1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УРСР
Н А К А З
N 3 від 03.01.91
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу МОЗ N 247 від 25.06.2001 )
Про затвердження Положення про базове медичне училище, методиста базового медичного училища
З метою поліпшення якості підготовки спеціалістів з середньою медичною (фармацевтичною) освітою, координації учбово-методичної роботи
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Положення про базове медичне училище (додаток 1), Положення про методиста базового медичного училища (додаток 2).
Заступник міністра
Начальник Головного
управління учбових
закладів, кадрів та науки
Юрисконсульт
П.Г.Отрощенко


С.М.Бєлан
Н.О.Колесникова
Додаток 1
до наказу МОЗ УРСР
від 03.01.91 N 3
ПОЛОЖЕННЯ
про базове медичне (фармацевтичне) училище
1. З метою узагальнення передових форм і методів організації навчального процесу в медичних (фармацевтичних) училищах, обміну досвідом виховної роботи, координації учбово-методичної роботи з загальномедичних, клінічних і соціальних дисциплін, організації шефської роботи медичних інститутів і середніх медичних учбових закладів, Міністерство охорони здоров'я Української РСР визначає базові медичні (фармацевтичні) училища із числа середніх медичних учбових закладів, які мають позитивний досвід підготовки спеціалістів, забезпечені кваліфікованими викладачами, практичними базами в кращих лікувально-профілактичних, санітарно-епідеміологічних і інших установах.
2. В підпорядкування базового медичного училища входить не менше 4-х медичних училищ, розташованих на території області.
При наявності на території області менше 4 медичних училищ, ці заклади підпорядковуються базовому училищу сусідньої області.
3. Призначення базових медичних училищ і визначення району їх діяльності затверджується наказом Міністерства охорони здоров'я УРСР.
4. Загальне керівництво діяльністю базових медичних училищ, затвердження планів роботи цих училищ і контроль за їх виконанням покладається на Головне управління учбових закладів, кадрів та науки МОЗ УРСР.
5. На базові медичні училища, крім виконання завдань, передбачених Тимчасовим положенням про середній спеціальний учбовий заклад СРСР, затвердженим наказом Державного комітету СРСР по народній освіті від 07.07.89 р. N 565 покладається:
5.1. підвищення якості підготовки, рівня виховної роботи з учнями медичних училищ регіону.
5.2. здійснення широкої програми по професійній орієнтації молоді шляхом більш активного і ціленаправленого використання форм і методів заохочення на навчання працюючої молоді (особливо із числа молодшого медичного персоналу) і учнівської молоді, організації в училищах підготовчих курсів;
5.3. організація зв'язку учбових закладів з молодими спеціалістами, що закінчили училища, з метою поліпшення виховної роботи в медичних і фармацевтичних учбових закладах;
5.4. удосконалення форм і методів методичної роботи в училищах, розробка методичних посібників, рекомендацій з питань теоретичного і практичного навчання. Поліпшення діяльності училищ по оптимізації учбового процесу;
5.5. поліпшення організації і проведення учбової, учбово-виробничої і виробничої практик, використання баз практики. Розвиток взаємозв'язків з лікувально-профілактичними установами по удосконаленню практичного навчання;
5.6. розвиток додипломної спеціалізації учнів в процесі навчання з урахуванням потреб лікувально-профілактичних закладів;
5.7. вивчення, узагальнення і розповсюдження передового досвіду учбово-методичної і виховної роботи, введення в практику сучасних методів навчання, впровадження в учбовий процес технічних засобів, раціональне і найбільш повне їх використання в підвідомчих учбових закладах регіону;
5.8. розробка і здійснення заходів по підвищенню кваліфікації викладачів. Здійснення контролю за підбором і направленням викладачів на факультети підвищення кваліфікації при медичних інститутах по рознарядці Міністерства охорони здоров'я СРСР і Міністерства охорони здоров'я УРСР, проведенням стажування викладачів в кращих лікувально-профілактичних, науково-дослідних і інших установах охорони здоров'я;
5.9. організація і проведення педагогічних читань, семінарів викладачів, конференцій, лекцій, доповідей на педагогічні, методичні і наукові теми;
5.10. проведення нарад по обміну досвідом голів методичних комісій, зав. кабінетами і лабораторіями, керівників виробничої практики і ін.;
5.11. Розробка та здійснення заходів по залученню до творчої і учбово-дослідницької роботи учнів і викладачів:
- проведення конкурсів і виставок технічних засобів навчання, учбово-методичних посібників, методичних розробок, теоретичних і практичних занять і інших робіт, що виконані викладачами і учнями;
- проведення щорічних міжучилищних конференцій по підсумках гурткової роботи учнів;
5.12. обговорення проектів учбових планів і програм, учбових посібників, написання і рецензування методичних розробок і інших учбово-методичних видань;
5.13. обговорення і складання рецензій на підручники і учбові посібники для середніх медичних учбових закладів;

................
Перейти до повного тексту