- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
Про внесення змін до постанов правління Фонду, що регламентують роботу правління Фонду та його постійних комісій
1. Внести зміни до Регламенту роботи правління Фонду, затвердженого постановою правління Фонду від 08.09.2000 року
N 11 "Про затвердження Регламенту роботи правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України" (із змінами, внесеними постановою правління Фонду від 04.03.2003 року N 9), виклавши його в новій редакції (додається).
2. У Положенні про постійні комісії правління Фонду, затвердженому постановою правління Фонду від 11.07.2000 року
N 7 (із змінами):
- абзац перший пункту 3.1 та пункт 3.7 виключити;
- пункти 3.8-3.12 вважати відповідно пунктами 3.7 - 3.11.
3. Виконавчій дирекції Фонду довести цю постанову до управлінь виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Голова правління | Т.Степанкова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
від нещасних випадків
на виробництві
та професійних захворювань
України
25.10.2005 N 33
РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ
правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України
1. Загальні положення
1.1. Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - правління Фонду) здійснює свої повноваження відповідно до законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності,
Статуту Фонду та цього Регламенту.
1.2. Регламент роботи правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Регламент) встановлює порядок:
планування роботи правління Фонду;
підготовки засідання правління Фонду;
підготовки матеріалів, що вносяться на розгляд правління Фонду;
проведення першого засідання новоствореного правління Фонду;
ведення засідання правління Фонду;
прийняття рішень;
призначення директора виконавчої дирекції Фонду та його заступників;
оформлення документів засідань правління Фонду;
створення постійних і тимчасових комісій;
здійснення правлінням Фонду контрольних функцій та контролю за виконанням рішень правління.
1.3. Основною формою роботи правління Фонду є засідання.
1.4. Правління Фонду у межах своєї компетенції приймає рішення, які є обов'язковими для виконавчої дирекції, її робочих органів, страхувальників та застрахованих осіб.
2. Планування роботи правління Фонду
2.1. На основі пропозицій голови правління Фонду, його заступників, голів постійних комісій, членів правління Фонду та їх дублерів, виконавчої дирекції Фонду, рекомендацій наглядової ради та спеціально уповноважених центральних органів виконавчої влади, які здійснюють державний нагляд у сфері соціального страхування від нещасного випадку (далі - органи державного нагляду), правління Фонду затверджує у четвертому кварталі року, що передує відповідному року, Програму робіт Фонду (далі - Програма робіт) та план проведення засідань правління Фонду.
2.2. Постійні комісії правління Фонду планують свою діяльність відповідно до Положення про ці комісії, Програми робіт на відповідний рік та плану проведення засідань правління Фонду.
3. Порядок підготовки засідання правління Фонду
3.1. Правління Фонду проводить свої засідання відповідно до затвердженого ним плану.
3.2. Питання для розгляду на засіданні правління вносяться виходячи із затверджених Програми робіт та плану проведення засідань правління, а також за пропозиціями виконавчої дирекції Фонду та представницьких сторін або окремих членів правління, надісланих до виконавчої дирекції Фонду за 25 днів до дати проведення засідання правління разом з обгрунтуванням необхідності прийняття рішення, проектом рішення з цього питання та зазначенням доповідача.
У разі коли питання, передбачене планом проведення засідань правління або визначене правлінням Фонду, з поважних причин не може бути внесено для розгляду у встановлений термін, виконавча дирекція Фонду подає голові правління письмове вмотивоване прохання про його перенесення.
3.3. Виконавча дирекція не пізніш як за 20 днів до засідання правління формує проект порядку денного.
Проект порядку денного не пізніш як за 15 днів до засідання правління (крім позапланових засідань) подається виконавчою дирекцією Фонду на погодження голові правління та його заступникам.
Погоджений проект порядку денного планового засідання разом з проектами постанов і відповідними матеріалами, визначеними пунктом 4.1 цього Регламенту, надсилаються не пізніш як за 12 днів до засідання правління членам правління та їх дублерам і, в разі потреби, запрошеним на засідання.
