1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.02.2006 N 46
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення N 294 від 18.10.2011 )
Про реалізацію рішення колегії Держкомтелерадіо України від 23 лютого 2006 року N 2/9
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету телебачення та радіомовлення N 187 від 21.05.2007 N 41 від 13.02.2010 )
На виконання Указу Президента "Про колегію міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади" від 31.12.2005 р. N 1902 та з метою реалізації рішення колегії Держкомтелерадіо України "Про Положення про колегію Державного комітету телебачення і радіомовлення України" від 23 лютого 2006 року N 2/9
НАКАЗУЮ:
1. Ввести в дію рішення колегії Держкомтелерадіо України "Про Положення про колегію Державного комітету телебачення і радіомовлення України" від 23 лютого 2006 року N 2/9.
2. Затвердити Положення про колегію Державного комітету телебачення і радіомовлення України в редакції, що додається.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держкомтелерадіо України від 13.11.2003 р. N 290.
4. Заступникам Голови Комітету, керівникам структурних підрозділів забезпечити безумовне дотримання вимог Положення про колегію Держкомтелерадіо України.
5. Наказ довести до відома згідно з розрахунком розсилки.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Мураховського А.Л.
Голова Комітету І.Чиж
СХВАЛЕНО
Рішення колегії
Держкомтелерадіо України
23.02.2006 N 2/9
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомтелерадіо
України
27.02.2006 N 46
(зі змінами, внесеними
відповідно до наказу
21.05.2007 N 187)
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Державного комітету телебачення та радіомовлення України
Загальні положення
1. Це Положення визначає засади утворення і діяльності колегії Державного комітету телебачення та радіомовлення України (далі - Держкомтелерадіо України або Комітет).
2. Колегія є постійним консультативно-дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Держкомтелерадіо України, та для колективного обговорення найважливіших напрямів його діяльності.
3. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Державний комітет телебачення і радіомовлення України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, а також відповідно наказами Голови Комітету та цим Положенням.
4. Рішення про утворення колегії приймається Головою Держкомтелерадіо України.
Функції та права колегії
5. Колегія Держкомтелерадіо України:
1) обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності Комітету, визначених у Положенні про Державний комітет телебачення і радіомовлення України;
2) виробляє рекомендації з питань:
формування та забезпечення реалізації державної політики в інформаційній та видавничій сферах, сфері захисту суспільної моралі;
удосконалення законодавства в інформаційній та видавничій сферах, з питань захисту суспільної моралі;
забезпечення співпраці з Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів АР Крим, обласними (міськими) держадміністраціями, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на Комітет завдань;
розширення міжнародного співробітництва в інформаційній та видавничій сферах;
3) обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку інформаційної та видавничої сфер, з питань захисту суспільної моралі, інші державні програми та визначає шляхи їх реалізації;
4) розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків;
5) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності структурних підрозділів Комітету, підрозділів обласних (міських) держадміністрацій, які опікуються питаннями інформаційної політики, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери функціонального управління Держкомтелерадіо України;
6) аналізує стан роботи Комітету з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина;
7) розглядає результати роботи Комітету, підрозділів обласних (міських) держадміністрацій, які опікуються питаннями інформаційної політики, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери функціонального управління Держкомтелерадіо України, а також підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування (в межах компетенції);
8) аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;
9) розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на Держкомтелерадіо України.
6. Колегія має право:
залучати до підготовки та розгляду питань, що належать до компетенції Держкомтелерадіо України, науковців, вчених, інших фахівців (за згодою), працівників інших органів виконавчої влади за згодою їх керівників, провідних фахівців підвідомчих органів і організацій;
одержувати в установленому порядку необхідну для її діяльності інформацію і матеріали;
заслуховувати звіти керівників структурних підрозділів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери функціонального управління Держкомтелерадіо України;
запрошувати для участі в засіданні за погодженням з головою колегії представників інших центральних органів виконавчої влади, народних депутатів України;
проводити спільні засідання з колегіями інших центральних органів виконавчої влади та приймати спільні рішення;
утворювати у разі потреби комісії, експертні та робочі групи.
Склад колегії
7. До складу колегії Держкомтелерадіо України входять:
Голова Комітету (голова колегії), його заступники за посадою та інші керівні працівники Комітету, члени правління всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування;
( Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення та радіомовлення N 41 від 13.02.2010 )
у разі потреби - керівники інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери функціонального управління Держкомтелерадіо України, а також за згодою представники відповідного комітету Верховної Ради України, органів державної влади, установ, громадських організацій, творчих спілок, засобів масової інформації, науковці та інші особи.
8. Кількісний та персональний склад колегії Держкомтелерадіо України визначається Головою Комітету.
( Абзац перший пункту 8 в редакції Наказу Державного комітету телебачення та радіомовлення N 187 від 21.05.2007 )( Абзац другий пункту 8 виключено на підставі Наказу Державного комітету телебачення та радіомовлення N 41 від 13.02.2010 )
Організація роботи колегії
9. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться не рідше одного разу на місяць, в останній четвер, позапланові - у міру потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.
