- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби
№ 108 від 23.05.2017 )
Про затвердження Методичних рекомендацій щорічного визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування
1. Затвердити Методичні рекомендації щорічного визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, що додаються.
2. Підпорядкованим територіальним органам щороку до 25 квітня забезпечувати узагальнення інформації щодо визначення потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, направляти її за встановленими формами до Нацдержслужби України.
3. Підрозділу професійного навчання Нацдержслужби України щороку до 15 липня узагальнювати пропозиції щодо підготовки магістрів за спеціальностями в галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, які надійшли від підпорядкованих територіальних органів, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Нацдержслужби України відповідно до розподілу функціональних повноважень.
В. о. Голови Нацдержслужби України |
Ю. Ковалевська |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України
з питань державної служби
26.02.2014 № 26
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щорічного визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування
I. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації щорічного визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування (далі - Методичні рекомендації) розроблено з метою визначення потреб органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні фахівцями з високим рівнем професіоналізму, які компетентно і відповідально виконуватимуть завдання держави.
1.2. Щорічна інформація щодо потреб органів державної влади та органів місцевого самоврядування у підготовці та підвищенні кваліфікації їх працівників до 15 липня узагальнюється Нацдержслужбою України з урахуванням пропозицій, наданих органами державної влади та органами місцевого самоврядування та подається до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в установленому законодавством порядку.
1.3. Прийом та організація навчання слухачів у Національній академії державного управління при Президентові України та інших вищих навчальних закладах, які здійснюють підготовку магістрів галузі знань "Державне управління", підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування для I-IV категорій посад та з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування, відбувається відповідно до:
-
постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2013 року № 255 "Про затвердження положень про прийом, стажування в органах державної влади і органах місцевого самоврядування слухачів, працевлаштування випускників Національної академії державного управління при Президентові України, а також переліку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, в яких проводиться у 2013-2018 роках стажування слухачів Національної академії";
II. Механізм подачі потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
2.1. Щороку, у лютому, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, на які поширюється дія законів України
"Про державну службу" та
"Про службу в органах місцевого самоврядування", Нацдержслужбою України та підпорядкованими територіальними органами надсилаються листи з рекомендацією визначити потреби у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.
2.2. Потреби у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування рекомендується щорічно вивчати та узагальнювати за наступною схемою:
2.2.1. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, обласним державним адміністраціям рекомендується узагальнювати потреби районних, районних у місті державних адміністрацій, їхніх структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування.
Узагальнені потреби відповідних регіонів рекомендується подавати до підпорядкованих територіальних органів для опрацювання і відповідного аналізу щороку до 15 березня.
Узагальнені підпорядкованими територіальними органами потреби, разом з відповідною аналітичною довідкою, направляються Нацдержслужбі України щороку до 25 квітня.
2.2.2. міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади рекомендується узагальнювати потреби центральних апаратів, а також територіальних органів (за наявності), і подавати Нацдержслужбі України щороку до 25 квітня.
2.3. Узагальнені потреби у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" та підвищенні кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування Автономної Республіки Крим, областей, містах Києва та Севастополя, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади опрацьовуються та аналізуються Нацдержслужбою України, а також враховуються при формуванні державного замовлення на наступний календарний рік.
2.4. Результатом аналізу потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування (крім підвищення кваліфікації з питань запобігання і протидії корупції) є зведений "Річний план-графік", який, як правило, розробляється замовниками (кадровими службами відповідних органів) спільно з закладами післядипломної освіти, які здійснюють підвищення кваліфікації.
2.5. Результатом аналізу потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" є список осіб, рекомендованих на навчання.
III. Визначення потреб у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління"
3.1. Нацдержслужба України щорічно листом повідомляє підпорядковані територіальні органи про перелік вищих навчальних закладів, що мають відповідну ліцензію на здійснення освітньої діяльності з підготовки магістрів за спеціальністю "Державна служба" галузі знань "Державне управління".
Вказану інформацію підпорядковані територіальні органи оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах.
3.2. За підсумками щорічної оцінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування кадровим підрозділам органів державної влади та органів місцевого самоврядування рекомендується надавати направлення для здобуття другої вищої освіти в галузі знань "Державне управління" за рахунок коштів державного бюджету.
3.3. Список осіб, які направляються на навчання, як правило, розглядається на засіданнях колегій відповідних органів чи сесіях органів місцевого самоврядування.
