- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
Про зміни і доповнення до Інструкції про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою
чинності Інструкції Національної служби посередництва
і примирення
N 35 від 03.05.99, до
якої вносились зміни )
Згідно з положеннями статті
15 Закону України
"Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", пунктом 3, підпунктами 1), 3), 15-17) пункту 4, пунктом 7 Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року
N 1258/98, із змінами та доповненнями, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року
N 1393/2000 "Питання Національної служби посередництва і примирення", та з метою подальшого удосконалення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни та доповнення до Інструкції про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення, затвердженої наказом НСПП від 3 травня 1999 року
N 35, із змінами та доповненнями, внесеними наказами НСПП від 06.08.99 р.
N 75 та від 3.07.2000 р.
N 54, виклавши її в новій редакції (додається).
2. Структурним підрозділам центрального апарату НСПП, відділенням НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, представнику НСПП у місті Севастополі:
2.1. забезпечити дотримання положень Інструкції в практичній аналітично-інформаційній діяльності;
2.2. в місячний термін внести необхідні зміни та доповнення в систему обліку та аналізу даних про колективні трудові спори (конфлікти), що знаходяться на розгляді структурних підрозділів НСПП.
3. Відділу аналітично-інформаційної роботи НСПП та відділу прогнозування і статистики НСПП забезпечити надання необхідної методичної допомоги структурним підрозділам НСПП в ході реалізації положень Інструкції.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови Національної служби посередництва і примирення Климова В.В.
Голова Національної служби посередництва і примирення | В.М.Руденко |
Затверджено
Наказ Національної служби
посередництва і примирення
від 3 травня 1999 року N 35,
із змінами, та доповненнями,
внесеними наказами НСПП від
06 серпня 1999 року N 75, від
03 липня 2000 року N 54
( v0054299-00 ),
від 25 січня 2001 року N 47
Інструкція про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення
1. Загальні положення
1.1. Ця інструкція (далі - Інструкція) визначає зміст, форми, порядок, основні завдання та строки здійснення аналітично-інформаційної діяльності структурними підрозділами центрального апарату Національної служби посередництва і примирення (далі - НСПП), її відділеннями в Автономній Республіці Крим та областях, представником НСПП у місті Севастополі.
1.2. Основні завдання аналітично-інформаційної діяльності - це здійснення комплексу аналітично-інформаційних заходів, спрямованих на:
- збір, вивчення, узагальнення та аналіз інформації про стан соціально-трудових відносин; колективних трудових спорів (конфліктів) та причини їх виникнення; висунуті найманими працівниками вимоги і оцінку їх обгрунтування;
- організацію оперативного проходження інформації з означених вище питань до центрального апарату НСПП;
- прогнозування колективних трудових спорів (конфліктів) з метою їх попередження та сприяння своєчасному вирішенню;
- створення бази даних та механізму обміну інформацією та матеріалами для створення умов сприяння взаємодії сторін у процесі врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів) та їх вирішення відповідно до вимог чинного законодавства;
- інформування населення через засоби масової інформації (далі - ЗМІ) про діяльність НСПП щодо сприяння поліпшенню соціально-трудових відносин та запобігання виникненню колективних трудових спорів.
1.3. Суб'єктами аналітично-інформаційної діяльності є відділи аналітично-інформаційної роботи, прогнозу і статистики, юридичний, розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів), по роботі в містах Києві та Севастополі НСПП, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, представник НСПП у місті Севастополі.
1.4. Основними принципами, на яких базується аналітично-інформаційна діяльність, є:
- цілісність і повнота;
- своєчасність;
- об'єктивність і достовірність;
- обгрунтованість.
2. Види аналітично-інформаційної діяльності НСПП та строки її здійснення
2.1. Аналітично-інформаційна діяльність здійснюється суб'єктами аналітично-інформаційної діяльності шляхом:
- оперативного інформування з питань виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), у тому числі страйків та інших акцій протесту, пов'язаних із ускладненням соціальних-трудових відносин;
- підготовки щомісячної статистичної звітності про колективні трудові спори (конфлікти);
- підготовки звітів за перший квартал, перше півріччя, 9 місяців і за рік про свою діяльність;
- підготовки довідок про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори (конфлікти) в окремих галузях народного господарства або в регіонах;
- інформування громадськості про діяльність НСПП через засоби масової інформації;
- застосування інших форм і напрямів аналітично-інформаційної діяльності.