Питання, що потребують прийняття спільних з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади рішень, установами та організаціями незалежно від форм власності, обговорюються на спільних або розширених (у разі необхідності виїзних) засіданнях колегій Комітету та інших центральних і місцевих органів виконавчої влади.
10. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя, в якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, орієнтовна дата проведення засідань колегії, доповідачі, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, строк подання матеріалів.
Члени колегії, керівники структурних підрозділів Комітету до 1 числа останнього місяця півріччя подають секретарю колегії погоджені з відповідними заступниками Голови Комітету пропозиції до проекту плану засідань колегії на півріччя за встановленою формою (додаток 1).
На підставі доручень Голови Комітету, його заступників, пропозицій структурних підрозділів та аналізу попередніх рішень колегії секретар колегії складає проект плану засідань колегії на півріччя та після попереднього погодження із Головою Комітету подає його для розгляду на черговому засіданні колегії.
11. Затверджений план засідань колегії розсилається для виконання членам колегії, керівникам структурних підрозділів Комітету не пізніше ніж за два тижні до початку півріччя.
У разі необхідності план або витяги з нього відповідних пунктів надсилаються іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади, підрозділам обласних (міських) держадміністрацій, які опікуються питаннями інформаційної політики, підприємствам, установам і організаціям, які беруть безпосередню участь у вирішенні запропонованих до розгляду питань.
12. Додаткові питання до затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
13. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
14. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється секретарем колегії, який не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його Голові Комітету для погодження, попередньо погодивши із заступниками Голови Комітету.
15. Матеріали до чергового засідання колегії з питань порядку денного подаються структурними підрозділами, відповідальними за їх підготовку, секретарю колегії не пізніше ніж за 7 днів до засідання.
16. На розгляд колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
2) довідка (доповідна записка) з коротким аналізом стану справ (досягнення, недоліки, їх причини), викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій щодо проекту рішення колегії з обговорюваного питання;
3) проект рішення колегії, який, як правило, складається з: констатуючої частини, в якій коротко висвітлюються основні результати роботи, наявні недоліки, їх причини;
постановляючої частини, в якій відповідно до змісту довідки, констатуючої частини проекту рішення колегії визначаються конкретні завдання (доручення), терміни їх виконання та особи, відповідальні за виконання (додаток 2);
4) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного;
5) список членів колегії;
6) список осіб, яких пропонується запросити для участі в обговоренні питання порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад (додаток 3).
Проект рішення погоджується із заступниками Голови Комітету, відповідно до розподілу обов'язків, керівниками структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання, адміністративно-господарського департаменту, підрозділу з питань нормативно-правового забезпечення та інших заінтересованих структурних підрозділів.
Довідка, інші довідкові матеріали, список осіб, яких пропонується запросити для участі в обговоренні питання на засіданні, повинні бути завізовані заступником Голови Комітету відповідно до розподілу обов'язків, керівником структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання.
17. Керівники структурних підрозділів Комітету, відповідальні за підготовку питання на засідання колегії, узгоджують та координують роботу структурних підрозділів, залучених до розроблення необхідних матеріалів.
18. Секретар колегії контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення, погоджує зазначені матеріали з Головою Комітету, забезпечує ними, а також порядком денним та регламентом роботи членів колегії не пізніше ніж за три дні до засідання.
Крім зазначених матеріалів, голові колегії надається список запрошених для участі в обговоренні питань порядку денного.
У разі проведення позачергового засідання матеріали надаються членам колегії не пізніше ніж за один день до засідання.
19. Члени колегії за наявності зауважень та пропозицій викладають їх письмово і подають секретарю колегії не пізніше ніж за один день до засідання.
Секретар колегії доводить зауваження та пропозиції до членів колегії, керівників структурних підрозділів Комітету, відповідальних за підготовку матеріалів.
20. Оповіщення запрошених на засідання колегії здійснюють:
секретар колегії - членів колегії;
керівники структурних підрозділів, відповідальні за підготовку питання на засідання, - запрошених відповідно до поданих списків.
21. У разі об'єктивної неможливості своєчасної підготовки до розгляду зазначених у плані засідань колегії питань відповідальні за їх підготовку керівники структурних підрозділів зобов'язані не пізніше ніж за 15 днів подати доповідну записку Голові Комітету з обґрунтуванням (поясненням) необхідності перенесення строку або зняття питання з розгляду на колегії. Рішення щодо цього приймається Головою Комітету.
22. При необґрунтованому порушенні встановленого порядку та строків подання матеріалів Голова Комітету за відповідними пропозиціями секретаря колегії приймає рішення про зняття непідготовленого питання з порядку денного засідання колегії.
23. Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку матеріалів на засідання колегії несуть керівники структурних підрозділів та посадові особи, зазначені в плані засідань колегії, а також заступники Голови Комітету у межах їх повноважень.
Порядок проведення засідання колегії
24. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків Голови Комітету.
25. Засідання колегії проводиться, коли у ньому бере участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
26. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
27. Стенографування (технічний запис) засідань колегії здійснює секретар колегії.
28. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.
29. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
30. Члени колегії і особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
31. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до чинного законодавства.
32. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
33. У разі проведення спільних засідань колегій двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення.

................
Перейти до повного тексту