- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Фонду
соціального страхування від нещасних випадків на
виробництві та професійних захворювань
N 24 від 27.04.2007 )
Про внесення змін і доповнень до Порядку призначення та здійснення страхових виплат застрахованим особам (членам їх сімей), затвердженого постановою правління Фонду від 22.12.2005 р. N 83
Внести до Порядку призначення та здійснення страхових виплат застрахованим особам (членам їх сімей), затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 22.12.2005 року
N 83, такі зміни і доповнення:
1. Пункт 1.15 Загальних положень доповнити абзацом такого змісту:
"Якщо застрахована особа вибуває з будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, пансіонату для ветеранів війни та праці (далі - установа) на лікування до відповідних лікувально-профілактичних (санаторно-курортних) закладів або за власним бажанням на термін понад десять днів і наказом по установі знімається з харчування, але залишається у списках мешканців, то щомісячна страхова виплата за період відсутності виплачується їй у повному розмірі. Про вибуття застрахованої особи установа повинна повідомити в письмовій формі робочий орган виконавчої дирекції Фонду."
2. Пункт 2 доповнити підпунктом 2.3 такого змісту:
"2.3. Документи, що подаються страхувальником для прийняття до заліку в рахунок страхових внесків його витрат по виплаті допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю
2.3.1. Для прийняття до заліку в рахунок страхових внесків витрат по виплаті допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю страхувальником до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку подаються:
1) копія листка непрацездатності (завірена страхувальником або працівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду на підставі оригіналу);
2) акт про нещасний випадок за формою
Н-1 (якщо стався нещасний випадок);
3) акт розслідування нещасного випадку за формою
Н-5 (якщо такий складався);
4) акт розслідування професійного захворювання за формою
П-4 (якщо таке встановлено);
5) довідка про середню заробітну плату (доход) застрахованої особи встановленого зразка.
2.3.2. Для виплати допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю добровільно застрахованій особі до робочого органу виконавчої дирекції Фонду подаються:
1) листок непрацездатності;
2) акт про нещасний випадок за формою
Н-1 (якщо стався нещасний випадок);
3) акт розслідування нещасного випадку за формою
Н-5 (якщо такий складався);
4) акт розслідування професійного захворювання за формою
П-4 (якщо таке встановлено);
5) розрахункові документи про сплату страхових внесків за розрахунковий період і страховий тариф класу професійного ризику, до якого належить вид діяльності добровільно застрахованої особи.
................Перейти до повного тексту