- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Про затвердження Порядку надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для внутрішньо переміщених осіб
Відповідно до Закону України
"Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" та пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року
№ 531 "Про особливості реалізації прав деяких категорій осіб на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", з метою забезпечення безперервності та першочерговості одержання страхових виплат та фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу потерпілими на виробництві та особам, які мають право на страхові виплати, та переміщуються з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей, Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, правління Фонду соціального страхування України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для внутрішньо переміщених осіб, що додається.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її оприлюднення на офіційному веб-сайті Фонду.
4. Контроль за виконанням постанови покласти на в. о. директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Нестерова С.В.
Голова правління |
В. Саєнко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Фонду соціального
страхування України
12.12.2018 № 27
ПОРЯДОК
надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для внутрішньо переміщених осіб
I. Загальні положення
1.3. У разі зміни фактичного місця проживання (перебування) внутрішньо переміщена особа зобов'язана повідомити протягом 10 календарних днів до дати зміни місця фактичного проживання (перебування) (але не пізніш як за три дні до дня від'їзду робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення, яке здійснює йому страхові виплати, страхові витрати на медичну та соціальну допомогу шляхом подання заяви особисто або надсилання рекомендованим листом (з описом вкладеної до нього такої заяви) про припинення йому виплат у зв'язку зі зміною місця проживання (перебування). Копія такої заяви або підтвердження надсилання рекомендованого листа подається до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за новим місцем фактичного проживання (перебування) одночасно з заявою на продовження страхових виплат.
1.4. Призначення, продовження (відновлення) та припинення страхових виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюється на підставі рішення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, утворених районними державними адміністраціями, виконавчими органами міських, районних у містах рад (далі - Комісії).
1.5. Повернення зайво виплачених коштів (утримання) здійснюється відповідно до пункту 9 статті
47 Закону № 1105 та
Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 11 (далі - Порядок № 11), робочим органом виконавчої дирекції Фонду або його відділенням, яке здійснює страхові виплати на дату виявлення переплати.
1.6. Контроль за використанням коштів здійснюється робочим органом виконавчої дирекції Фонду або його відділенням, який проводить страхові виплати та витрати на медичну та соціальну допомогу за фактичним місцем проживання (перебування).
1.7. За бажанням внутрішньо переміщена особа може звернутися з питань вирішення спору до спеціальних комісій Фонду.
II. Призначення страхових виплат за фактичним місцем проживання (перебування)
2.1. Страхові виплати внутрішньо переміщеним особам призначаються робочим органом виконавчої дирекції Фонду або його відділенням за місцем фактичного проживання (перебування) за наявності документів, передбачених
Порядком № 11, та копії
довідки про взяття на облік і рішення Комісії.
Копії документів засвідчуються працівником управління (відділення) при пред'явленні оригіналів.
2.2. У разі відсутності висновку медико-соціальної експертної комісії (далі - МСЕК) за наявності усіх інших документів, що підтверджують право на отримання страхових виплат, робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення за місцем фактичного проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи видає направлення для проходження огляду МСЕК за місцем фактичного проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи.
2.3. У разі відсутності довідки про середню заробітну плату (доход), копії трудової книжки або витягу з неї, а для страхових випадків, що настали до 11.10.2017 - довідки про розмір пенсії по інвалідності (якщо вона призначена) унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (у тому числі про розмір одержуваних надбавок), використовуються наявні відомості з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр).
2.4. У разі відсутності в Реєстрі вищезазначених відомостей щомісячні страхові виплати внутрішньо переміщеним особам призначаються відповідно до вимог
Закону № 1105, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Після надходження необхідних документів сума страхових виплат підлягає перерахуванню.
2.5. У разі зміни фактичного місця проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи виплати у робочому органі виконавчої дирекції Фонду або його відділенні, в якому сформовано справу про страхові виплати, припиняються та за його заявою справа про страхові виплати передається до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за місцем його подальшого проживання (перебування).
2.6. У разі, якщо внутрішньо переміщена особа не змогла реалізувати своє право на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання через страхувальника, який не перемістився на територію, де органи державної влади здійснюють свої повноваження, або страхувальника, який після переміщення не виконує свої функції в повному обсязі, вона може звернутися за призначенням такої допомоги до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за місцем фактичного проживання (перебування).
2.7. Для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності внутрішньо переміщена особа повинна надати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення листок непрацездатності, виданий в установленому порядку, з ознакою, що тимчасова непрацездатність пов'язана з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням, акт за
формою Н-1 або
П-4, або його копію (у разі відсутності акта наявність зареєстрованого страхового випадку та відповідних актів перевіряється в інформаційно-аналітичній системі Фонду),
довідку про взяття на облік та рішення Комісії.
2.8. У разі відсутності у внутрішньо переміщеної особи оригіналу акта за
формою Н-1 або
П-4 та відсутності інформації про такі акти у інформаційно-аналітичній системі Фонду, робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення приймає рішення про відмову у призначенні допомоги по тимчасовій непрацездатності та повідомляє внутрішньо переміщену особу письмово із зазначенням причин не пізніше п'яти календарних днів після прийняття такого рішення.
................Перейти до повного тексту