1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З
ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
N 10 від 05.06.2001
Про затвердження Положення про Виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності N 26 від 25.02.2009 )
Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Затвердити Положення про Виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (додається).
Голова правління В.А.Куліченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою правління Фонду
соціального страхування з
тимчасової втрати працездатності
від 5 червня 2001 р. N 10
Положення про Виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
1. Загальні положення
1.1. Виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Виконавча дирекція Фонду) є виконавчим органом правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - правління Фонду), який забезпечує виконання рішень правління.
1.2. Виконавча дирекція Фонду здійснює свою діяльність відповідно до законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, Статуту Фонду та цього Положення.
1.3. Виконавча дирекція Фонду є юридичною особою, має свою печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, підзвітна правлінню Фонду та здійснює свою діяльність від імені Фонду.
( Пункт 1.3 в редакції Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності N 26 від 25.02.2009 )
1.4. Виконавча дирекція Фонду в межах своїх повноважень видає накази, які є обов'язковими для виконання робочими органами Виконавчої дирекції Фонду та його відділень.
2. Завдання Виконавчої дирекції фонду
На Виконавчу дирекцію Фонду покладаються такі завдання:
2.1. Підготовка засідань правління Фонду та забезпечення виконання прийнятих ним рішень.
2.2. Забезпечення збору та акумуляції страхових внесків та інших надходжень до Фонду, здійснення заходів по фінансуванню допомоги, санаторно-курортного лікування та оздоровлення застрахованих осіб і членів їх сімей.
2.3. Підготовка пропозицій з питань соціального страхування для розгляду правлінням Фонду та органами державного управління.
2.4. Здійснення контролю за використанням коштів Фонду.
2.5. Організація навчання і підвищення кваліфікації працівників органів Фонду, страхового активу, працівників санаторіїв-профілакторіїв.
2.6. Участь у міжнародному співробітництві з проблем, пов'язаних із соціальним страхуванням.
3. Повноваження Виконавчої дирекції фонду
Виконавча дирекція Фонду:
3.1. Забезпечує збір та акумуляцію внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням.
3.2. Здійснює оперативне розпорядження страховими коштами Фонду в межах бюджету Фонду.
3.3. Організовує здійснення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг застрахованим особам і членам їх сімей.
3.4. Здійснює контроль за правильним нарахуванням, своєчасною сплатою страхових внесків та цільовим використанням коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Удосконалює методи фінансового планування та звітності по коштах Фонду.
3.5. Представляє інтереси страховика в судових та інших органах.
3.6. Готує та подає на розгляд правління:
- пропозиції щодо розміру страхових внесків на наступний рік;
- пропозиції про розмір допомоги при народженні дитини, по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, на поховання;
- проект бюджету Фонду та звіт про його виконання;
- пропозиції щодо розміру резервних коштів Фонду, забезпеченню його фінансової стабільності;
- проекти документів, що регламентують внутрішню діяльність Фонду;
- пропозиції щодо створення виконавчих дирекцій або уповноважених представників відділень Фонду;
- пропозиції щодо порядку:
надходження, обліку і витрачання коштів Фонду;
складання та виконання бюджету Фонду;
здійснення платежів, ведення бухгалтерського обліку і звітності по коштах Фонду;
фінансування санаторіїв-профілакторіїв за рахунок коштів Фонду;
фінансування і умов надання путівок на санаторно-курортне лікування застрахованих осіб та членів їх сімей, оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах;
- проект плану забезпечення застрахованих осіб і членів їх сімей путівками на санаторно-курортне лікування;
- проекти програми (у розрізі регіонів) щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей та її кошторису, розроблені з урахуванням пропозицій по галузях;
- проект структури органів Фонду, чисельності їх працівників, асигнувань на адміністративно-господарські витрати Фонду, умов оплати праці штатних працівників Фонду.
Здійснює заходи по забезпеченню підготовки, проведення засідань правління Фонду та їх документуванню.
3.7. Бере участь в розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань соціального страхування.
3.8. Координує та здійснює контроль за роботою робочих органів Виконавчої дирекції Фонду та відділень Фонду.
3.9. Здійснює контроль за обгрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності закладами охорони здоров'я незалежно від форм власності.
3.10. Розглядає матеріали ревізій та перевірок органів Фонду.
3.11. Укладає на підставі чинного законодавства договори з санаторно-курортними установами на придбання путівок згідно плану їх розподілу, затвердженого правлінням Фонду.
3.12. Укладає за дорученням правління Фонду угоди на проведення досліджень, підготовку пропозицій і впровадження заходів з питань удосконалення роботи по соціальному страхуванню, нормативного, методичного та інформаційного забезпечення діяльності органів Фонду.
3.13. Здійснює розрахунки по коштах, що направляються за рішенням правління на фінансування заходів по соціальному страхуванню, господарську і видавничу діяльність.
3.14. Готує пропозиції правлінню Фонду з питань фінансування на договірній основі державних, інших цільових програм, що відповідають завданням і функціям Фонду.
3.15. Організовує ведення єдиного реєстру платників страхових внесків до Фонду здійснення персоніфікованого обліку їх надходження на рахунки Фонду.
3.16. Забезпечує розроблення та впровадження автоматизованих робочих місць органів Фонду, автоматизоване оброблення інформації по коштах Фонду.
3.17. Надає правову допомогу органам Фонду, страхувальникам та застрахованим особам з питань матеріального забезпечення та соціальних послуг за рахунок страхових коштів.
3.18. Організовує навчання працівників органів Фонду та страхового активу санаторіїв-профілакторіїв, узагальнює та поширює прогресивні форми роботи з питань соціального страхування.
3.19. Готує для публікації в засобах масової інформації бюджет Фонду на поточний рік та звіт про виконання бюджету Фонду за минулий рік, здійснює видавничу діяльність з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням.

................
Перейти до повного тексту