1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
П О В І Д О М Л Е Н Н Я
06.10.2009
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну шприців походженням з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки
Міністерство економіки України (далі - Міністерство) відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) проводило антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну шприців походженням з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки (далі - Розслідування).
30 липня 2008 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) за результатами розгляду скарги ВАТ "Гемопласт" та ЗАТ "Тюмень-Медико-Сміла" (далі - Заявник) "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну шприців походженням з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки" прийняла рішення N АД185/2008/143-44 про порушення та проведення Розслідування.
30 липня 2008 року рішення про порушення та проведення Розслідування було опубліковано в газеті "Урядовий кур'єр" N 138.
Опис товару, що є об'єктом Розслідування, визначено як:
Шприци з полімерних матеріалів з голками або без голок, двокомпонентні та трьохкомпонентні (далі - Товар), які класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодом 9018 31 10 00.
30 липня 2009 року рішенням Комісії від 21.07.2009 N АД-206/2009/4402-37 термін проведення Розслідування було подовжено на два місяці.
29 вересня 2009 року Комісія на виконання вимог Закону розглянула подані Міністерством матеріали і висновки про результати Розслідування та прийняла рішення N АД-216/2009/4402-37 "Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну шприців походженням з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки" (далі - Рішення Комісії).
Рішення Комісії було прийнято на підставі наявності наступного:
1. Факту демпінгового імпорту в Україну Товару об'ємом 2 мл походженням з Китайської Народної Республіки, об'ємом 5 мл походженням з Королівства Іспанія та Китайської Народної Республіки, об'ємом 10 мл походженням з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки.
Було встановлено, що за період дослідження (2005 р. - 2006 р. - 2007 р.) демпінговий імпорт в Україну Товару:
Об'ємом 2 мл походженням з Китайської Народної Республіки:
- зріс в абсолютних показниках порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 3279,6% та у 2007 році на 10190,3%;
- зріс відносно виробництва Заявника порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 2500% та у 2007 році на 9500%;
- зріс відносно споживання Товару в Україні порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 3100% та у 2007 році на 9300%.
Об'ємом 5 мл походженням з Королівства Іспанія та Китайської Народної Республіки:
- зріс в абсолютних показниках порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 38,1%, та у 2007 році на 66,6%;
- зріс відносно виробництва Заявника порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 69,7% та у 2007 році на 135,9%;
- зріс відносно споживання Товару в Україні порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 29,5 % та у 2007 році на 49,4%.
Об'ємом 10 мл походженням з Королівства Іспанія, Федеративної Республіки Німеччина, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії і Китайської Народної Республіки:
- зріс в абсолютних показниках порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 63,1%, та у 2007 році на 96,9%;
- зріс відносно виробництва Заявника порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 76,3% та у 2007 році на 100%;
- зріс відносно споживання Товару в Україні порівняно з 2005 роком: у 2006 році на 68% та у 2007 році на 107,6%.
У ході проведення Розслідування заінтересованим сторонам (виробникам/експортерам з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки) була надана можливість взяти активну учать у Розслідуванні, захищаючи свої інтереси, та надавати інформацію, яка б підтверджувала або спростовувала наявність факту демпінгового імпорту в Україну шприців, що є об'єктом розгляду. Проте, заінтересовані сторони Розслідування не використали надану можливість і відмовили у доступі до необхідної інформації або не подали її у встановлені строки, що дало підстави зробити висновок про ухилення ними від співпраці з Міністерством.
У зв'язку з цим, наявність факту демпінгового імпорту в Україну встановлювалася на підставі найбільш повної та розгорнутої інформації.
Відповідно до частини п'ятої статті 16 Закону розраховано розмір ставки антидемпінгового мита, який є достатнім для запобігання шкоді, шляхом встановлення маржі шкоди, яка становить:
- для Китайської Народної Республіки:
для шприців об'ємом 2 мл = 24,36%, для шприців об'ємом 5 мл = 54,15%, для шприців об'ємом 10 мл = 347,14%;
- для Королівства Іспанія:
для шприців об'ємом 5 мл = 10,54%, для шприців об'ємом 10 мл = 196,38%;
- для Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії:
для шприців об'ємом 10 мл = 23%;
- для Федеративної Республіки Німеччина: для шприців об'ємом 10 мл = 37%.
2. Факту нанесення істотної шкоди національному товаровиробникові.
За результатами дослідження основних соціально-економічних показників Заявника було встановлено наступне:
- виробництво Заявником Товару об'ємом 2, 5 та 10 мл скоротилося на 29%, 29% та 2% відповідно, використання виробничих потужностей скоротилося більш ніж на 47%;
- обсяги продажу Товару об'ємом 2, 5 та 10 мл Заявником на внутрішньому ринку України скоротилися на 28%, 22% та 20% відповідно. При цьому Заявник зазнавав збитків від реалізації Товару на внутрішньому ринку України об'ємом 2, 5 та 10 мл. Разом із цим, рентабельність Заявника від реалізації Товару на внутрішньому ринку України за період розслідування була від'ємною;

................
Перейти до повного тексту