2.2. За термінами аналітично-інформаційна діяльність НСПП поділяється на оперативну (щотижневу і термінову), місячну, квартальну та постійну залежно від її виду.
3. Оперативне інформування
3.1. Суб'єктами оперативного інформування голови НСПП (заступника голови НСПП) є суб'єкти аналітично-інформаційної діяльності, а саме:
- структурні підрозділи центрального апарату НСПП: відділ аналітично-інформаційної роботи, юридичний відділ, відділ прогнозування і статистики, відділ розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів), відділ по роботі в містах Києві та Севастополі;
- відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, представник НСПП у місті Севастополі.
3.2. Зміст, форми та порядок оперативного інформування:
3.2.1. Оперативне інформування здійснюється за встановленими формами і містить відомості про:
- виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) впродовж декади звітного місяця (форма Фс N 1);
- колективні трудові спори (конфлікти), які зняті з контролю впродовж декади звітного місяця (форма Фс N 2);
- страйки, що відбулися (форма Фс N 3 - термінова - по кожному страйку), та акції протесту, мітинги, пікетування або інші дії, пов'язані з ускладненням соціально-трудових відносин та припиненням роботи на підприємствах, в організаціях, установах (у довільній формі).
Означені вище форми разом із рекомендаціями щодо їх заповнення подаються в додатку N 1.
3.2.2. Відділ НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях 1, 11, 21 числа кожного місяця до 10 години ранку передають зібрані за декаду дані (по телефону, факсом) до відділу прогнозування і статистики НСПП за формами, встановленими в п.3.2.1.
3.2.3. З питань, що за своїм змістом вимагають невідкладного інформування та реагування (виникнення моменту страйку, в тому числі стихійного, оголошення акції протесту, мітингів, пікетувань або інших дій, пов'язаних з ускладненням соціально-трудових відносин та припиненням роботи на підприємствах, в організаціях, установах тощо), начальник відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, начальники відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях інформують голову НСПП негайно.
4. Щомісячна статистична звітність про колективні трудові спори (конфлікти)
4.1. Виконавцями щомісячних статистичних звітів про колективні трудові спори (конфлікти)
на виробничому і територіальному рівнях - відділ НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях;
на національному, галузевому рівнях, а також виробничому рівні в разі, якщо діяльність підприємства поширюється на територію декількох адміністративно-територіальних одиниць, - відділ розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів) НСПП.
4.2. Зміст, форми та порядок підготовки щомісячних статистичних звітів:
4.2.1. Щомісячні статистичні звіти про колективні трудові спори (конфлікти) відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях готуються за підсумками вивчення в регіонах питань, що входять до компетенції НСПП, і подаються ними до 5 числа наступного за звітним місяця.
4.2.2. Щомісячний статистичний звіт про колективні трудові спори (конфлікти) має включати дані, передбачені формою N 1-КТС, затвердженою наказами НСПП від 09.11.2000 р.
N 95 та від 18.01.2001 р.
N 40.
4.2.3. За даними щомісячних статистичних звітів відділ прогнозування і статистики та відділ аналітично-інформаційної роботи НСПП:
- актуалізують базу даних колективних трудових спорів (конфліктів) та їх характеристик, висунутих найманими працівниками вимог та даних щодо арбітрів і посередників;
- у випадку виявлення розбіжностей або помилок у наданій інформації вживають заходи щодо їх усунення;
- узагальнюють дані та аналізують стан, тенденції, динаміку соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів).
5. Звіт НСПП про свою діяльність
5.1. Виконавцями звіту про свою діяльність за конкретний період є всі суб'єкти аналітично-інформаційної діяльності НСПП.
5.2. Проект звіту НСПП про діяльність за перший квартал, перше півріччя, 9 місяців і за рік готується відділами аналітично-інформаційної роботи та прогнозування і статистики НСПП на базі звітів структурних підрозділів центрального апарату НСПП і звітів відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях і подається голові НСПП впродовж 10 днів після терміну, встановленого для цих структурних підрозділів.
