232 "Питання Державного казначейства України", інших законодавчих та нормативно-правових актів.
( Пункт 1.2 в редакції Наказу Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
II. Порядок укладення договорів
2.1. ДКУ може бути укладено договір у двох випадках: за результатами проведеної процедури державної закупівлі або без проведення процедури державної закупівлі, якщо така закупівля не підпадає під вимоги законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти (за рішенням Голови ДКУ або його заступника).
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
2.2. Порядок укладення договорів за результатами проведеної процедури закупівлі за державні кошти:
2.2.1. Річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, який затверджується відповідно до законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, є базовим планом щодо укладення договорів в ДКУ та затверджується головою тендерного комітету.
( Підпункт 2.2.1 пункту 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
2.2.2. Однією із складових тендерної документації є основні умови до проекту договору, які обов'язково повинні бути включені до договору про закупівлю.
Проект договору або основні умови, які обов'язково повинні бути включені до договору про закупівлю, попередньо перед проведенням процедури закупівлі візуються відповідальним виконавцем ДКУ і передаються на розгляд та візування до зацікавлених структурних підрозділів ДКУ, фінансового та юридичного підрозділів.
2.2.4. Після проведення процедури закупівлі, визначення переможця та оформлення виконавцем - суб'єктом господарювання договору останній передається відповідальним структурним підрозділам ДКУ для підписання.
2.3. Порядок укладення договорів, на які не поширюється дія законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти:
( Пункт 2.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
2.3.1. Укладення кожного договору без проведення процедури державної закупівлі можливе лише у випадках, передбачених чинним законодавством, та проводиться на підставі річного плану закупівель.
2.3.2. Під час укладення договору без проведення процедур державних закупівель відповідальний структурний підрозділ ДКУ виконує роботи щодо аналізу та первинного погодження з можливими виконавцями - суб'єктами господарювання одержаного проекту договору, а саме:
1) перевіряє наявність відповідних ліцензій, патентів, інших дозвільних документів на реалізацію товару, надання робіт, послуг;
2) здійснює перевірку договірних документів на їх відповідність актам законодавства;
3) аналізує та готує висновки щодо прийнятності для ДКУ вартості за договором;
4) інформує Голову ДКУ або його заступника про результати розгляду матеріалів проекту договору та про потенційного виконавця за договором.
У разі прийняття рішення щодо укладення проекту договору та після оформлення виконавцем - суб'єктом господарювання договору останній передається відповідальним структурним підрозділом ДКУ для підписання.
Якщо погодження проекту договору з виконавцем не досягнуто, відповідальний підрозділ ДКУ повідомляє про його непогодження Голову ДКУ або його заступника.
2.3.3. Проект договору має містити істотні умови договору. Істотними умовами договору є ті, які визначені такими за законодавством або необхідні для договорів цього виду, а також всі ті умови, щодо яких за заявою однієї зі сторін має бути досягнуто згоди, зокрема:
1) предмет, об'єкт договору;
2) сторони за договором;
3) зобов'язання (права та обов'язки сторін) за договором;
4) ціна за договором;
5) способи забезпечення виконання зобов'язань за договором (неустойка, завдаток, порука, гарантія, застава);
6) порядок здійснення розрахунків за договором;
7) термін виконання за договором;
8) відповідальність за договором;
9) форс-мажор;
10) інші умови договору.
2.4. Відповідальний структурний підрозділ ДКУ здійснює погодження наданого виконавцем - суб'єктом господарювання проекту договору з підрозділами фінансового забезпечення, відділом державних закупівель та юридичним. У разі необхідності такий проект договору також погоджується іншими зацікавленими структурними підрозділами ДКУ.
Підрозділ фінансового забезпечення ДКУ перевіряє проект договору на відповідність вимогам актів законодавства в частині, що стосується вартості товарів, робіт та послуг, порядку та форми розрахунків, розглядає калькуляцію кошторисної вартості товарів (робіт, послуг) і в разі відсутності зауважень погоджує проект договору.
Юридичний підрозділ ДКУ, за наявності погодження керівників заінтересованих структурних підрозділів, здійснює проведення правової оцінки проекту договору, зокрема встановлення відповідності вимогам чинного законодавства положень, викладених у проекті договору, наявності в договорі (можливих відповідно до предмету договору) способів забезпечення виконання умов договору та визначення в договорі санкцій щодо неналежного (неякісного, несвоєчасного) виконання умов договору і в разі відсутності зауважень погоджує проект договору.
( Абзац третій пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
N 556 від 31.12.2009 )
Відділ державних закупівель перевіряє проект договору на відповідність плану закупівлі.
2.5. Керівники структурних підрозділів ДКУ, що здійснюють погодження проекту договору, зобов'язані забезпечити:
1) реєстрацію в журналі реєстрації вхідної кореспонденції всієї документації за проектом договору, що надходить на погодження;
2) виконання протягом трьох робочих днів робіт щодо погодження (підготовки та надання зауважень у разі необхідності) проектів договорів, що надаються відповідальним структурним підрозділом ДКУ.
2.6. Відповідальний структурний підрозділ органу ДКУ два екземпляри погодженого проекту договору передає Голові ДКУ або його заступнику на підпис.
2.7. Після підписання проектів договорів Головою ДКУ або його заступником відповідальний структурний підрозділ ДКУ всі його оригінальні примірники подаються до Юридичного департаменту для реєстрації.
( Пункт 2.7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного казначейства
N 258 від 30.06.2009 )
................Перейти до повного тексту