1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
03.04.2015 № 10
Про затвердження Регламенту роботи постійних та тимчасових комісій Фонду соціального страхування України, їх кількісного та персонального складу
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Фонду соціального страхування № 20 від 08.02.2017 № 5 від 19.07.2018 № 7 від 05.12.2019 № 3 від 22.04.2020 )
Відповідно до пункту 8 статті 7 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" правління Фонду соціального страхування України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Регламент роботи постійних та тимчасових комісій Фонду соціального страхування України (додаток 1).
2. Затвердити перелік та кількісний склад членів постійних комісій Фонду соціального страхування України (додаток 2).
3. Затвердити персональний склад постійних комісій Фонду соціального страхування України (додаток 3).
( Зміни до складу постійної комісії Фонду соціального страхування України з питань бюджету, надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг див. в Постанові Фонду соціального страхування № 5 від 19.07.2018 ) ( Зміни до персонального складу постійних комісій Фонду соціального страхування України див. в Постанові Фонду соціального страхування № 7 від 05.12.2019 ) ( Зміни до складу постійних комісій Фонду соціального страхування України див. в Постанові Фонду соціального страхування № 3 від 22.04.2020 )
Голова правління О.Б. Шевчук
Додаток 1
до постанови правління
Фонду соціального страхування України
03.04.2015 № 10
РЕГЛАМЕНТ
роботи постійних та тимчасових комісій Фонду соціального страхування України
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Постійні комісії Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) за напрямами роботи Фонду створюються на паритетних засадах правлінням Фонду за пропозицією представницьких сторін на строк його повноважень з метою розробки проектів документів Фонду, вирішення найбільш важливих завдань Фонду.
1.2. Перелік постійних комісій, сфера питань, які входять до їх компетенції, кількісний та персональний склад комісій затверджуються правлінням Фонду.
1.3. Постійні та тимчасові комісії обираються з числа членів правління Фонду у складі голови та членів комісії. При цьому забезпечується почергове представництво на посадах голови комісії кожної із трьох представницьких сторін правління строком на 2 роки.
Кожний член правління має право бути членом декількох комісій.
Голова правління Фонду та його заступники не можуть бути головами постійних та тимчасових комісій.
Для підготовки або доопрацювання окремих питань порядку денного постійні та тимчасові комісії можуть залучати до своєї роботи експертів, залучених зі сторони, та спеціалістів виконавчої дирекції Фонду.
1.4. Тимчасові комісії Фонду створюються постановою правління Фонду для розгляду правлінням окремих питань. Постанова правління Фонду визначає:
- назву комісії;
- завдання комісії;
- кількісний та персональний склад комісії;
- порядок обрання голови комісії;
- строк діяльності комісії;
- заходи щодо організаційно-технічного забезпечення роботи комісії.
Повноваження тимчасової комісії припиняється автоматично у разі прийняття правлінням документа, для підготовки проекту якого створювалась комісія, або припинення повноважень правління.
1.5. Постійні та тимчасові комісії у своїй роботі керуються Конституцією України, законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, Статутом Фонду, рішеннями та постановами правління Фонду, Регламентом його роботи та цим Регламентом (далі - Регламент).
1.6. Регламент встановлює організацію та порядок роботи постійних та тимчасових комісій Фонду, пов'язаний з виконанням завдань, покладених на них.
1.7. Постійні комісії планують свою діяльність відповідно до цього Регламенту, програми робіт Фонду на відповідний рік та плану проведення засідань правління Фонду.
Діяльність комісій координує голова правління Фонду, який в межах підготовки засідання правління формує графік засідань комісій та визначає перелік питань для розгляду комісіями.
1.8. Постійні та тимчасові комісії підзвітні правлінню Фонду.
II. ПОВНОВАЖЕННЯ, ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ КОМІСІЙ ФОНДУ
2.1. Комісії відповідно до своєї компетенції здійснюють повноваження щодо:
- підготовки за дорученням правління Фонду або з власної ініціативи документів для розгляду на правлінні Фонду;
- розгляду та підготовки висновків до проектів документів, що подаються на затвердження правлінню Фонду;
- розгляду та підготовки висновків до проектів законодавчих та нормативно - правових актів з питань діяльності Фонду, розроблених Фондом або надісланих до нього на узгодження;
- аналізу діяльності Фонду за окремими напрямками та підготовки пропозицій правлінню Фонду з удосконалення відповідної сфери;
- підготовки пропозицій правлінню з визначення поточних і перспективних завдань Фонду, заходів по їх реалізації;
- інформування правління Фонду про свою діяльність.