Звіти відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, а також відділів НСПП за перше півріччя та за рік подаються голові НСПП в строк до 15 числа місяця наступного за звітним періодом, а за перший квартал і 9 місяців - до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, за формами, поданими в додатках N 2 та N 3.
5.2.2. Звіти відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях мають включати аналіз стану, динаміки, домінуючих тенденцій в соціально-трудових відносинах та прогноз ситуації щодо їх розвитку; загальну характеристику колективних трудових спорів (конфліктів), висунутих найманими працівниками вимог; результатів діяльності відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях щодо сприяння взаємодії сторін соціально-трудових відносин під час врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів) та здійснення посередництва і примирення з метою своєчасного їх вирішення.
Звіт складається із описової частини і додатків, у яких наводяться узагальнені дані відносно характеристик колективних трудових спорів (конфліктів) та показників, що характеризують стан соціально-трудових відносин або впливають на них. Перелік форм та роз'яснення щодо їх заповнення надаються в додатку N 2.
5.2.3. При підготовці звіту його виконавці повинні дотримуватись в описовій частині наступної структури викладення матеріалу:
- оцінка стану соціально-трудових відносин у цілому, в розрізі районів та галузей економіки, визначення динаміки та тенденцій їх розвитку; а також щодо регіонів, галузей, виробництв, де ситуація в сфері соціально-трудових відносин найбільш ускладнена;
- характеристика колективних трудових спорів (конфліктів) у розрізі районів, галузей, стадій їх розгляду та вирішення (статистичні дані щодо виникнення та врегулювання колективних трудових спорів узагальнюються в формах Фс N 7, Фс N 8, Фс N 9 (додаток N 2); аналіз динаміки основних тенденцій виникнення та врегулювання спорів;
- аналіз вимог, висунутих найманими працівниками під час виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) (додаток N 3), та узагальнений перелік законодавчих і нормативно-правових актів, порушення яких спричинило виникнення розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин, відповідно до вимог Інструкції про порядок здійснення аналізу висунутих найманими працівниками вимог, виявлення та узагальнення причин колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом НСПП від 22.05.2000 р. N 39 з наступними змінами та доповненнями;
- аналіз причин виникнення колективних трудових спорів (конфліктів);
- аналіз страйків як крайніх засобів вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
- сприяння з боку структурних підрозділів НСПП взаємодії сторін соціально-трудових відносин у процесі врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів);
- інформація про заходи структурних підрозділів НСПП щодо сприяння врегулюванню колективних трудових спорів та поліпшення соціально-трудових відносин і забезпечення ефективної діяльності підрозділів;
- висновки щодо загальної ситуації стосовно виникнення та розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів), вжиття упереджувальних заходів щодо недопущення спорів (конфліктів) з метою поліпшення загального стану соціально-трудових відносин;
- інформування громадськості про діяльність структурних підрозділів НСПП та формування громадської думки щодо необхідності правового вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
В звіті можуть бути висвітлені й інші питання, що стосуються роботи структурних підрозділів НСПП.
В річному звіті додатково подається інформація про організаційну, кадрову роботу, матеріально-фінансове, господарське забезпечення діяльності структурного підрозділу.
5.2.4. Юридичний відділ НСПП готує як складову частину звітів НСПП за квартал, півріччя, 9 місяців, за рік узагальнюючі аналітичні матеріали щодо практики застосування законодавства з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), порушень чинного законодавства в процесі вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), забезпечення дотримання законності в діяльності структурних підрозділів НСПП, пропаганди правових знань з питань діяльності НСПП і направляють ці матеріали у відділ аналітично-інформаційної роботи для зведення у проект звіту НСПП у строки, визначені у п.5.2.1 даної Інструкції.
5.2.5. Відділ розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів) НСПП готує як складову частину звітів НСПП за квартал, півріччя, 9 місяців, за рік узагальнені аналітичні матеріали щодо сприяння та посередництва у вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів), в тому числі і колективних трудових спорів (конфліктів) на національному і галузевому рівнях, а також на виробничому рівні, якщо діяльність підприємств поширюється на декілька адміністративно-територіальних одиниць, реєстрації висунутих працівниками вимог та колективних трудових спорів (конфліктів), участі відділу у вирішенні спорів (конфліктів) та щодо інших питань, визначених Положенням про відділ, і направляє ці матеріали у відділ аналітично-інформаційної роботи для зведення у проект звіту НСПП у строки, визначені у п.5.2.1 даної Інструкції.
