1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
19.01.2011 N 54
Про заяву ПрАТ "Житомирська радіокомпанія, ЛТД", м. Житомир, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 1195-м від 10.03.2004)
Розглянувши заяву ПрАТ "Житомирська радіокомпанія, ЛТД", м. Житомир (юридична та фактична адреси: вул. Яна Гамарника, 6-а, м. Житомир, 10006; директор Андрій Васильович Корнаухов), про продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 1195-м від 10.03.2004 (ефірне радіомовлення: частота 106,1 МГц у м. Житомирі, потужність передавача - 2,0 кВт, обсяг мовлення - 8 годин на добу у відрізках часу, мова: українська), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії на мовлення НР N 1195-м від 10.03.2004 ПрАТ "Житомирська радіокомпанія, ЛТД", м. Житомир, з використанням частоти 106,1 МГц у м. Житомирі, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "Z радіо 106,1 FM";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - згідно з додатком 3 до рішення.
2. Оператор телекомунікацій - ПрАТ "Житомирська радіокомпанія, ЛТД", м. Житомир.
3. Ліцензійний збір та плата за переоформлення ліцензій на мовлення та провайдерів програмної послуги нараховуються згідно Закону України N 2822 "Про внесення змін до статті 31 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", який набрав чинності 13 січня 2011 року. Закон передбачає, що Методику розрахунків розмірів ліцензійного збору за видачу або продовження строку дії ліцензій на мовлення, ліцензій провайдера програмної послуги, визначення розміру плати за переоформлення ліцензії та видачу дубліката ліцензії на мовлення, ліцензії провайдера програмної послуги (далі - Методика) затверджує Кабінет Міністрів України.
Після офіційного оприлюднення (набрання чинності) постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Методики Національна рада приймає окреме рішення, яким визначає розмір ліцензійного збору (плати за переоформлення).
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії на мовлення НР N 1195-м від 10.03.2004. При видачі ліцензії на мовлення з продовженим строком дії попередній додаток 1 до ліцензії на мовлення НР N 1195-м від 10.03.2004 вважається недійсним та вилучається.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на управління: ліцензування телерадіомовлення, фінансово-економічне, контрольно-аналітичне, правового забезпечення та науково-технічного і частотного розвитку.
Голова Національної ради
Заступник голови
Національної ради
В.Манжосов

Л.Мудрак
Додаток 1
до рішення Національної ради
19.01.2011 N 54
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ПрАТ "Житомирська радіокомпанія, ЛТД", м. Житомир
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі":
українська;
II. Частка програм власного виробництва:
4 години на добу, 50%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):
8 годин на добу, 100%;
IV. Формат (відповідно до програмної концепції):
розважально-культурологічний;
V. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.
хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Програми та
передачі, які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
15
хвилин
15
хвилин
15 хвилин --- ---
2 Культурно-
мистецькі
передачі
30
хвилин
30
хвилин
30 хвилин --- ---
3 Науково-
просвітницькі
передачі
15
хвилин
15
хвилин
15 хвилин --- ---
4 Розважально-
музичний
(в т.ч.:
музичні
передачі,
інтерактивні
передачі,
ігрові шоу,
передачі по
заявках
тощо...)
6 годин
30
хвилин
3
години
6 годин
30 хвилин
--- ---
5 Підбірка
музичних творів
(для
радіомовлення)
--- --- --- --- ---
6 Дитячі
передачі
--- --- --- --- ---
7 Фільмопоказ
(для
телебачення)
--- --- --- --- ---
8 Інше:
реклама 10 хвилин --- 10 хвилин --- ---
елементи
оформлення
ефіру
10
хвилин
--- 10 хвилин --- ---
анонси 10 хвилин --- 10 хвилин --- ---
телеторгівля --- --- --- --- ---

................
Перейти до повного тексту