Пропозиції, зміни та доповнення до проекту порядку денного, подані з порушенням встановлених строків, визначених абзацами першим та третім цього пункту, не розглядаються. Винятком може бути вимога однієї третини загальної чисельності членів правління або пропозиція виконавчої дирекції Фонду, яка носить невідкладний характер.
Порядок денний засідання правління Фонду затверджується безпосередньо на його засіданні.
3.4. Члени правління не пізніш як за 3 робочі дні до засідання правління подають виконавчій дирекції свої письмові пропозиції та зауваження до проекту порядку денного та проектів рішень правління.
Після отримання пропозицій та зауважень виконавча дирекція за результатами роботи постійних комісій готує таблицю розбіжностей до пунктів проектів рішень правління Фонду (додаток 1).
Таблиця розбіжностей вноситься на розгляд постійної комісії, яка готує остаточні пропозиції щодо редакції проекту постанови правління та подає їх разом з таблицею розбіжностей членам правління під час їх реєстрації перед початком засідання.
3.5. Позапланові засідання правління Фонду можуть проводитися за ініціативою його голови або за пропозицією більшості членів однієї з трьох представницьких сторін правління Фонду чи на вимогу однієї третини членів правління Фонду.
Позапланове засідання правління Фонду може проводитись також за письмовою вимогою наглядової ради Фонду або органів державного нагляду. У разі невиконання цієї вимоги органи державного нагляду мають право самі скликати та провести позапланове засідання правління Фонду.
Позапланове засідання правління вважається скликаним у встановленому порядку, якщо члени правління запрошені на засідання не пізніш як за три робочі дні до його проведення з повідомленням проекту порядку денного. Матеріали до цього засідання видаються членам правління під час їх реєстрації.
3.6. Головою правління, його заступниками, керівництвом виконавчої дирекції Фонду запрошуються на засідання правління Фонду, які проводяться відкрито, представники органів виконавчої влади, профспілок та їх об'єднань, об'єднань роботодавців, підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації та працівники виконавчої дирекції Фонду. Про їх присутність головуючий на засіданні повідомляє членів правління Фонду під час відкриття засідання.
4. Порядок підготовки матеріалів, що вносяться на розгляд правління Фонду
4.1. Проект постанови правління Фонду готується виконавчою дирекцією в порядку, визначеному її директором.
До проекту постанови додаються:
а) пояснювальна записка (додаток 2);
б) порівняльна таблиця (додаток 3);
в) інші інформаційні матеріали у разі необхідності.
Організаційною формою роботи постійної комісії є засідання, на якому розглядаються питання, що належать до повноважень цієї комісії. Засідання постійної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини складу цієї комісії, затвердженої правлінням Фонду.
Член відповідної постійної комісії, який з поважних причин не може бути присутнім на її засіданні, може передати право голосу лише одному члену цієї комісії, який представляє інтереси тієї ж сторони.
Підготовлений проект постанови правління Фонду та інформаційні матеріали подаються структурним підрозділом виконавчої дирекції Фонду (далі - структурний підрозділ), який відповідав за його підготовку, членам відповідної постійної комісії для розгляду та узгодження не пізніш як за три дні до засідання цієї комісії, якщо остання своїм рішенням не встановила інший термін подання матеріалів.
Рішення комісії вважаються прийнятими, якщо за них відкритим голосуванням проголосувала більшість присутніх на засіданні членів комісії. Вони оформляються протоколом, який підписує голова комісії.
Питання, що належать до відання кількох постійних комісій, можуть за їх ініціативою, а також за дорученням правління Фонду розглядатися на спільному засіданні. Спільні засідання веде один із голів цих постійних комісій за їх взаємною згодою. У разі необхідності спільне засідання за рішенням постійних комісій може вести голова правління Фонду або його заступник.
Рішення, прийняті на спільному засіданні постійних комісій, підписуються головами цих комісій.
Для підготовки проектів постанов правління Фонду і розгляду окремих питань, що обговорюються на засіданнях постійних комісій, можуть створюватись робочі групи із залученням експертів. Порядок роботи цих груп визначається відповідним рішенням правління або постійної комісії. Протокол засідання робочої групи складається структурним підрозділом виконавчої дирекції Фонду, до компетенції якого належить питання, що розглядається цією групою.