5.2.6. Відділ прогнозування і статистики НСПП готує як складову частину звітів НСПП за квартал, півріччя, 9 місяців, за рік узагальнені статистичні матеріали стосовно соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів), результатів діяльності НСПП щодо запобігання або вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), а також прогноз змін у соціально-трудових відносинах та щодо ймовірності виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) на наступне півріччя з метою їх попередження чи сприяння своєчасному вирішенню. Узагальнюючі матеріали відділ направляє у відділ аналітично-інформаційної роботи для зведення у проект звіту НСПП у строки, визначені у п. 5.2.1 даної Інструкції.
5.2.7. Відділ аналітично-інформаційної роботи здійснює всебічний аналіз звітів структурних підрозділів НСПП, готує проект звіту про діяльність НСПП за квартал, півріччя, 9 місяців, за рік і подає на розгляд і затвердження голові НСПП у визначені у п. 5.2.1 даної Інструкції строки.
Проект звіту НСПП як обов'язкові має включати наступні розділи:
- Аналіз стану та динаміки соціально-трудових відносин.
- Аналіз колективних трудових спорів (конфліктів) за територіальною та галузевою ознаками.
- Аналіз вимог, висунутих найманими працівниками у колективних трудових спорах (конфліктах).
- Аналіз причин виникнення колективних трудових спорів (конфліктів).
- Аналіз страйків як крайніх засобів вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
- Заходи НСПП щодо поліпшення соціально-трудових відносин, запобіганню чи вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
- Правове забезпечення діяльності НСПП та здійснення примирних процедур.
- Прогноз змін у соціально-трудових відносинах, виникнення колективних трудових спорів (конфліктів).
- Організаційно-методична робота НСПП. Робота з кадрами.
- Інформування громадськості про діяльність НСПП та формування громадської думки щодо необхідності вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) правовим шляхом.
- Фінансово-господарське забезпечення діяльності НСПП.
Проект звіту НСПП може додатково включати й інші розділи.
5.2.8. Звіти структурних підрозділів центрального апарату НСПП про підсумки діяльності конкретного підрозділу за звітний період відповідно до покладених на нього завдань, та виконання заходів, передбачених планом роботи НСПП, доручень голови НСПП, тощо готуються керівниками цих підрозділів у обсягах та у строки, визначені головою НСПП.
6. Довідка про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори (конфлікти) в окремих галузях народного господарства або регіонах
6.1. Виконавцями довідки про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори (конфлікти) в окремих галузях народного господарства або регіонах (далі - Довідка) є відділ НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, відповідні структурні підрозділи центрального апарату НСПП.
6.2. Зміст, структура, терміни, порядок підготовки Довідки.
6.2.1. Зміст та структура Довідки визначаються, виходячи із переліку питань, які необхідно висвітлити при її підготовці і які, в залежності від специфіки галузі, розробляються і надсилаються відділом аналітично-інформаційної роботи НСПП до виконавців - структурних підрозділів НСПП не пізніше як за два місяці до встановленого терміну подання довідки.
6.2.2. При вивченні питань про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори (конфлікти), що виникли на підприємствах, установах, організаціях галузі, аналіз здійснюється в цілому та в розрізі її підгалузей і видів діяльності в цілому та окремо по кожній підгалузі.
За результатами вивчення розділи довідки щодо загального стану соціально-трудових відносин та характеристики колективних трудових спорів викладаються за галузевою ознакою, а не за територіальним принципом, тобто аналіз подається по кожній підгалузі окремо.
6.2.3. При вивченні цих питань в окремому регіоні аналіз проводиться комплексно:
- в розрізі адміністративно-територіальних одиниць, що входять до регіону, і підприємств, установ, органіацій галузей, що діють в адміністративно-територіальних одиницях;
- в цілому по регіону.
6.2.4. Терміни підготовки Довідки встановлюються відповідно до плану роботи НСПП та планів роботи структурних підрозділів НСПП.
