1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 22 від 14.03.2000
м.Київ
Про затвердження Регламенту роботи Національної служби посередництва і примирення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національної служби посередництва і примирення N 44 від 24.01.2001 N 44 від 25.01.2002 N 391 від 28.08.2003 N 4 від 12.01.2005 N 39 від 24.03.2005 )
З метою удосконалення системи регулювання відповідно до Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", Закону України "Про державну службу", інших законодавчих та нормативно-правових актів України, Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, із змінами, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року N 1393/2000, організаційно-процедурних питань діяльності НСПП та її структурних підрозділів
НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
1. Затвердити Регламент роботи Національної служби посередництва і примирення (додається).
2. Заступнику голови НСПП Климову В.В., керівникам структурних підрозділів НСПП забезпечити дотримання положень Регламенту роботи Національної служби посередництва і примирення в діяльності НСПП та її структурних підрозділів.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Національної служби
посередництва і примирення

В.М.Руденко
Затверджено
наказом НСПП
від 14 березня 2000 р. N 22
із змінами та доповненнями,
внесеними наказом НСПП
від 24 січня 2001 р. N 44
( v0044299-01 )
Регламент роботи Національної служби посередництва і примирення
Загальні положення
1. Цей Регламент регулює відповідно до Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", Закону України "Про державну службу", інших законодавчих та нормативно-правових актів України та Положення про Національну службу посередництва і примирення (далі - НСПП) організаційно-процедурні питання діяльності НСПП та її структурних підрозділів.
2. Розгляд питань, що належать до повноважень НСПП, провадиться головою НСПП, його заступником і, за їх дорученням, керівниками та спеціалістами структурних підрозділів НСПП відповідно до їх посадових обов'язків.
( Пункт 2 в редакції Наказу НСПП N 391 від 28.08.2003 )
3. Розгляд у відділеннях НСПП в Автономній Республіці Крим та областях питань, що належать до їх повноважень, провадиться начальниками відділень НСПП, керівниками структурних підрозділів та спеціалістами відділень відповідно до їх посадових обов'язків.
Планування роботи НСПП
4. Робота НСПП проводиться за перспективними планами роботи на півріччя, що затверджуються наказами НСПП, а у разі потреби - оперативними (місячними, тижневими) планами роботи, що затверджуються головою НСПП.
Робота відділів НСПП, секторів НСПП, представництва НСПП в місті Севастополі проводиться за місячними планами роботи.
( Частина друга пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002, в редакції Наказів НСПП N 391 від 28.08.2003, N 39 від 24.03.2005 ) ( Частину третю пункту 4 виключено на підставі Наказу НСПП N 39 від 24.03.2005 )
5. Робота відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях проводиться за перспективними планами роботи на півріччя, що затверджуються наказами начальників відділень, та місячними планами роботи, що затверджуються начальниками відділень.
( Частина перша пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
Плани роботи відділень повинні відповідати положенням планів роботи НСПП.
Робота відділів (секторів) відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях проводиться за тижневими планами роботи.
( Пункт 5 доповнено частиною третьою згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
6. Робота відділів НСПП, секторів НСПП, представництва НСПП в місті Севастополі і відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях (далі - структурних підрозділів НСПП) проводиться відповідно до планів, вказаних у пунктах 4 та 5 цього Регламенту, з урахуванням особистих планів роботи їх спеціалістів.
( Частина перша пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказами НСПП N 44 від 25.01.2002, N 39 від 24.03.2005 )
Плани роботи відділів НСПП, секторів НСПП і представництва НСПП в місті Севастополі на місяць затверджуються головою НСПП.
( Частина друга пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002, в редакції Наказів НСПП N 391 від 28.08.2003, N 39 від 24.03.2005 ) ( Частину третю пункту 6 виключено на підставі Наказу НСПП N 39 від 24.03.2005 )
Тижневі плани роботи відділів (секторів) відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях затверджуються начальниками відділень НСПП.
( Пункт 6 доповнено частиною четвертою згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
7. Формування планів роботи НСПП здійснюється відділом правового забезпечення НСПП за пропозиціями структурних підрозділів НСПП.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Наказами НСПП N 44 від 25.01.2002, N 391 від 28.08.2003 )
8. Формування планів роботи відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях здійснюється їх начальниками.
9. Плани роботи НСПП і відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях повинні передбачати заходи, спрямовані на реалізацію завдань НСПП, визначених Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" та Положенням про Національну службу посередництва і примирення, затвердженим Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, із змінами та доповненнями, затвердженими Указом Президента України від 30 грудня 2000 року N 1393/2000, виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативних актів, затверджених НСПП.
