- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку контролю за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України
Відповідно до частини десятої статті
38 Закону України
"Про вибори Президента України", частини десятої статті
46 Закону України
"Про вибори народних депутатів України" та постанови Центральної виборчої комісії від 03 січня 2019 року
№ 8 "Про Порядок контролю за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України"
НАКАЗУЮ:
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства фінансів України від 30 листопада 2009 року № 1390 "Про затвердження Порядку контролю за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, всеукраїнського референдуму" та від 22 лютого 2012 року № 248 "Про внесення до наказу Міністерства фінансів України від 30.11.2009 № 1390".
ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова Центральної виборчої комісії 03.01.2019 № 8 |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства фінансів України 14.01.2019 року № 9 |
ПОРЯДОК
контролю за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України
1. Цим Порядком визначено процедуру здійснення контролю за правильним і цільовим використанням Центральною виборчою комісією, окружними виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України (далі - окружні виборчі комісії) коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України (далі відповідно - кошти Державного бюджету України, вибори).
2. Контроль за використанням коштів Державного бюджету України Центральною виборчою комісією здійснюється Рахунковою палатою, Державною казначейською службою України відповідно до їх повноважень, визначених законодавством України, а також шляхом проведення внутрішнього фінансового контролю.
Внутрішній фінансовий контроль на рівні Центральної виборчої комісії здійснюється шляхом:
1) контролю за дотриманням фінансово-бюджетної, кошторисної та розрахункової дисципліни;
2) контролю за виконанням договорів на поставку товарів і надання послуг Центральній виборчій комісії під час виборчого процесу;
3) моніторингу виконання кошторису Центральної виборчої комісії щодо витрачання коштів Державного бюджету України;
4) розробки та затвердження паспорта бюджетної програми та складання звіту про його виконання;
5) розробки та затвердження середніх норм видатків окружних виборчих комісій, а також середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій;
6) затвердження кошторисів окружним виборчим комісіям;
7) контролю за правильним веденням бухгалтерського обліку та складанням фінансової звітності.
3. Контроль за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України окружними виборчими комісіями, які є юридичними особами, здійснюється Комісією, територіальними органами Державної казначейської служби України та міжрегіональними територіальними органами Державної аудиторської служби (далі - органи державного фінансового контролю) згідно з їх повноваженнями, встановленими законодавством України, шляхом проведення попереднього, поточного та наступного контролю.
Попередній контроль здійснюється з метою проведення превентивних заходів. Комісія здійснює такий контроль шляхом надання роз’яснень та рекомендацій з питань використання коштів Державного бюджету України, перевірки правильності складання окружними виборчими комісіями кошторисів і планів асигнувань. Територіальні органи Державної казначейської служби України здійснюють попередній контроль у межах їх повноважень, передбачених законодавством України.
Поточний контроль здійснюється територіальними органами Державної казначейської служби України в межах повноважень, передбачених законодавством України, з метою своєчасного виявлення та усунення недоліків і порушень у роботі окружних виборчих комісій у частині цільового спрямування коштів Державного бюджету України.
Наступний контроль в установленому порядку здійснюється Центральною виборчою комісією, органами державного фінансового контролю, Рахунковою палатою з метою перевірки у межах повноважень стану дотримання законодавства окружними виборчими комісіями.
4. Для своєчасного контролю за використанням коштів Державного бюджету України Центральна виборча комісія протягом п’яти робочих днів після затвердження кошторису Комісії на підготовку та проведення виборів надає Державній казначейській службі України копію своєї постанови про затвердження цього кошторису, а після утворення окружних виборчих комісій подає Державній аудиторській службі України відомості про адреси, телефони цих комісій, а також прізвища, імена та по батькові голів відповідних комісій.
Окружні виборчі комісії в триденний строк після затвердження Центральною виборчою комісією їх кошторисів, планів асигнувань на підготовку та проведення виборів надають відповідним територіальним органам Державної казначейської служби України оригінали вказаних документів.
5. Центральна виборча комісія здійснює контроль за використанням окружними виборчими комісіями коштів Державного бюджету України шляхом:
1) надання роз’яснень і рекомендацій окружним виборчим комісіям щодо дотримання вимог законодавства України з питань використання коштів Державного бюджету України, порядку закупівлі товарів і послуг під час виборчого процесу, оплати праці та ведення бухгалтерського обліку, а також застосування цього Порядку;
2) підготовки для окружних виборчих комісій розпорядчих актів, довідкових та інформаційно-аналітичних матеріалів з питань фінансового і матеріально-технічного забезпечення підготовки та проведення виборів;
3) перевірки правильності складання кошторисів, планів асигнувань окружних виборчих комісій на предмет законності та правильності розрахунків, доцільності запланованих видатків, правильності їх розподілу за економічною класифікацією, використання середніх норм видатків окружних виборчих комісій і середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій, а також інших показників відповідно до законодавства України;
................Перейти до повного тексту