7. Інформування громадськості про діяльність НСПП через засоби масової інформації
7.2. Суб'єктами інформування громадськості є голова НСПП, заступник голови НСПП, керівники структурних підрозділів НСПП.
7.3. Метою інформування громадськості є:
7.3.1. Формування об'єктивної громадської думки через розповсюдження, обнародування інформації про діяльність НСПП, її структурних підрозділів щодо сприяння поліпшенню соціально-трудових відносин, попередження чи сприяння своєчасному вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів), їх прогнозування.
7.3.2. Поширення узагальнюючої інформації стосовно кількості, динаміки, причин виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), результатів перевірки повноважень представників сторін трудового спору (конфлікту), відповідності чинному законодавству примирних процедур, ефективності і доцільності правових шляхів вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) та ін.
7.3.3. Обнародування пропозицій НСПП щодо вдосконалення законодавства з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
7.3.4. Всебічне залучення представників ЗМІ до системного та своєчасного реагування і висвітлення у пресі, на радіо, телебаченні проблем, пов'язаних з причинами виникнення розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин, використання потенціалу ЗМІ для запобігання чи врегулювання вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
7.4. Форми інформування громадськості:
7.4.1. НСПП та її структурні підрозділи періодично інформують громадськість шляхом публічного поширення друкованої чи усної інформації.
7.4.2. Формами інформування є:
- виступи, інтерв'ю в засобах масової інформації;
- прес-конференції;
- статті, аналітичні матеріали в друкованих виданнях (газетах, журналах, збірниках, бюлетенях, довідниках тощо);
- доповіді, виступи, повідомлення на конференціях, семінарах, симпозіумах та ін.
8. Інші напрями аналітично-інформаційної діяльності
8.1. Вивчення, аналіз, узагальнення та впровадження в практику роботи вітчизняного та іноземного досвіду вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
8.2. Співпраця з науковими організаціями, установами та вченими в питаннях розробки науково обгрунтованих навчальних програм, експертних оцінок, методик, інших документів з використанням для цього аналітично-інформаційних матеріалів з метою організації і проведення наукових досліджень та підготовки на цій основі рекомендацій і пропозицій щодо сприяння у вирішенні вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
8.3. Забезпечення структурних підрозділів НСПП, сторін колективного трудового спору (конфлікту) аналітично-інформаційними та організаційно-методичними матеріалами.
8.4. Застосування аналітично-інформаційних матеріалів у здійсненні примирних процедур по вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів) з метою запобігання виникнення незаконних страйків.
8.5. Підготовка матеріалів для узагальнення та розробки пропозицій по вдосконаленню законодавства з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
8.6. Підготовка матеріалів для розробки положень, інструкцій, коментарів та інших нормативно-правових актів і організаційно-методичних рекомендацій щодо діяльності НСПП, здійснення примирних процедур.
8.7. Підготовка необхідних матеріалів з метою забезпечення взаємодії НСПП з Адміністрацією Президента України, Кабінетом Міністрів України, комітетами Верховної Ради України та народними депутатами України, міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, об'єднаннями роботодавців, профспілок, підприємствами, установами і організаціями.
8.8. Участь у підготовці проектів відповідей на запити, що надходять від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань роботодавців, профспілок, підприємств, установ і організацій.
8.9. Здійснення методичного забезпечення необхідними аналітично-інформаційними матеріалами структурних підрозділів НСПП, арбітрів та посередників.
8.10. Аналітично-інформаційне та організаційно-методичне забезпечення підготовки та проведення навчання і семінарів посередників, членів примирних комісій та трудових арбітрів, підвищення кваліфікації працівників структурних підрозділів НСПП.
8.11. Підготовка аналітично-інформаційних матеріалів для забезпечення діяльності посередників, членів примирних комісій та трудових арбітражів (арбітрів).
8.12. Облік та систематизація аналітично-інформаційних матеріалів, створення банку даних, диференційованих по регіонах, областях, галузях, за часом.
9. Матеріали аналітично-інформаційної діяльності НСПП (звіти, довідки, інформації, рекомендації, організаційно-методичні матеріали тощо) у відповідності до Положення про Національну службу посередництва і примирення, нормативно-правових актів НСПП за дорученням голови НСПП (заступника голови НСПП) направляється за належністю для врахування і використання у практичній роботі.
