- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ
Н А К А З
Зареєстровано в
Дніпропетровському обласному
управлінні юстиції
11 березня 1999 р.
за N 365
Про встановлення платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах та в поїздах на Придніпровській залізниці
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного
підприємства Придніпровська залізниця
N 22/Н від 26.01.2000
N 17/Н від 24.01.2001
N 269/Н від 08.06.2001
N 665/Н від 12.11.2001
N 120/Н від 04.03.2002 )
Відповідно до пункту 101 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 1998 р.
N 457, пункту 29 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 р.
N 252, та наказу Міністерства транспорту України від 16.09.98 р.
N 364 "Про втрату чинності деяких наказів Міністерства транспорту України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 вересня 1998 р. за N 597/3037,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити слідуючий перелік основних платних послуг по обслуговуванню пасажирів на вокзалах і в поїздах, розміри плати на які затверджуються керівником підприємства, начальником відділку залізниці (начальником підприємства по перевезенню вантажів та пасажирів):
- продаж квитка в будь-якій залізничній касі станції (крім міжнародного сполучення) до відправлення поїзда в напрямку "туди";
- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на зворотний шлях;
- продаж квитка в пункті відправлення пасажира на проїзд з пункту пересадки або від іншої станції;
- повернення плати за невикористаний квиток або невідправлений багаж;
- попереднє приймання від організацій та установ колективних заявок на резервування місць в поїздах;
- продаж квитка на місце в транзитному поїзді не менше ніж за одну годину до його прибуття на станцію за розкладом по замовленню пасажира, зробленому не менш як за три години до прибуття поїзда на станцію;
- продаж квитка начальником поїзда;
- компостування квитка транзитному пасажиру;
- будь-яке переоформлення квитка на проїзд не раніше як за 24 години до часу його відправлення;
- надання пасажиру комплекту постільних речей в поїзді;
- продаж квитка в квитковій касі субагента (агентський збір);
- продаж квитка в приміському поїзді;
- продаж квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
- продаж в спеціалізованій касі броні квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
- продаж квитка за межами залізничної станції (в районах міста, на підприємствах, в установах, пансіонатах та ін.) до відправлення поїзда в напрямку "туди" або на зворотний шлях;
- доставка квитка за місцем проживання, роботи, відпочинку в межах населеного пункту;
- те ж саме за межі населеного пункту;
- оформлення попередження про посадку пасажира на станції, розташованій по маршруту прямування поїзда, відмінній від вказаної в квитку;
- користування залами чекання (крім касового залу) особами, які не мають проїзного квитка або посвідчення на право безплатного проїзду;
- зберігання ручної поклажі в автоматизованих камерах схову;
- відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;
- зберігання ручної поклажі в стаціонарній камері схову;
- зберігання великогабаритних речей, в тому числі тих, які не відносяться до ручної поклажі;
- доставка ручної поклажі пересувною камерою схову з перону до стаціонарної камери, зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі, а також в зворотному напрямку;
- попереднє приймання від пасажира замовлення на виклик носильника;
- перенесення носильником одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або в приміщення вокзалу, а також в зворотному напрямку;
- перенесення носильником великогабаритних речей;
- знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;
- використання багажного візка;
- попереднє приймання багажу та вантажобагажу;
- зберігання прибулого багажу та вантажобагажу понад встановлений термін;
- перевірка ваги багажу та вантажобагажу;
- надання відправникові багажу або вантажобагажу бирки або бланка-заявки;
- заповнення бирки або нанесення відправницького маркування на багаж або вантажобагаж;
- повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу чи вантажобагажу по телефону, пошті, телеграфом;
- упакування багажу;
- доставка багажу із станції до місця проживання, а також в зворотному напрямку;
- оголошення по вокзальному радіо на прохання пасажира;
- видача складних довідок (складання маршрутів з пересадкою, розкладу руху поїздів з пересадкою, вартості проїзду та провезення багажу в міждержавному і в міжнародному сполученні тощо);
- видача письмових довідок на прохання пасажира;
- приймання замовлення від пасажира про надання місця в кімнаті відпочинку, кімнаті матері і дитини на вокзалі;
- проживання транзитних пасажирів в кімнаті відпочинку на вокзалі;
- проживання транзитних пасажирів в кімнаті матері і дитини на вокзалі;
- проживання транзитних пасажирів в вагоні-готелі на вокзалі;
- надання всіх видів послуг в кімнатах відпочинку на вокзалах;
- користування залами чекання підвищеної комфортності;
- користування залом (кімнатою) для прийому офіційних делегацій;
- надання місця для ринкової торгівлі на відкритих площах, які відносяться до вокзалу;
- користування платним туалетом;
- прання білизни та хімічне чищення одягу для пасажирів;
- продаж пасажиру в поїзді чаю, кави, кондитерських виробів;
- продаж в поїзді мінеральної води, фруктових напоїв;
- продаж в поїзді газет, журналів, художньої літератури;
- користування послугами, які надаються у центрі фірмового транспортного обслуговування:
- продаж одного квитка безпосередньо у центрі;
- доставка одного квитка за адресою пасажира;
- надання складної довідки;
- користування кімнатою для нарад та відпочинку;
- користування міні-буфетом;
- користування міським телефоном;
- користування міжміським телефоном;
- доставка у центр або в поїзд продуктів харчування, друкарської продукції, медикаментів;
- замовлення таксі;
- замовлення туристичних ваучерів;
- передавання факсимільних повідомлень;
- ксерокопіювання документів;
- друкування документів;
- бронювання одного місця у готелі та інші;
- надання інших послуг, які може організувати та виконати підприємство;
- продаж квитка в міжнародному сполученні;
- продаж товарів народного споживання, сувенірів, промислових товарів, предметів санітарної гігієни на вокзалах та в поїздах;
- продаж канцтоварів, друкованої продукції на вокзалах та в поїздах;
- продаж безалкогольних, слабоалкогольних та солодких напоїв, соків та пива у вагонах пасажирських поїздів та на вокзалах;
- продаж чайних та кавових напоїв, какао, бульйонів, сухих концентратів, продуктів харчування в дрібній упаковці у вагонах пасажирських поїздів та на вокзалах;
- продаж медикаментів, які продаються населенню без рецепта лікаря, у вагонах пасажирських поїздів та на вокзалах;
- продаж квітів з теплиць підприємства;
- розташування аудіо, відео та наглядної рекламної інформації в салонах пасажирських поїздів та на вокзалах;
- оформлення поштових відправлень та кореспонденції від населення у вагонах пасажирських поїздів;
................Перейти до повного тексту