1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
НАКАЗ
05.02.2020 № 30/20
Про затвердження Положення про апарат Національного агентства з питань запобігання корупції
Відповідно до пунктів 1, 10 частини першої статті 7, частини другої статті 8 Закону України "Про запобігання корупції" НАКАЗУЮ:
Затвердити Положення про апарат Національного агентства з питань запобігання корупції, що додається.
1. Визнати такими, що втратили чинність:
рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 12 квітня 2016 року № 1 "Про затвердження Регламенту Національного агентства з питань запобігання корупції" (зі змінами);
рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 19 травня 2016 року № 1 "Про затвердження Положення про апарат Національного агентства з питань запобігання корупції" (зі змінами).
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова
Національного агентства
з питань запобігання корупції



О. Новіков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства з питань
запобігання корупції
05.02.2020 № 30/20
ПОЛОЖЕННЯ
про апарат Національного агентства з питань запобігання корупції
I. Загальні положення
1. Апарат Національного агентства з питань запобігання корупції (далі відповідно - апарат, Національне агентство) виконує організаційну, правову, експертну, аналітичну, інформаційно-довідкову та матеріально-технічну роботу, спрямовану на забезпечення здійснення Національним агентством повноважень, передбачених Законом України "Про запобігання корупції", іншими законами України.
2. Апарат у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про запобігання корупції" (далі - Закон), іншими законами України, наказами Національного агентства, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
3. Законодавство України про працю поширюється на працівників апарату, які є державними службовцями, в частині, що не врегульована законодавством про державну службу.
На працівників апарату, які виконують функції з обслуговування поширюється законодавство України про працю.
4. Права та обов’язки працівників апарату визначаються Законом, Законом України "Про державну службу" (крім тих працівників, які не є державними службовцями), цим Положенням, положеннями про відповідні структурні підрозділи та відповідними посадовими інструкціями.
5. Загальне керівництво апаратом, контроль за його діяльністю здійснює Голова Національного агентства.
Заступники Голови Національного агентства здійснюють повноваження та координують роботу самостійних структурних підрозділів апарату Національного агентства відповідно до визначеного Головою Національного агентства розподілу функціональних обов’язків.
6. Структура апарату відповідно до частини другої статті 8 Закону України "Про запобігання корупції" затверджується Головою Національного агентства. Гранична чисельність працівників апарату Національного агентства затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Голови Національного агентства.
7. Штатний розпис апарату затверджується Головою Національного агентства.
8. До складу апарату входять:
керівництво апарату - керівник апарату та його заступники;
структурні підрозділи - департаменти, самостійні управління, відділи та інші підрозділи.
9. Апарат очолює керівник, який призначається та звільняється з посади Головою Національного агентства.
Керівник апарату має заступників, які призначаються та звільняються з посади відповідно наказом Національного агентства.
10. Керівник та інші працівники апарату (крім працівників, які виконують функції з обслуговування) є державними службовцями.
11. Керівник апарату, заступники керівника апарату, керівники та працівники структурних підрозділів апарату несуть персональну відповідальність за виконання своїх обов’язків, визначених посадовими інструкціями, дотримання законодавства і правил внутрішнього службового розпорядку.
12. Припинення повноважень Голови не є підставою для звільнення з посад державних службовців, інших працівників апарату.
13. Витрати, пов'язані з діяльністю апарату, фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України.
14. Умови оплати праці та соціально-побутового забезпечення працівників апарату визначаються відповідно до законодавства України.
Порядок та умови преміювання та застосування стимулюючих виплат працівникам апарату Національного агентства затверджуються наказом Національного агентства.
II. Основні завдання апарату
15. Основним завданням апарату є виконання у встановленому порядку організаційної, правової, експертної, аналітичної, інформаційно-довідкової та матеріально-технічної роботи, спрямованої на забезпечення здійснення Національним агентством повноважень щодо:
1) проведення аналізу:
стану запобігання та протидії корупції в Україні, діяльності державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування у сфері запобігання та протидії корупції;
статистичних даних, результатів досліджень та іншої інформації стосовно ситуації щодо корупції;
2) розроблення проектів Антикорупційної стратегії та державної програми з її виконання, здійснення моніторингу, координації та оцінки ефективності виконання Антикорупційної стратегії;
3) підготовки та подання в установленому законом порядку до Кабінету Міністрів України проекту національної доповіді щодо реалізації засад антикорупційної політики;
4) формування та реалізації антикорупційної політики, розроблення проектів нормативно-правових актів з цих питань;
5) організації проведення досліджень з питань вивчення ситуації щодо корупції;
6) здійснення моніторингу та контролю за виконанням актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб;
7) координації та надання методичної допомоги щодо виявлення державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування корупціогенних ризиків у своїй діяльності та реалізації ними заходів щодо їх усунення, у тому числі підготовки та виконання антикорупційних програм;
8) здійснення в порядку, визначеному цим Законом, контролю та перевірки декларацій суб’єктів декларування, зберігання та оприлюднення таких декларацій, проведення моніторингу способу життя суб’єктів декларування;
9) здійснення у порядку та в межах, визначених законом, державного контролю за дотриманням встановлених законом обмежень щодо фінансування політичних партій, законним та цільовим використанням політичними партіями коштів, виділених з державного бюджету на фінансування їхньої статутної діяльності, своєчасністю подання звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів на загальнодержавних та місцевих виборах, повнотою таких звітів, звіту зовнішнього незалежного фінансового аудиту діяльності партій, відповідністю їх оформлення встановленим вимогам, достовірністю включених до них відомостей;
10) затвердження розподілу коштів, виділених з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій, відповідно до закону;
11) забезпечення ведення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;
12) координації в межах компетенції методичного забезпечення та здійснення аналізу ефективності діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції;
13) погодження антикорупційних програм державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, розробка типової антикорупційної програми юридичної особи;
14) отримання та розгляду повідомлень, здійснення співпраці з викривачами, забезпечення їх правового та іншого захисту, перевірки дотримання законодавства з питань захисту викривачів, внесення приписів з вимогою про усунення порушень трудових (звільнення, переведення, атестація, зміна умов праці, відмова у призначенні на вищу посаду, зменшення заробітної плати тощо) та інших прав викривачів і притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їхніх прав, у зв’язку з такими повідомленнями;
15) організації підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації з питань, пов’язаних із запобіганням корупції, працівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, посадових осіб місцевого самоврядування (крім підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування);

................
Перейти до повного тексту