Додаток N 1
Перелік форм оперативного інформування та рекомендації щодо їх заповнення
Ф N 1
(щодекадна)
Відомості про колективні трудові спори, які виникли з "___"
по "___" ___________ 200__ року
(місяць)
та взяті на облік відділенням НСПП в
____________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|N п/п | Дата | Назва підприємства |Середньооблікова| Сторони спору | Вимоги сторін | Заходи, | Причини |
| |повідомлення; | (установи, | чисельність | (конфлікту) з | | здійснені |виникнення спору|
| | N вхідного і |організації), адреса,| штатних | визначенням | |сторонами спору| (конфлікту), |
| | дата; | телефон, галузь, | працівників | органу, що | | та |в т.ч. заборго- |
| |реєстраційний | форма власності, | спискового | представляє їх | | відділеннями |ваність на |
| | N спору |організаційно-правова| складу / | інтереси | |НСПП на момент |момент виникнен-|
| | (конфлікту); |форма господарювання,| чисельність | | | подання |ня спору |
| | рівень спору | вищестоящий орган |учасників спору,| | | відомостей | (конфлікту) |
| | | управління, джерело | осіб | | | | |
| | | фінансування | | | | | |
|------+--------------+---------------------+----------------+------------------+---------------+---------------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП в
____________________________________________ ________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 2
(щодекадна)
Відомості про колективні трудові спори, які зняті з контролю відділенням НСПП
в ___________________________________________
назва адміністративно-територіальної одиниці
з "___" по "___" _____________ 200__ року
(місяць)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | Дата | Назва |Середньооблі- | Сторони | | Погашено | Заходи, |Спір (конфлікт) |
| |повідомлен-| підприємства | кова | спору | Вимоги |заборгованості | здійснені |знято з обліку |
|N п/п| ня про | (установи, | чисельність |(конфлікту),| сторін | із зарплати з |сторонами спору|--------------------|
| |виникнення | організації), | штатних | з | | моменту | і НСПП для | з | в який |
| | спору; N |адреса, телефон,| працівників |визначенням | | виникнення | врегулювання |причини | спосіб |
| | вхідного і| галузь, форма | спискового |органу, що | | спору (або | спору | | вирішено |
| | дата; | власності, | складу / |представляє | |протягом року, | (конфлікту) | | |
| |реєстрацій-|організаційно- | чисельність |їх інтереси | |якщо спір виник| | | |
| |ний N спору| правова форма | учасників | | | у минулому | | | |
| |(конфлік- |господарювання, | спору, осіб | | |році) до зняття| | | |
| |ту); рівень|вищестоящий ор- | | | |його з контролю| | | |
| | спору |ган управління, | | | | (тис. грн.) | | | |
| | | джерело | | | | | | | |
| | | фінансування | | | | | | | |
|-----+-----------+----------------+--------------+------------+------------+---------------+---------------+--------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП в
_____________________________________________ ________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 3
(щодекадна)
Відомості
про страйки, які відбулися з "___" по "___" ______ 200__ року
(місяць)
в _____________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | Назва підприємства |Середньооблікова | | | Проведено | Заходи, | |
| N п/п | (установи, | чисельність | Дата, час, | Вимоги |---------------------------------| вжиті | Примітки |
| | організації), | штатних | місце | | з додержанням | з порушенням | органами | |
| | адреса, телефон, | працівників | проведення | | вимог Закону | вимог Закону | влади, | |
| | форма власності, |спискового складу| страйку та | | України "Про | України "Про |відділеннями| |
| |організаційно-право-| підприємства / | його рівень | |порядок вирішення| порядок | НСПП | |
| | ва форма | чисельність | | | колективних | вирішення | | |
| | господарювання, | учасників | | | трудових спорів | колективних | | |
| | вищестоящий орган | страйку, осіб | | | (конфліктів)" |трудових спорів| | |
| |управління; галузь; | | | | | (конфліктів)" | | |
| |джерело фінансування| | | | | | | |
|-------+--------------------+-----------------+-------------+---------+-----------------+---------------+------------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП в
____________________________________________ _______________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Додаток N 2
Фс N 4 (щоквартальна,
піврічна, річна)
Перелік форм та рекомендації щодо їх заповнення, які додаються до щоквартальної аналітично-інформаційної довідки
Відомості про колективні трудові спори, що перебувають на обліку
відділення НСПП в ____________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
станом на 1 _________ 200__ року