2.2. Комісії мають право:
- вимагати та отримувати у визначеній комісією формі аналітичні матеріали, документи і відомості, пояснення посадових осіб Виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, необхідні для здійснення своїх повноважень;
- вносити пропозиції правлінню Фонду за результатами проведеної роботи, у т.ч. щодо формування порядку денного засідання правління;
- запрошувати посадових осіб підприємств, установ і організацій, експертів для участі у розгляді питань віднесених до компетенції комісії;
- залучати до своєї роботи експертів, залучених зі сторони, та спеціалістів виконавчої дирекції Фонду.
2.4. При виконанні своїх обов'язків члени комісії мають право:
- вимагати та своєчасно отримувати від посадових осіб Виконавчої дирекції матеріали та інформацію, необхідну для здійснення функцій члена правління;
- брати участь в обговоренні питань порядку денного, висловлюватись з будь-яких питань, які розглядаються на засіданні комісії, вносити пропозиції, зауваження;
- висловлювати, у т.ч. письмово, окрему думку з питань та рішень прийнятих на засіданні комісії та вимагати внесення її в протокол засідання комісії;
- делегувати право вирішального голосу іншому члену комісії від тієї ж представницької сторони правління Фонду.
2.5. Комісії зобов'язані:
- здійснювати розгляд питань, віднесених до їх компетенції;
- інформувати правління про результати розгляду питань, які вносяться на засідання правління Фонду.
- своєчасно виконувати доручення правління Фонду та інформувати правління про їх виконання;
- сприяти вдосконаленню діяльності Фонду.
2.6. Члени комісій зобов'язані особисто брати участь у засіданнях комісії, а у разі неможливості бути присутніми - повідомляти голову комісії та виконавчу дирекцію Фонду про причини неявки на засідання.
2.7. Рішення комісії оголошується на засіданні правління при затвердженні порядку денного чи розгляді відповідного питання та є обов'язковим для розгляду правлінням.
III. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЙ ФОНДУ
3.1. Основною формою роботи комісій є засідання, на якому розглядаються питання, що належать до повноважень відповідних комісій.
3.2. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини складу відповідної комісії від кожної представницької сторони, затвердженої правлінням Фонду з урахуванням наданих доручень.
У разі неможливості члена комісії особисто взяти у засіданні відповідної комісії (відрядження, хвороба, відпустка тощо) він має право, як виняток, за письмовим дорученням передати свій голос іншому члену комісії або члену правління від тієї ж представницької сторони.
На одного члена комісії може бути надано тільки одне письмове доручення.
3.3. Комісію очолює голова, який обирається із членів відповідної комісії простою більшістю шляхом голосування строком на два роки почергово від кожної сторони.
Голова комісії:
- здійснює організацію роботи комісії,
- погоджує з головою правління порядок денний комісії;
- визначає список запрошених на засідання комісії;
- скликає та веде засідання комісії;
- підписує разом із секретарем комісії протокол засідання комісії;
- забезпечує у разі необхідності координацію та взаємодію з іншими комісіями правління та виконавчою дирекцією Фонду;
- інформує членів комісії про діяльність, здійснювану ним у період між засіданнями комісії;
- вносить пропозиції правлінню Фонду щодо річної програми робіт Фонду та плану проведення засідань правління Фонду.
Голова комісії несе відповідальність за роботу комісії та доповідає на засіданні правління Фонду про прийняті комісією рішення.
У разі відсутності голови комісії, на засіданні головує член комісії від тієї ж сторони, який визначається на початку засідання комісії. У такому разі головуючий здійснює всі функції Голови комісії та підписує разом із секретарем протокол засідання Комісії.
Дострокове припинення повноважень голови комісії розглядається на його прохання, на вимогу не менше однієї третини членів комісії, при наявності інших обставин, що не дозволяють голові виконувати свої повноваження. У разі дострокового припинення повноважень голови комісії, новий голова обирається від тієї представницької сторони на строк, що залишився у межах дворічного терміну.
3.4. Секретар комісії призначається наказом виконавчої дирекції Фонду із працівників виконавчої дирекції.
Секретар комісії здійснює:
- організаційне забезпечення засідань комісії;
- підготовку та розсилку підписаних головою комісії запрошень, а також матеріалів членам комісії не пізніше 3 днів до дати засідання комісії;
- узагальнення, підготовку та розмноження матеріалів для членів комісії;
- ведення протоколу та оформлення результатів засідання комісії;
- разом із Головою комісії (головуючим на комісії) підписує протокол засідання комісії.

................
Перейти до повного тексту