3.4. Щорічно до 15 березня органам державної влади та органам місцевого самоврядування рекомендується подавати відповідно до пункту 2.2 цих Методичних рекомендацій, а підпорядкованим територіальним органам узагальнювати потреби щодо кількості осіб, які виявили бажання навчатися за спеціальностями галузі знань "Державне управління" за формами відповідно до додатків 1-5.
3.5. Основним критерієм визначення потреби у підготовці магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" є, як правило, аналіз співвідношення кількості керівних посад за штатним розписом (станом на 1 січня поточного року) до кількості осіб, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" за спеціальностями галузі знань "Державне управління". Бажаним є співвідношення не менше однієї особи, яка має освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" до двох керівних посад.
3.6. На основі проведення такого аналізу може визначатись потреба у направленні на навчання осіб до Національної академії державного управління при Президентові України і магістратур державної служби.
IV. Визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад
4.1. Визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад рекомендується здійснювати органам державної влади та органами місцевого самоврядування, з урахуванням результатів щорічної оцінки, проходження ними підвищення кваліфікації протягом останніх п'яти років.
4.2. Відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року № 1262 "Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування та органів військового управління Збройних Сил" підвищення кваліфікації для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад проводиться на базі Національної академії державного управління при Президентові України за "Планом-графіком", погодженим з Нацдержслужбою України та Адміністрацією Президента України.
4.3. Щорічно до 15 березня органам державної влади та органам місцевого самоврядування рекомендується подавати відповідно до пункту 2.2 цих Методичних рекомендацій, а підпорядкованим територіальним органам узагальнювати потреби щодо підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад за формами відповідно до додатків 6, 7.
V. Визначення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції
5.1. Відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 2 червня 2003 року № 828 "Про заходи щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції" підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, на яких покладено обов'язки з організації роботи з питань запобігання і протидії корупції, проводиться на базі Національної академії внутрішніх справ за професійними програмами, які розробляються і затверджуються нею за погодженням з Нацдержслужбою України.
5.2. Відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року № 1262 "Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування та органів військового управління Збройних Сил" підвищення кваліфікації для інших державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції проводиться за тематичними семінарами, спеціалізованими короткостроковими навчальними курсами на базі Національної академії державного управління при Президентові України, центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, а також інших вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у разі отримання ними ліцензії на провадження діяльності з надання освітніх послуг.
5.3. Щорічно до 15 березня органам державної влади та органам місцевого самоврядування рекомендується подавати відповідно до пункту 2.2 цих Методичних рекомендацій, а підпорядкованим територіальним органам узагальнювати потреби щодо підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції за формами відповідно до
додатків 8, 9.
5.4. Загальна потреба в такому підвищенні кваліфікації, як правило, визначається, виходячи зі штатної чисельності державного органу, за кожною категорією посад (станом на 1 січня поточного року) не враховуючи працівників, які:
- навчаються в магістратурі, аспірантурі, докторантурі за спеціальностями галузі знань "Державне управління";
- мають свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації з питань запобігання і протидії корупції.
5.5. Результатом аналізу вивчених потреб органів державної влади та органів місцевого самоврядування у підвищенні кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання і протидії корупції є, як правило, зведений "Річний план-графік" з підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, який розробляється Нацдержслужбою України, та розміщується на її офіційному веб-сайті.
Начальник Відділу професійного навчання |
Г. Погорєлова |
Додаток 1
до Методичних рекомендацій
(пункт 3.4)
ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ
щорічної кількісної потреби у направленні державних службовців на навчання до Національної академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутів у мм. Львові, Одесі, Харкові, Дніпропетровську для підготовки магістрів за спеціальностями галузі знань "Державне управління" на 201_ рік
_____________________________________________________________________________
(назва органу державної влади)
№ з/п |
Категорії осіб |
Назва ВНЗ |
Кількість осіб за спеціальностями та формами навчання |
Всього |
"Державна служба"* |
"Державне управління" |
денна |
вечірня |
заочна |
заочно- дистанційна |
денна |
вечірня |
заочна |
заочно- дистанційна |
1 |
державні службовці I-IV категорій |
Всього: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НАДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХарРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з них: особи до 35 років |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
державні службовці V-VII категорій |
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НАДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХарРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛРІДУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з них: особи до 35 років |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з них особи віком до 35 років |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
* - навчання в ЛРІДУ та ХарРІДУ.
................Перейти до повного тексту