(місяць)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|N п/п | Дата |Назва підприємства |Середньооблі-|Сторони спору|Вимоги сторін|Заборгованість | Заходи, | На якій |
| |повідомлення; | (установи, | кова |(конфлікту) з| |із зарплати | здійснені | стадії |
| | N вхідного і | організації); | чисельність | визначенням | |станом на 10 |сторонами спору | перебуває |
| | дата; | адреса, телефон; | штатних | органу, що | |число місяця, |та відділеннями | спір |
| |реєстраційний | галузь, форма | працівників | представляє | |наступного за | НСПП за весь |(конфлікт) |
| | N спору | власності; | спискового | їх інтереси | |звітним квар- |період з моменту| |
| | (конфлікту); |організаційно-пра- | складу / | | |талом/погашено |взяття спору на | |
| | рівень спору | вова форма | чисельність | | |заборгованості | облік | |
| | | господарювання; | учасників | | |за період з | | |
| | | вищестоящий орган | спору, осіб | | |моменту взяття | | |
| | |управління; джерело| | | |спору на облік | | |
| | | фінансування | | | |(тис. грн.) | | |
|------+--------------+-------------------+-------------+-------------+-------------+---------------+----------------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП
в _____________________________________________ ______________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 5
(щоквартальна,
піврічна, річна)
Відомості про колективні трудові спори, які зняті з контролю з
початку року, станом на 1 ________ 200__ року
(місяць)
в _____________________________________________
(назва адміністративно-територіальної області)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | Дата | Назва |Середньооблі-| Сторони |Вимоги | Погашено | Заходи, | Спір (конфлікт) |
| |повідомлен-| підприємства | кова | спору |сторін |заборгованості | здійснені | знято з обліку |
|N п/п| ня про | (установи, |чисельність |(конфлікту),| | із зарплати з |сторонами спору|--------------------|
| |виникнення | організації), | штатних | з | | моменту | і НСПП для | з | в який |
| | спору; N |адреса, телефон;|працівників |визначенням | | виникнення | врегулювання |причини | спосіб |
| | вхідного і| галузь, форма | облікового |органів, що | | спору (або | спору | | вирішено |
| | дата; | власності, | складу / |представля- | |протягом року, | (конфлікту) | | |
| |реєстрацій-|організаційно- |чисельність | ють їх | |якщо спір виник| | | |
| |ний N спору| правова форма | учасників | інтереси | | у минулому | | | |
| |(конфлік- |господарювання; |спору, осіб | | |році) до зняття| | | |
| |ту); рівень|вищестоящий ор- | | | |його з контролю| | | |
| | спору |ган управління; | | | | (тис. грн.) | | | |
| | | джерело | | | | | | | |
| | | фінансування | | | | | | | |
|-----+-----------+----------------+-------------+------------+-------+---------------+---------------+--------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП
в _____________________________________________ ____________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 6
(щоквартальна,
піврічна, річна)
Відомості про страйки, які відбулися протягом кварталу,
станом на 1 _________ 200__ року
(місяць)
в ______________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | Назва підприємства | | | Проведено |Середньооблі- | Втрати робо- | Обсяг | Заходи,|
| N | (установи, |Дата, час і | Вимоги |-----------------------------| кова | чого часу, |недоданої| вжиті |
|п/п | організації); | місце | |з додержанням | з порушенням | чисельність | всього (тис. |продук- |органами|
| | адреса, телефон, | проведення | | вимог Закону | вимог Закону | штатних |людино-годин) | ції, | влади, |
| | галузь; форма | страйку та | | України "Про | України "Про | працівників | / в т.ч. в |невикона-|відділе-|
| | власності; |його рівень | | порядок | порядок | облікового |розрахунку на |них робіт| ннями |
| |організаційно-право-| | | вирішення | вирішення | складу | одного |(оцінка),|НСПП |
| | ва форма | | | колективних | колективних |підприємства /|страйкуючого, |тис. грн.| |
| | господарювання; | | | трудових | трудових | чисельність | годин | | |
| | вищестоящий орган | | | спорів | спорів | учасників | | | |
| |управління; джерело | | |(конфліктів)" | (конфліктів)"|страйку, осіб | | | |
| | фінансування | | | | | | | | |
|----+--------------------+------------+---------+--------------+--------------+--------------+--------------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП
в ____________________________________________ ______________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 7
(щоквартальна,
піврічна, річна)
Чисельність працівників та кількість підприємств, установ, організацій, де виникли колективні трудові спори
в _____________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
станом на 1 ____________ 200__ р.
