1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
13.01.2020 № 21
Про затвердження Порядку оформлення, видачі та повернення електронних перепусток системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора
З метою вдосконалення порядку оформлення, видачі та повернення електронних перепусток системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора, керуючись статтею 9 Закону України "Про прокуратуру" ,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок оформлення, видачі та повернення електронних перепусток системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генерального прокурора України від 25.05.2017 № 156 "Про затвердження Порядку оформлення, видачі та повернення електронних перепусток системи контролю та управління доступом Генеральної прокуратури України".
Генеральний прокурор Р. Рябошапка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
13.01.2020 № 21
ПОРЯДОК
оформлення, видачі та повернення електронних перепусток системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора
1. Доступ працівників Офісу Генерального прокурора на територію та до службових приміщень Офісу Генерального прокурора здійснюється в порядку, встановленому Генеральним прокурором.
2. Прохід працівників через встановлені у приміщеннях Офісу Генерального прокурора термінали здійснюється за персоніфікованими пластиковими електронними перепустками (далі - перепустка) шляхом їх прикладання до зчитувачів турнікетів системи контролю та управління доступом
3. Перепустка містить електронний носій інформації, доступ до якої здійснюється за допомогою зчитувачів, установлених на турнікетах системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора, якими фіксується час входу та виходу. Вона виготовляється у вигляді пластикової картки розміром 55 x 85 міліметрів із закругленими кутами.
У верхній частині лицьового боку картки розміщується зображення малого Державного Герба України та напис "Офіс Генерального прокурора", нижче - прізвище, ім’я та по батькові особи, якій видано перепустку, кольорова фотокартка цієї особи розміром 30 x 25 міліметрів та порядковий номер перепустки.
Написи наносяться поліграфічним способом відповідно до зразка (додаток 1).
4. Технічне супроводження системи контролю та управління доступом Офісу Генерального прокурора покладається на Департамент логістики, ресурсного та матеріально-технічного забезпечення.
5. Перепустки видаються працівникам Офісу Генерального прокурора на підставі наказів про призначення на посаду.
За рішенням Генерального прокурора перепустки можуть видаватися іншим особам на визначений строк виконання певних робіт.
6. Оформлення та видача перепусток здійснюються працівниками кадрового підрозділу Офісу Генерального прокурора, на яких покладено виконання таких функцій (далі - відповідальні працівники).
7. Для оформлення перепустки формується відповідна інформація на працівників (іншу особу), яка вносяться до системи контролю та управління доступом, а саме:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- фотокартка;
- займана посада та найменування підрозділу.
8. Про видачу перепустки вноситься відповідний запис до журналу обліку видачі, повернення, блокування та заміни електронних перепусток (додаток 2), у якому працівник (інша особа) своїм підписом засвідчує факт отримання перепустки та ознайомлення з правилами її використання.
9. При переміщенні працівника на іншу посаду в Офісі Генерального прокурора відповідальними працівниками вносяться відповідні зміни до системи контролю та управління доступом.
10. У разі втрати чи пошкодження перепустки працівник (інша особа) повинен невідкладно повідомити про це кадровий підрозділ для її негайного блокування та заміни.

................
Перейти до повного тексту