10. Додаткові (позапланові) питання включаються до затверджених перспективних планів роботи на півріччя відповідними наказами НСПП або начальників відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
Виключення з перспективного плану роботи НСПП на півріччя питань здійснюється відповідними наказами НСПП на підставі доповідних записок керівників структурних підрозділів НСПП.
( Частина друга пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002 )
Виключення з перспективних планів роботи відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях здійснюються відповідними наказами начальників відділень.
11. Загальний контроль за виконанням перспективного плану роботи НСПП на півріччя здійснюється заступником голови НСПП, який за результатами виконання переспективного плану за квартал і півріччя готує проекти наказів НСПП про стан виконання перспективного плану.
( Частина перша пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
Контроль за виконанням перспективних планів роботи відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях на півріччя здійснюється начальниками відділень, які за результатами виконання перспективних планів за квартал і півріччя видають накази про стан виконання перспективних планів.
( Частина друга пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 391 від 28.08.2003 )
Кадрова робота
12. Організація кадрової роботи в НСПП проводиться за затвердженим головою НСПП річним планом, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
13. Прийняття на державну службу в НСПП здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на роботу в НСПП на посади, не віднесені до категорії державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
Керівники структурних підрозділів НСПП організовують вивчення ділових та моральних якостей осіб, які претендують на посади державних службовців.
( Частина друга пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002 )
14. Особи, які вперше зараховуються на державну службу, складають Присягу державних службовців і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені законами України "Про державну службу" та "Про боротьбу з корупцією" щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.
15. У центральному апараті НСПП і у відділеннях НСПП в Автономній Республіці Крим та областях створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб з кадрового резерву або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах структурних підрозділах НСПП.
( Частина друга пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002 )
16. Перевагу для зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень.
Без конкурсного відбору за рішенням голови НСПП або начальника відповідного відділення НСПП відповідно до їх повноважень можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
17. НСПП розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників центрального апарату НСПП і відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
18. На кожного працівника, прийнятого на роботу в НСПП, оформляється особова справа.
19. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову НСПП і начальників відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
Порядок внесення та розгляду проектів наказів НСПП, розпоряджень голови НСПП, наказів начальників відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях
20. Голова НСПП на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України видає в межах своїх повноважень накази і розпорядження та несе за них відповідальність згідно із законодавством.
21. Начальники відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів НСПП і розпоряджень голови НСПП видають в межах своїх повноважень накази та несуть за них відповідальність згідно із законодавством.
22. Проекти наказів НСПП і розпоряджень голови НСПП вносяться структурними підрозділами НСПП.
( Пункт 22 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002 )
23. Проекти наказів начальників відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях вносяться структурними підрозділами відділень НСПП.
( Пункт 23 із змінами, внесеними згідно з Наказом НСПП N 44 від 25.01.2002 )
24. Проекти наказів і розпоряджень до їх внесення підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами та спеціалістами, у разі потреби - з іншими заінтересованими органами і організаціями.
Погоджені проекти наказів і розпоряджень візуються керівниками зазначених органів і організацій.
25. Проект наказу або розпорядження вноситься після проведення, в разі необхідності, відповідної експертизи з пояснювальною запискою, що містить необхідні розрахунки і обгрунтування.
Якщо наказ або розпорядження, що готуються, тягнуть за собою зміни або доповнення до інших наказів або розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту наказу чи розпорядження або подаються окремим актом одночасно з проектом.
За наявності розбіжностей щодо проекту наказу чи розпорядження керівник підрозділу або спеціаліст, що вносить проект, повинен забезпечити їх обговорення із заінтересованими структурними підрозділами або спеціалістами, іншими органами та організаціями з метою прийняття узгодженого рішення. У разі, коли такого рішення не знайдено, проект вноситься з обов'язковим додаванням переліку розбіжностей з їх обгрунтуванням та оригіналами зауважень, підписаних керівниками відповідних структурних підрозділів або спеціалістами, інших органів і організацій.
26. Проект наказу чи розпорядження, внесений на розгляд з порушенням встановленого цим Регламентом порядку, повертається розробнику проекту за дорученням голови НСПП чи його заступника або начальника відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях в установленому порядку.
27. Внесений проект наказу чи розпорядження доповідається голові НСПП або відповідно начальнику відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, за дорученням яких відповідним структурним підрозділом НСПП або відповідними структурними підрозділами відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях проводиться опрацювання проекту та редагування тексту. Одначасно відділом правового забезпечення НСПП або відділами (секторами) правового забезпечення відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях перевіряється відповідність поданих проектів чинному законодавству.
Тривалість опрацювання проекту наказу або розпорядження не повинна перевищувати 5 днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено головою НСПП або начальником відповідного відділення НСПП за обгрунтованим проханням керівника відповідного структурного підрозділу або спеціаліста).

................
Перейти до повного тексту