(місяць)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Кількість підприємств, |Середньооблікова чисельність|Чисельність працівників, які|Чисельність працівників,|
|установ, організацій, | штатних працівників |брали участь у КТС (к), осіб|що припадає в середньому|
|працівники яких брали участь| облікового складу | |на 1 КТС, осіб |
| у КТС (к), одиниць | підприємств, осіб | | |
|----------------------------+----------------------------+----------------------------+------------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП
в _____________________________________________ _______________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 8
(щоквартальна,
піврічна, річна)
Заборгованість із заробітної плати працівникам підприємств, установ, організацій, де мають місце колективні трудові спори,
в ______________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
|Заборгованість по зарплаті |Заборгованість із зарплати|Погашено заборгованості із заробітної |
|працівникам підприємств, установ,|в середньому на одного |плати в результаті примирних процедур |
|організацій, де мали місце |працюючого-учасника |або врегулювання спору до моменту його|
|колективні трудові спори |колективного трудового |офіційної реєстрації, тис. гнр. |
|(конфлікти), тис. грн. |спору, грн. | |
|---------------------------------+--------------------------+--------------------------------------|
| 1 | 2 | 3 |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник відділення НСПП
в _____________________________________________ _______________
(назва адміністративно-територіальної одиниці) (підпис, П.І.Б.)
Фс N 9
(щоквартальна,
піврічна, річна)
Характеристика колективних трудових спорів (конфліктів) по галузях економіки,
в _________________________________________________
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
станом на 1 _______ 200 ___ р.
(місяць)
-----------------------------------------------------------------------------
| | Виникло КТС з | Перебуває на | Кількість КТС (к), |
| | початку року | обліку станом | вирішенню яких |
| | | на | сприяло відділення |
| | |1____ 200_ р. | впродовж року (з |
| | | | врахуванням |
| | | | невирішених спорів |
| | | | минулих років) |
|---------------------+----------------+---------------+--------------------|
| |оди- | у % до |оди- | у % до | одиниць | у % до |
| |ниць |загальної|ниць |загальної| | загальної|
| | |кількості| |кількості| | кількості|
| | |спорів | |спорів | | спорів |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Всього: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Промисловість: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Електроенергетика: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- теплові | | | | | | |
|електростанції | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- атомні | | | | | | |
|електростанції | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- гідроелектростанції| | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Паливна: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- нафтодобувна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- нафтопереробна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- газова | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- вугільна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Атомна: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Чорна металургія | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Кольорова металургія | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Хімічна та | | | | | | |
|нафтохімічна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Машинобудування і | | | | | | |
|металообробка: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- машинобудування з | | | | | | |
|нього | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- металургійне | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- гірничошахтарне та | | | | | | |
|гірничорудне | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- хімічне і нафтове | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- верстатобудування і| | | | | | |
|інструментальне | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- приладобудування | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- автомобільне | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- тракторне і | | | | | | |
|сільсько- | | | | | | |
|господарське | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- машинобудування для| | | | | | |
|легкої і харчової | | | | | | |
|промисловості | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- промисловість мета-| | | | | | |
|левих конструкцій і | | | | | | |
|виробів | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- ремонт машин і | | | | | | |
|обладнання | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Лісова, деревообробна| | | | | | |
|і целюльозо-паперова:| | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- деревообробна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Промисловість | | | | | | |
|будівельних | | | | | | |
|метаріалів | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Скляна і фарфоро- | | | | | | |
|фаянсова | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Легка: | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- текстильна | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- виробництво швейних| | | | | | |
|виробів | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|- шкіряна, хутрова та| | | | | | |
|взуттєва | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
|Харчова | | | | | | |
|---------------------+------+---------+-----+---------+---------+----------|
................Перейти до повного тексту