Голова правління та його заступники не можуть бути головами робочих груп, постійних і тимчасових комісій.
Протокол засідання постійної комісії готується протягом трьох робочих днів з дати його проведення структурним підрозділом виконавчої дирекції Фонду, який за рішенням її директора здійснював організаційне забезпечення проведення засідання цієї комісії, і подається на підпис голові комісії.
5. Порядок проведення першого засідання новоствореного правління Фонду
5.1. Перше засідання новоствореного правління до обрання його голови організовує та веде голова правління попереднього складу, на яке запрошуються керівник центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд за діяльністю Фонду, керівники всеукраїнських об'єднань профспілок та організацій роботодавців.
5.2. Для перевірки повноважень призначених (делегованих) представницькими сторонами членів правління з їх числа обирається Тимчасова мандатна комісія у складі 3 осіб (по одній від кожної представницької сторони).
Для підрахунку голосів з числа призначених (делегованих) представницькими сторонами членів правління обирається Тимчасова лічильна комісія у складі 3 осіб (по одній від кожної представницької сторони). До складу комісії не можуть входити члени правління, по кандидатурах яких проводиться голосування.
5.3. Обов'язковому розгляду на першому засіданні новоствореного правління підлягають питання:
- звіт голови правління (попереднього складу) про результати діяльності Фонду за період роботи правління;
- визначення черговості головування представників сторін;
- обрання голови правління та його заступників;
- звіт директора виконавчої дирекції Фонду про її діяльність;
- затвердження складу постійних комісій правління Фонду;
- затвердження плану проведення засідань правління Фонду на поточний рік.
5.4. Голова правління та його заступники обираються з числа членів правління, призначених (делегованих) представницькими сторонами на 2 роки.
Для забезпечення почергового представництва на посадах голови правління та його заступників кожної із трьох представницьких сторін правлінням Фонду визначається черговість головування.
5.5. Висунення кандидатури на посаду голови правління здійснюється шляхом подання особою, яка головувала на засіданні відповідної сторони під час розгляду цього питання, згідно з встановленою черговістю головування представників сторін у правлінні Фонду.
У разі коли при голосуванні кандидат не набрав необхідної кількості голосів, проводиться повторне висунення кандидатури та повторне голосування.
5.6. Голова правління обирається на засіданні правління Фонду. Форма проведення засідання та голосування визначається на початку засідання. Обраним вважається член правління, за якого проголосувало більше половини членів правління, присутніх на засіданні.
5.7. Обрання заступників голови правління Фонду, які разом з головою правління представляють три сторони, що входять до складу правління, проводиться за процедурою, передбаченою для обрання голови правління Фонду. Вибори заступників голови правління проводяться після обрання голови правління.
6. Порядок ведення засідання правління Фонду
6.1. Засідання правління Фонду є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу кожної з трьох представницьких сторін. В засіданні можуть брати участь дублери, які за тимчасової відсутності членів правління Фонду за рішенням голови правління Фонду виконують їх обов'язки з правом голосу.
У разі відсутності необхідної кількості членів правління повторне засідання проводиться через сім календарних днів або в терміни, визначені правлінням.
6.2. Реєстрацію членів правління Фонду, їх дублерів та інших учасників засідання правління Фонду проводить виконавча дирекція Фонду перед початком засідання.
У разі проведення ранкового та денного засідань реєстрація проводиться перед початком кожного засідання.
Про кількість присутніх на засіданні головуючий оголошує перед його відкриттям. Дані реєстрації є підставою для визначення кворуму та прийняття рішення щодо правомочності засідання правління.
6.3. Засідання правління Фонду відкриває і веде голова правління. На час виступу голови правління на засіданні з доповіддю, співдоповіддю або в обговоренні, при внесенні ним пропозицій з непроцедурних питань та прийнятті рішень щодо них, а також при розгляді питання стосовно нього або в разі його відсутності засідання веде один із заступників голови правління.
6.4. Якщо член правління протягом календарного року без поважних причин (хвороба, відрядження тощо) був відсутній більш як на одній третині засідань правління Фонду, він несе відповідальність згідно з пунктом 21
Статуту Фонду.
................Перейти до повного тексту